Pád Red Bullu má na svedomí aj Pérez, vysvetľuje Mika Häkkinen | Magazín F1 - F1online.sk

Miku nemozno brat vazne, ved on vobec nevie o Helmutovom carovnom gombiku a mylne si mysli, ze za to moze Perez. :grinning:

Prečo sem pletieš národnosť? Ak som ja nejaký expert zo Slovenska, tak ty si nejaký expert z Česka. Páči sa ti to? Inak zaujímavé ,že prispevaš do diskusie na slovenskej stránke a navážaš sa do slováka.
Ďalšia vec, nič o mne nevieš. Formulu 1 sledujem 42 rokov… neviem či ty máš toľko rokov…
… a vyštudoval som vysokú školu v Čechách…vyrastal som v Československu…v Čechách mám veľa známych a priateľov…
A k tomu môjmu komentáru. Napisal som že pohľad z druhej strany MÔŽE byť aj taký, že…
Takže je to môj názor a ak máš iný nik ti ho neberie, ale urážať nemusíš. A nikde nepíšem, že mali stavať auto na dvojku pilota. Proste ak je fakt, že iba Max vie vyťažiť Neweyho koncept, tak musia rátať, že dáta budú mať iba od neho.
Z krátkodobého hľadiska asi výhoda, no ale ak by Max z nejakého dôvodu u nich už nejazdil, tak čo?
Všetci ostatní piloti budú zlí, len preto že im ich auto nebude vyhovovať?

Hlupost. Pokial Perez za nieco moze, tak je to periodicke ukazovanie podlahy konkurencii.

3 Likes

To že sem napsal expert ze Slovenska, bylo myšleno tak že v RB ani nevíš že existuješ tak proto sem to takhle napsal. To že mi napíšeš expert z Česka mě teda fakt vůbec neuráží. Jinak k tomu hlavnímu, furt je dle mě lepší pro RB to že mají 3 tituli a pak budou třeba další 3 roky někde pozadu, než být 6 let v řadě druhý, jako to mělo dlouho Ferrari, podle mě by ve Ferrari klidně obětovali 5 sezon jen aby jednu vyhráli

Za mna, nie chyba pilota, ale chyba stajne … síce sa do RB nie všetci hrnuli, ale minimálne o dvoch by som vedel, ktorí by tam v primetime išli (Hamilton, Alonso, dnes hádam i Sainz) … a teraz predstavte si, že MB postaví na začiatok budúcej sezóny víťazný stroj, avšak sezónny vývoj v mimoriadne vyrovnanej ére, dvojica Russel-Antonelli nebude proti jazdeckým dvojiciam Norris-Piastri, Hamilton-Leclerc dostačujúci, tak ako nebude dostačujúci vývoj RB (vid terajšia sezóna) … z tejto premisy Hakkinena a v podstate aj Pepu Kráľa, ktorý sa tejto téme vracia hádam každý súťažný víkend, vyplýva, že budúcu sezónu napriek možno slabšiemu začiatku majú najväčšie šance ziskat titul práve Ferrari a McLaren, samozrejme za predpokladu, ak niekto nepríde zniecim, čím nam vyrazí dych :slightly_smiling_face: tak a keby sa mám teraz zahrat na vestca, tak McLaren aj z najrýchlejším monopostom nedokáže vyhrávať, faktorov je viacero počnúc samotnými pilotmi a stratégiami, Hamilton bude v time nový a teda Leclerc by sa mohol dockat prvého titulu, no pozor, je ozaj po psychickej stranke pripravený bojovat o stupienok najvyšší? Nie som si tým istý, takze že by nakoniec 8. titul pre Hamiltona, prial by som si … no čo ešte viac, mimoriadne vyrovnanu sezónu ako je tato, len s tým rozdielom, aby nám na začiatku niekto neodskocil ako tento rok Verstappen a v roku 2009 Button … dúfam že sa mame na čo tešiť, tak ako aj po zbytok tejto sezóny

Jen ohledně těch supertajných asymetrických brzd u Redbullu…

Našel jsem svůj post z ledna.
Bylo to tak tajné, že se to doneslo až ke mě ještě pred sezónou :grinning:.

