Evap
No nazdar, to nám to pěkně začíná!
No nazdar, to nám to pěkně začíná!
Rozebírají to v TV, že snad za to možná ani nemohl, že to nevypadá na jezdeckou chybu.
Nemusela byt jeho chyba. Taka divna nehoda, tazko zatial povedat.
Ale je pravda, ze Flavio sa s nim asi maznat nebude. On bude chciet Colapintove juhoamericke money.
Já vím. Jenže já Doohanovi docela fandím a každý takový incident i když nemusí být jeho chybou mu vůbec nepomáhá.
Stačí aby neměl k vozu důvěru a hned bude jezdit pomaleji.
Teď říkají, že možná nebylo zavřené DRS a auto se utrhlo, to by mohla skutečně být jeho chyba. Ale těžko říct, určitě se to dozvíme.
3 odpovedeVíce práce budou mít doktoři s jeho vozem. Ten asi spotřebuje hodně gázy a sádry.
Sned je Doohan zcela OK.
Urcite sa dozvieme viac. Pozerám to na mobile a tam to vyzerá všelijako.
DRS se automaticky musí uzavřít mimo detkeční zónu. Takhle s tím tymy pracují dlouhodobě, pokud se neuzavřelo, tak je to spíš technická chyba
3 odpovedeRyo vlastne jazdil prvy trening, uz som si to pozrel. To by bola pekna japonska rozpravka. Skuseny jazdec, profik z WEC, kvalitativne asi lepsi nez Doohan i Colapinto.
1 odpoveďNevím, jenom reprodukuju, co slyším v televizi. Tam říkali, že ho musí sám zavřít. Může to být samozřejmě i technická záležitost.
Tak jasne ked mu kridlo ostalo otvorene
Ak to bude mozne a schvalene lekarmi, Doohan pojde aj cez bolest. Zvlast ked mu Flavio ide po krku a je mozne, ze by sa do kokpitu uz nedostal.
Ale teda vyuzit jeho zranenie na vymenu za Franca by bolo dost svinske aj na Flavia…
1 odpoveďKdyž tohle jsou věci, do kterých nikdo nevidíme a Briatore určitě není žádný dobrák (to říkám mírně). Těžko říct, co všechno komu slíbil, koho potřebuje zinkasovat a za jakých podmínek…
Oplatilo sa vstavat.
Třeba je pozval na dietní kachnu.
Na to je Alonso moc pomalý.
Alonso je hotovy. Vo svojom veku asi ocakavane, aj tak vydrzal dlhsie nez by sa cakalo.
2 odpovedeTak kluci, opatrně a pomalu! Dala bych jim tam 130 jak u nás na dálnici .
Důkaz, že Alonso je na prachy.
https://twitter.com/i/status/1908046149883138381
Myslel jsem, že pilot je hotovej, když rychlostně nestíhá, ne, když hledá limity
Tak když už nám i Max ukazuje, že moudřejší ustoupí, tak jsem snad už viděla všechno .
Russell už to dává na Maxe
Celkovo je to velmi divny krok od Alpinu, po 15 rokoch reaktivovat stareho dinosaura. Je tam oficialne v roli poradcu, ale aj tak tomu asi sefuje. A zaujimalo by ma, ako funguje spolupraca s tym Oakesom.
Asi najmenej sympaticke vedenie timu v F1.
1 odpoveďJe tu dost jeho fanusikov, cize som ocakaval odpor, no napriek tomu, musim si stat za svojim. Tuto sezonu dost kazi. A uz ani minulu to nebolo ono. Este tam asi vydrzi rok a potom pride Verstappen.
1 odpoveďTak dnes se moc nejezdilo
Alonso tam hodil vaťana aby když už nepojede tréning on, tak nikdo
Taky nad návratem Flavia kroutím hlavou. Asi potřebovali nějaké na špinavou práci při vyhazování lidí.
A to sa este hovorilo po Brazilii (dvojite podium), ze im Flavio vratil vitazneho ducha atp.
Ale nemyslim si, ze bude dlhodobo uspesny. Tento styl vedenia timu v modernej F1 sa uz asi neoplati.
1 odpoveďUkončení výroby předražených motorů.
Myslím, že je to chvályhodné varování pro všechny ostatní výrobce.
Alo tu rychlost pořád má, že se pere s ovladatelností AM je věc druhá. Samozřejmě pokud bude naposobovat Vettela, tak bude hotovej.
Hej ja suhlasim. Len vravim, ze to mnohi vtedy tak oznacovali.
Už chystají párty a hlavní chod budou buřtíky.
