… moc prostoru na předjetí tam nevidím
Kdysi hodně dávno jsem četl, že tě štěrk odhodí do vzduchu a pak už pouze letíš. Pak se začal dávat asfalt, ale ten jezdci začali brát jako součást dráhy.
Písek rozfouká vítr.
Tráva je dobrá, ale pouze do ranní rosy.
FIA měří pokaždé jinak.
Asi nejlepší řešení bude to americké. Žádné obrubníky a pak už stačí dostatečně prostorné pole ať si vozy naráží do plotu mimo dosah kamer. Co srdce nevidí to oči nebolí a mezitím vozy stejně zpomalí tak, že se kromě časové ztráty nic nestane.
Ešte je tu riešenie typu Paul Ricard
Myslíš to počmárané letiště?
Grafiti do F1 nepatří.
Rodak z Ovieda skonci v strku a hned sa rozobera, ze strk je zly.
To nevymyslis.
To je nesmysl, jezdci by pak používali DRS na rovinkach i za DRS zonou
Edit: koukal jsem na vícero zdrojů pro ověření, našel jsem, že DRS lze zavřít manuálně, lift off, větší pohyb volantem (na zatáčení).
Takže jsi měl pravdu
Detaily by se poladily.
Čim dál tím větší židlička. Asi se chystá závod prospat v pohodlí.
To by bolo možné iba ak by medzi dvoma rovinkami bola zákruta, ktorá sa jazdí bez brzdenia.
Paul Ricard je moje nejoblíbenější trať.
Perfektní na test monopostů. Tam se auto vyzkouší ve všem.
Tu by som len doplnil, že by to mala byť brzda alebo lift-off z plynového pedálu.
Pro testování ano, právě k tomu účelu byla postavená, ale pro závod zcela nevhodná.
A Monako je zcela vhodné pro závodění?
Monako je královská trať pro tréninky a kvaldu. Žádnou lepší nenajdeš. Závod je už pouze doplněk.
Jack hladal limity, mozno dovtedy lizol brzdu aby vypol DRS a v onom kole to spravil tak nepatrne, ze DRS ostalo otvorene. Alebo jednoducho skusil, ci to neprejde na plny kotol s DRS.
To jsi někde četl, nebo je to pouze úvaha?
To ví bůh.
Ta diskuze tam …to je jak tady.