Triper

jan 14

Tak Redbull bude prý letos jezdit jako tank…

Jirko, hazíš tu vidle do tábora fans RBR, nedělej jim medvědí službu.

To já bych tedy řekl, že letošní RB od Neweyho je a nejspíš to Adrian trochu přehnal.
Jistě, lze spekulovat, že se vývoj nedaří proto, že se nakonec nepohodli a opravdu jim Newey chybí, ale možná fakt udělal tentokrát chybu. Ony se hlasy o tom, že je RB20 v některých věcech dost divný, ozývaly už od začátku sezóny v té dominantní fázi i od relativně důvěryhodných lidí, nedá se říct, že by problémy RB byly úplným překvapením. Překvapením je, jak jsou velké, ale že sezóna nebude úplná idylka tipoval leckdo.

Adrian není typem návrháře, který by dělal tak velké skoky když má vůz velký náskok. Naopak je Adrian velice rozvážný a raději raději vůz šperkuje k ještě větší dokonalosti.
U letošního vozu se sice zmenšil aerodynamický odpor menšími vstupy vzduchu k chladičům, ale o výhodu rázem přišli vysokými choboty nad motorem. Odsávací schopnost za choboty asi funguje, ale nejspíše né tak dobře jak předpokládali.
Právě v těch chobotech vidím největší slabinu letošního vozu RB.

No neviem, o rb20 sa byjadril ze zjavne narazili na vykonostny strop a tym ze sa superi dotiahli tak museli nieco vymysliet takze asi museli prist s tymi slavnymi bazukami :smile:

Tak ževraj v RB padlo rozhodnutie, že sa obetuje budúcoročný vývoj aby sa vyriešili tohto ročné vady na aute.

Z pohľadu prítlaku, že to auto ževraj o triedu lepšie ako minuloročné, problém je rozhodený balance, ktorý keď sa snažia spraviť korekciou ako zvyčajne tak sa stane presne to čo Max popisoval - from oversteer to understeer.

Má sa priniesť nejaká nová podľaha či čo ktorá by to mala vyriešiť ale tak who knows

1 Like

Jj to s tym vyvojom som cital tiez, s tym cost capom good luck :smile:

Plus este ked sa riesi rok 2026 a nova era, co si o tom myslis ty?

//mela to byt odpoved na bazuky samozrejme !!

1 Like

Tak áno, keď tam máš friendly-fire Peréza tažko niečo vyvynieš :smiley:

Reálne? 24 Lando titul, 25 sa pobije Ferrari a McLaren ale vidím to na McLaren.

A 26 je absolútna lotéria. Ale môj odhad je, že RB bude mať dobrý motor len spolahlivosť bude jeho achilovka. Také Ferrari vibes. Na boje o titul to ale nevidím

1 Like

Myslím, že je to výmluva. Hodit vůz s tak velkým náskokem ze skály a místo něj postavit extravagantní je malou sebevraždou a to se dnes prokazuje.
Už jsem někde psal, že některý z inženýrů nejspíše dostal moc velkou důvěru a ta se vymstila. Možná RB ani nic jiného nezůstalo pokud Adrian naznačil své zaječí úmysly dostatečně s předstihem.

Tam ide o superov podla mna ferdo, vyvoj nezastavis a vidime to pekne u mclarenu

Max by měl jít do WEC a GT už příští rok

Nvm dnes rano som cital ze mozno pojde od 26 do mercu a russell je v ohrozeni, dalsi rok to moze bst rozstrel medzi antonellim a russellom o maxove miesto

Jestli se RB vrhne do vyraznejsiho vylepsovani letosniho auta tak to bude vzdycky loterie, nehlede na to ze maji problem s prenosem dat na trat, muj tip je propad na hranici zisku bodu.

Ještě na začátku letošního roku měli stále velký náskok nad ostatními a najednou se jim zastavil svět. Dokonce se zdá, že se stále propadají. McL je už před RB a Mercedes s Ferrari zhruba na stejné úrovni.
Když se koukneme jak se Jos už před sezónou rozčiloval že Horner rozbíjí tým a že by mohl vypudit i Adriana, taksi myslím, že už bylo dávno vymalováno.