LIVE: Druhý tréning na VC Japonska 2025 | Magazín F1 - F1online.sk

Ešte je tu riešenie typu Paul Ricard :wink:

Myslíš to počmárané letiště?
Grafiti do F1 nepatří.

1 Like

Rodak z Ovieda skonci v strku a hned sa rozobera, ze strk je zly.

To nevymyslis. :sweat_smile:

5 Likes

image

2 Likes

To je nesmysl, jezdci by pak používali DRS na rovinkach i za DRS zonou


Edit: koukal jsem na vícero zdrojů pro ověření, našel jsem, že DRS lze zavřít manuálně, lift off, větší pohyb volantem (na zatáčení).
Takže jsi měl pravdu

2 Likes

Detaily by se poladily. :smiley:

2 Likes

Čim dál tím větší židlička. Asi se chystá závod prospat v pohodlí. :crazy_face:

To by bolo možné iba ak by medzi dvoma rovinkami bola zákruta, ktorá sa jazdí bez brzdenia.

Paul Ricard je moje nejoblíbenější trať.
Perfektní na test monopostů. Tam se auto vyzkouší ve všem.

Tu by som len doplnil, že by to mala byť brzda alebo lift-off z plynového pedálu.

3 Likes

Pro testování ano, právě k tomu účelu byla postavená, ale pro závod zcela nevhodná.

A Monako je zcela vhodné pro závodění?:grinning:

Monako je královská trať pro tréninky a kvaldu. Žádnou lepší nenajdeš. Závod je už pouze doplněk.

Jack hladal limity, mozno dovtedy lizol brzdu aby vypol DRS a v onom kole to spravil tak nepatrne, ze DRS ostalo otvorene. Alebo jednoducho skusil, ci to neprejde na plny kotol s DRS.

2 Likes

To jsi někde četl, nebo je to pouze úvaha?

1 Like

To ví bůh.

3 Likes

Ta diskuze tam :smiley: …to je jak tady. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

3 Likes

Uvaha, ale urcite uz Jack dal vediet v com bol problem. Zeby to jednoducho zabudol vypnut sa mi nechce verit.

Ivo Gross je někdo odsud.
Mám jeden tajnej tip.

3 Likes