Diky, takze február …
14.2 Mercedes a Mclaren
Ocon Sainz by bola celkom fajn dvojka. Sainza by sa mali pokúsiť získať za každú cenu.
Zo súčasnej dvojice Suaberu, ak by si nad niekým uvažovali tak bottaska číňan je absolútne nezaujímavý.
Takže za mna buď Ocon Sainz alebo Bottaska Ocon
Jak psal Lundo, tak 14.2. Mercedes a McL…
9.2. Racing Bulls…
Neví se jen, kdy HAAS. Ale ti asi po Ferrari, aby to stihli přebarvit.
Myslím si, že by to bola tak “dobrá” dvojka ako Ocon a Pérez. Skoro každý víkend kontakt.
Tak Redbull bude prý letos jezdit jako tank…
Asi je to taky nějaký kvíz co mám rozluštit.
Asi tuším, ale má někdo nějakou teorii?
Mozno Newey vymyslel okolo pneumatik pasy ako ma tank a tym padom RB obuje intermedialky na kazdy pretek a da to bez pitstopu.
Snažte se více, kluci.
To bolo moje maximum ako si viem predstavit F1 jazdit ako tank. Druha moznost uz je len Hogrov slavny dieselovy motor v monoposte F1.
Možná jenom potřebujete více času
Nevěřím, že by byl letos RB na odstřel.
Vůbec se nesnažíte .
Moje teorie:
Existují jenom dva způsoby jak zatočí dvoustopé vozidlo, první je klasické natočení kol pomocí volantu.
Druhý je zpomalení vnitřních kol, především zadních, podobně jako to dělá tank…
Používá se to v případě že přední kola mají malou přilnavost z různých důvodů a auto je někdy nedotáčivé.
Umí to regulovat aktivní diferenciál, který je ovšem v F1 zakázaný.
Některá levnější sportovní auta mají namísto drahého aktivního diferenciálu, levnější systém, který při odlehčení vnitřního kola v zatáčce nahrazuje aktivní diferenciál tím, že jednoduše to vnitřní kolo přibrzdí… Auto lépe zatočí a odlehčené kolo se neprotáčí, protože se uzavře diferenciál i když nemá samosvor.
Abych to zjednodušil, možná bude nějakou takovou funkci mít systém Brake by wire u Redbullu, nebo to budou dělat nějak jinak, nebo kecají
Že se na zadní nápravu dávají vyklápěcí ložiska je známo možná ještě dříve než od Renaultu 12.
Tank má pro zatáčení planetovou převodovku. Ta je pro F1 samozřejmě nesmysl.
Odstředivé ESP možné je a vůbec by mě nepřekvapilo jeho použití. Samozřejmě by jeho vliv musel být téměř neznatelný.
Hlavně by se přibrždění kola nesmělo aktívovat třeba vypnutím DRS, kdy je celá zadní část vozu silně přitlačená k dráze.
Ideální spouštěč by byl kyvadlový princip.
Nebo dva pedály navíc, levý na levé kolo a pravý na pravé…
To by měli kluci ho ničku .
Musí to být bezva zábava, když můžeš vymýšlet takové věci s nekonečným rozpočtem…
Jak jako s nekonečným rozpočtem?
Pardón, samozřejmě jako externista na svém vlastním výrobním prostředku na smlouvu o dílo.
Dva pedály by byly pro jezdce katastrofou. Takový cit v nohách zase nemají. Použít třeba zadní nárazovou struktůru jako kyvadlo je mnohem přesnější.
No už jsem se lekl.
Jsou malé změny Pepo.
5.2. Williams
5.2. Kick Sauber
7.2. Alpine
12.2. Aston
13.2. Ferrari
14.2. Mercedes
15.2. RedBull
McLaren se neví, ale asi 14.
Racing Bulls bude asi po RB, aby to stihli přelakovat.
A HAAS podle toho, co jsem četl to vypadá, že budou rádi, že složí aspoň maketu.