Audi vraj najnovšie poškuľuje po Oconovi | Magazín F1 - F1online.sk

Audi síce plánuje vstúpiť do Formuly 1 až v sezóne 2026, ale o jazdeckej zostave údajne hodlá rozhodnúť už v tomto roku. Portál F1.com prišiel s tvrdením, že horúcim kandidátom na zisk miestenky v nemeckom tíme je najnovšie Esteban Ocon.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/139917/audi-vraj-najnovsie-poskuluje-po-oconovi

Oconovi letos smlouva s Renaultem končí.
Gaslymu sice taky, ale na Gaslyho má Renault opci.
S jezdci Renault problémy nemá. Naopak je Renault jeden z mála týmů, který si na jezdce stěžovat nemůže. Jestli budou oba jezdci spokojení s Renaultem po téhle sezóně je zatím ve hvězdách.

Na dohady jestli bude mít Audi o Ocona, případně někoho jiného zájem, je ještě stále fůra času.
Mimochodem. Letos poprvé za celou existenci F1 jk žádným přestupem nedošlo, tak na konci roku očekávejme hodně zajímavé škatulata.

Bolo by na case upgradovat na tejto stranke kalendar + nahodit terminy predstaveni novych lakovani novych kár.
RB ukaze samozrejme minulorocne auto ako brutalnu novinku.

4 Likes

Že to jsi ty Pepo, tak:
5.2. Williams a Kick Stake Sauber
7.2. Alpine
8.2. RedBull
12.2. Aston
13.2. Ferrari

Dál se neví. :stuck_out_tongue:

Diky, takze február …

14.2 Mercedes a Mclaren

2 Likes

Ocon Sainz by bola celkom fajn dvojka. Sainza by sa mali pokúsiť získať za každú cenu.
Zo súčasnej dvojice Suaberu, ak by si nad niekým uvažovali tak bottaska číňan je absolútne nezaujímavý.
Takže za mna buď Ocon Sainz alebo Bottaska Ocon

2 Likes

Jak psal Lundo, tak 14.2. Mercedes a McL…
9.2. Racing Bulls…

Neví se jen, kdy HAAS. Ale ti asi po Ferrari, aby to stihli přebarvit.

Myslím si, že by to bola tak “dobrá” dvojka ako Ocon a Pérez. Skoro každý víkend kontakt. :smiley:

Tak Redbull bude prý letos jezdit jako tank…

Asi je to taky nějaký kvíz co mám rozluštit.
Asi tuším, ale má někdo nějakou teorii?

Mozno Newey vymyslel okolo pneumatik pasy ako ma tank a tym padom RB obuje intermedialky na kazdy pretek a da to bez pitstopu.

image

1 Like

Snažte se více, kluci.

To bolo moje maximum ako si viem predstavit F1 jazdit ako tank. Druha moznost uz je len Hogrov slavny dieselovy motor v monoposte F1.

1 Like

Možná jenom potřebujete více času :smiley:

Nevěřím, že by byl letos RB na odstřel.

Vůbec se nesnažíte :roll_eyes:.

Moje teorie:

Existují jenom dva způsoby jak zatočí dvoustopé vozidlo, první je klasické natočení kol pomocí volantu.
Druhý je zpomalení vnitřních kol, především zadních, podobně jako to dělá tank…
Používá se to v případě že přední kola mají malou přilnavost z různých důvodů a auto je někdy nedotáčivé.

Umí to regulovat aktivní diferenciál, který je ovšem v F1 zakázaný.

Některá levnější sportovní auta mají namísto drahého aktivního diferenciálu, levnější systém, který při odlehčení vnitřního kola v zatáčce nahrazuje aktivní diferenciál tím, že jednoduše to vnitřní kolo přibrzdí… Auto lépe zatočí a odlehčené kolo se neprotáčí, protože se uzavře diferenciál i když nemá samosvor.

Abych to zjednodušil, možná bude nějakou takovou funkci mít systém Brake by wire u Redbullu, nebo to budou dělat nějak jinak, nebo kecají :love_you_gesture:

Že se na zadní nápravu dávají vyklápěcí ložiska je známo možná ještě dříve než od Renaultu 12.
Tank má pro zatáčení planetovou převodovku. Ta je pro F1 samozřejmě nesmysl.
Odstředivé ESP možné je a vůbec by mě nepřekvapilo jeho použití. Samozřejmě by jeho vliv musel být téměř neznatelný.
Hlavně by se přibrždění kola nesmělo aktívovat třeba vypnutím DRS, kdy je celá zadní část vozu silně přitlačená k dráze.
Ideální spouštěč by byl kyvadlový princip.

Nebo dva pedály navíc, levý na levé kolo a pravý na pravé…
To by měli kluci ho ničku :smiley:.

Musí to být bezva zábava, když můžeš vymýšlet takové věci s nekonečným rozpočtem…

Jak jako s nekonečným rozpočtem?