Zase parádní S1. Škoda, že se neodjelo více kol, ale tak snad to auto bude mít Alo připravený na zítra ve 100% stavu.
Co si budem nalhávat, většinou to následky má. Ale hlavně když se to stane ve 3 trénunku, z toho druhého to většinou daj do kupy.
Nevím jak tebe, ale mě ten štěrk začíná celkem ■■■■■■.
No já ho mám v motorsportu celkem rád, ale pro tyhle podlahy je to peklo
No právě, stačí menší výlet a prujezd tím štěrkem a sloupne ti to podlahu…
Strk je to najlepsie co moze byt. Mal by byt okolo celej trate a ziadne vybehove zony.
Já byl vždy proti štěrku. Je to nesmysl.
I štěrk má více rozumu než FIA.
tak zase něco tu formuli zpomalit musí, ale tohle jí k tomu ničí…
treba vymenit sulajema za vrece strku.
Klidně ať si ten štěrk nechají i se Sulayemem.
Jezdí se po trati A tam až na určité výjimky štěrk není.
Ale aspoň je vidět, že štěrk je řešení jen někde.
Jenže to je více o té podlaze s pozemním efektem. Ale jako ohraničení tratě to mám za to nej, byť nevýhoda je že když tam sjedeš vysokou rychlostí tak se ti to může různě seknout, převrátit a nekontrolovaně letíš.
V Australii, v té zatáčce, co byl vyházený štěrk, měl být pruh trávy třeba a pak štěrk…
Ak by takto skoncila kvalifikacia, tak to pre Lawsona bolo vlastne povysenie a Max by mal ísť za ním od budúcej VC ked bol medzi nim a Lawsonom taky rozdiel, tak v Racing bulls by mal byť na čele
Paradoxne bych řekl, ze kdyby byly vybehove zóny bez štěrku, tak to zpomalí vice. Ale nemam to podložené, jen si to myslím
To ale nie je pravda. DRS sa nezatvára automaticky. DRS nemá ohraničený koniec zóny, iba začiatok. DRS sa zatvára stlačením brzdy. A do prvej zákruty na Suzuke sa nebrzdí, preto tu musia piloti deaktivovať DRS tlačítkom, a vyzerá to tak, že on zabudol.