Russell tam co sikanuje ostatnych pretekarov? Na kazdeho sa tam lepi a preteka v zahrievacom kole…v jeho pripade by si radsej mal nechat odstup, vzhladom na to, ze ma dokazatelne problemy udrzat auto na trati, ked je v tesnom zavese za niekym inym.
Ibaže by nie ( 15 doohanov )
Max se s tím teď pěkně popral, nicméně Hadjar mi dělá radost. Taky takové nechtěné dítě a zatím jezdí moc dobře, tu Austrálii mu škrtám . A mějte se tu, musím pracovat
.
Myslím, že Hadjar nezná ani tuhle trať.
Těžký úvod pro většinu nováčků.
Tak touto logikou su vsetci v autach RB okrem Maxa nechcene deti. Yuki, Hadjar aj Lawson.
1 odpoveďAlonso len potvrdil že patrí do starého železa😁. Teším sa na kvalifikáciu lebo z týchto tréningov je ťažké si urobiť obraz
Bohužel je to pravda.
Yukimu tento trening toho vela dal
Alo dneska tlačil
Podlaha se bude měnit
Zase parádní S1. Škoda, že se neodjelo více kol, ale tak snad to auto bude mít Alo připravený na zítra ve 100% stavu.
1 odpoveďNo právě, stačí menší výlet a prujezd tím štěrkem a sloupne ti to podlahu…
Strk je to najlepsie co moze byt. Mal by byt okolo celej trate a ziadne vybehove zony.
Klidně ať si ten štěrk nechají i se Sulayemem.
Jezdí se po trati A tam až na určité výjimky štěrk není.
Ale aspoň je vidět, že štěrk je řešení jen někde.
2 odpovedeJenže to je více o té podlaze s pozemním efektem. Ale jako ohraničení tratě to mám za to nej, byť nevýhoda je že když tam sjedeš vysokou rychlostí tak se ti to může různě seknout, převrátit a nekontrolovaně letíš.
V Australii, v té zatáčce, co byl vyházený štěrk, měl být pruh trávy třeba a pak štěrk…
Ak by takto skoncila kvalifikacia, tak to pre Lawsona bolo vlastne povysenie a Max by mal ísť za ním od budúcej VC ked bol medzi nim a Lawsonom taky rozdiel, tak v Racing bulls by mal byť na čele
stačí trať z kuželů.
https://www.youtube.com/embed/TjthTCL4c4w
Za každej sraženej kužel čas dolu.
Paradoxne bych řekl, ze kdyby byly vybehove zóny bez štěrku, tak to zpomalí vice. Ale nemam to podložené, jen si to myslím
2 odpovedeTo ale nie je pravda. DRS sa nezatvára automaticky. DRS nemá ohraničený koniec zóny, iba začiatok. DRS sa zatvára stlačením brzdy. A do prvej zákruty na Suzuke sa nebrzdí, preto tu musia piloti deaktivovať DRS tlačítkom, a vyzerá to tak, že on zabudol.
2 odpovedeAno, tak zní teorie. Když bude jezdec brzdit na povrchu s dobrou přilnavostí, tak bude brzdný účinek vyšší než při štěrku. Samozřejmě tě pak napadne, že to neplatí když bude kolami vzhůru. Ale tam se předpokládá, že se to stává jen ve zlomku případů, navíc když bude slidovat vzhůru kolama, tak ani ten štěrk nebude brzdit bůhví jak. A naopak ve štěrku je mnohem větší šance na to převrácení, což se na asfaltu nestane.
Plus štěrk má ty vedlejší účinky, které poznává Alonso v poslední době.
Kdysi hodně dávno jsem četl, že tě štěrk odhodí do vzduchu a pak už pouze letíš. Pak se začal dávat asfalt, ale ten jezdci začali brát jako součást dráhy.
Písek rozfouká vítr.
Tráva je dobrá, ale pouze do ranní rosy.
FIA měří pokaždé jinak.
Asi nejlepší řešení bude to americké. Žádné obrubníky a pak už stačí dostatečně prostorné pole ať si vozy naráží do plotu mimo dosah kamer. Co srdce nevidí to oči nebolí a mezitím vozy stejně zpomalí tak, že se kromě časové ztráty nic nestane.
1 odpoveďMyslíš to počmárané letiště?
Grafiti do F1 nepatří.
Rodak z Ovieda skonci v strku a hned sa rozobera, ze strk je zly.
To nevymyslis.
Detaily by se poladily.
Čim dál tím větší židlička. Asi se chystá závod prospat v pohodlí.