Vůbec se nesnažíte .
Moje teorie:
Existují jenom dva způsoby jak zatočí dvoustopé vozidlo, první je klasické natočení kol pomocí volantu.
Druhý je zpomalení vnitřních kol, především zadních, podobně jako to dělá tank…
Používá se to v případě že přední kola mají malou přilnavost z různých důvodů a auto je někdy nedotáčivé.
Umí to regulovat aktivní diferenciál, který je ovšem v F1 zakázaný.
Některá levnější sportovní auta mají namísto drahého aktivního diferenciálu, levnější systém, který při odlehčení vnitřního kola v zatáčce nahrazuje aktivní diferenciál tím, že jednoduše to vnitřní kolo přibrzdí… Auto lépe zatočí a odlehčené kolo se neprotáčí, protože se uzavře diferenciál i když nemá samosvor.
Abych to zjednodušil, možná bude nějakou takovou funkci mít systém Brake by wire u Redbullu, nebo to budou dělat nějak jinak, nebo kecají