LIVE: Druhý tréning na VC Japonska 2025 | Magazín F1 - F1online.sk

Co si budem nalhávat, většinou to následky má. Ale hlavně když se to stane ve 3 trénunku, z toho druhého to většinou daj do kupy.

2 Likes

image

2 Likes

Nevím jak tebe, ale mě ten štěrk začíná celkem ■■■■■■.

1 Like

No já ho mám v motorsportu celkem rád, ale pro tyhle podlahy je to peklo :smile:

2 Likes

No právě, stačí menší výlet a prujezd tím štěrkem a sloupne ti to podlahu… :roll_eyes:

1 Like

Strk je to najlepsie co moze byt. Mal by byt okolo celej trate a ziadne vybehove zony. :slight_smile:

2 Likes

Já byl vždy proti štěrku. Je to nesmysl.

1 Like

I štěrk má více rozumu než FIA. :stuck_out_tongue:

tak zase něco tu formuli zpomalit musí, ale tohle jí k tomu ničí…

treba vymenit sulajema za vrece strku.

1 Like

Klidně ať si ten štěrk nechají i se Sulayemem. :grin:

Jezdí se po trati :stuck_out_tongue: A tam až na určité výjimky štěrk není.

Ale aspoň je vidět, že štěrk je řešení jen někde.

2 Likes

Jenže to je více o té podlaze s pozemním efektem. Ale jako ohraničení tratě to mám za to nej, byť nevýhoda je že když tam sjedeš vysokou rychlostí tak se ti to může různě seknout, převrátit a nekontrolovaně letíš.

V Australii, v té zatáčce, co byl vyházený štěrk, měl být pruh trávy třeba a pak štěrk…

1 Like

Ak by takto skoncila kvalifikacia, tak to pre Lawsona bolo vlastne povysenie a Max by mal ísť za ním od budúcej VC :smiley: ked bol medzi nim a Lawsonom taky rozdiel, tak v Racing bulls by mal byť na čele :smiley:

stačí trať z kuželů. :stuck_out_tongue: :smiley:

Za každej sraženej kužel čas dolu. :smiley:

1 Like

Paradoxne bych řekl, ze kdyby byly vybehove zóny bez štěrku, tak to zpomalí vice. Ale nemam to podložené, jen si to myslím

To ale nie je pravda. DRS sa nezatvára automaticky. DRS nemá ohraničený koniec zóny, iba začiatok. DRS sa zatvára stlačením brzdy. A do prvej zákruty na Suzuke sa nebrzdí, preto tu musia piloti deaktivovať DRS tlačítkom, a vyzerá to tak, že on zabudol.

4 Likes

Ano, tak zní teorie. Když bude jezdec brzdit na povrchu s dobrou přilnavostí, tak bude brzdný účinek vyšší než při štěrku. Samozřejmě tě pak napadne, že to neplatí když bude kolami vzhůru. Ale tam se předpokládá, že se to stává jen ve zlomku případů, navíc když bude slidovat vzhůru kolama, tak ani ten štěrk nebude brzdit bůhví jak. A naopak ve štěrku je mnohem větší šance na to převrácení, což se na asfaltu nestane.
Plus štěrk má ty vedlejší účinky, které poznává Alonso v poslední době. :stuck_out_tongue:

… moc prostoru na předjetí tam nevidím :smile: