Krasne tvary, nadherne auto.
Konecne žltá linka namiesto nezmyselnej ružovej (ak ked tvarom kopiruje Mercedesacku …)
Mne sa paci ze tieto káry su zas nieco iné ako sme tu mali doteraz.
Budu jasne odlisitelne od toho co sme mali minuly rok.
Super.
Fakt, za mna - mimoriadne krasne auto.
Inak, Seb sa zabudol oholit a ostrihat
Tak to že je neostrohaný je pointa, keďže minulý rok bol plešaty a teraz ma vlasy ako lev vyzera o 15 rokov mladšie… No a nepamatam kedy som videl Vettela oholeného.
To ich odhalenie a príhovory LS vždy pôsobia ako na zasadnutí správnej rady
Každopádne k pointe.
Auto je krásne - lakovaním aj tvarovo.
Konečne tá AM zelena zo žltou ktorá je úplne krásna - tak to má byť.
Celkový monopost sa mne páči veľmi (nečakane). To riešenie toho zadného krídla je zhora trosku ako lopata ale z ostatných uhlov pôsobí na aute pekne. Štrbiny na boku sa páčia aj mne a celkovo v tejto farbe vyzerajú aj tie oble boky popri pilotovi super.
Vyzerá ale dosť masívne paradoxne oproti posledným autám. Prekvapivo mi nevedia ani kryty na kolesách.
Ten nos mi pripomína Mercedes W06 (2015). Inak pomerne zaujímavý dizajn, ten minuloročný vyzeral fajn na promo, ale na trati bol úplne tmavý, tak snáď tento rok už nebude tak nenápadný.
Tiež mi to príde tak že ako keby Strolla nestihli dostrihať
Ale Vettel za mňa super, presne ako vravíš, bradu má už dlho a tieto vlasy ma preniesli do čias Red Bullu Snáď mu prinesú starú dobrú dravosť a sebavedomie z mladosti
Práveže dal celkom glow up. Nenechal si implantovať vlasy len preto, aby ich potom hneď ostrihal. Mu to pristane takto viacej. Tak vyzeral aj pri svojich začiatkoch v red bulle.
Krásne auto. Nie len oproti Haasu a RB ale poviem to rovno, že by ma až veľmi prekvapilo, keby niekto predstavil ešte krajšie sfarbenie. Snáď bude aj dosť rýchle. Astonu fandím. Už by to chcelo pre Sebastiana opäť nejake úspechy.
Tiež si vravím, že zostáva už len dúfať, že bude tak rýchle ako aj dobre vyzerá ale mám pocit že ak nemajú nejaké tajne upgrady v pláne, tak predstavenie reálneho monopostu (okrem marketingu a pozornosti) môže byť skôr znamenie toho, že vedia že budú zaostávať a nemusi nič skrývať. Na druhej strane, asi sa nedalo čakať že hneď túto sezónu budú vpredu.
Tak Haas sa netajil tým že on ide dať von len Livery auto nie.
Podľa mna farebne bude AM a Mercedes top….tam by sa tá Petronas blue v kombinácii zo striebornou a čiernou mohla tiež podariť.
RB je nuda, Haas no koment. Som zvedavá na Williams lebo sa zevraj vracia k viac klasickému lakovaniu a McLaren - to by mohli byt pekne Livery. Zvyšok nwm či prekvapí.
Obavám sa v tomto najmä Ferrari po tom pruhu na tých tričkách
Krásný auto, Sebovy vlasy taky. A vůbec, musel za ně dát dost peněz a teď by si je měl ostříhat :-)! Jak jim to bude jezdit si netroufám hádat, ale věřit budu!
Mne sa tie tričká Ferrari náhodou celkom páčia, na to som celkom zvedavý.
Mclaren podľa mňa bude vyzerať rovnako/podobne ako v minulých rokoch.
Na Williams som tiež zvedavý, vyzerá že sa vracajú viac k modrej, čo je fajn. Tá biela po odchode Martini vyzerala tak nejak ako prázdny reklamný banner.
Haas má príšernú livery, tá ruská vlajka je úprimne celkom hnus a to je to, čo mi na tom monoposte najviac vadí aj keď viem, že samotné auto bude vyzerať teochu inak. A Red Bull podľa mňa tento rok vyzerá ešte horšie než keby to nechali úplne na rovnako, to Oracle je tam strašný nezvyk.
nos omnoho kratší ako v prípade RB, takto to vyzerá omnoho lepšie ale ťažko povedať čo nám vlastne RB ukázal. Čo sa týka AM tak ma velmi príjemne prekvapil no a dizajn/lakovanie by som za posledné roky asi hodil na druhé miesto hned za Sauber 2017. Silne pochybujem, že niekto toto tromfne, bravo
Má to nejaké prvky. Celkovo pekné auto. Jediné čo mi vadí je ten nos, označil by som to za také niečo medzi formula e a indy car nosom, ale tak ktovie aké riešenia budú mať iné tímy. či tam nie je moc priestoru na kreativitu? už ani neviem.
Tu aj verím, že ukázali skutočné auto… Je vidno, že každý detail je už v nejakej podobe spracovaný… RB ukázal len veľmi hrubé črty auta… Otázkou je, do akej miery bude skutočné auto vyzerať inak… A Haas… Tam verím tomu, že auto sa už veľmi odlišovať vzhľadom nebude…
U Ferrari sa tiež obávam, hlavne po tej príšernosti, ktorú predviedli minulý rok. Ale čierny pruh na tričkách možno prezrádza, že budú mať červeno-čiernu farebnú kombináciu. Keďže nové autá nosom pri zemi pripomínajú autá z prelomu 80. a 90. rokov, kedy malo Ferrari tiež červeno-čiernu farbu, tak by sa mohli pokúsiť o nejaký retro vzhľad, čo by naopak mohlo vyzerať skvelo. Ak im niečo také napadlo…
Po vizuálnej stránke pekné, ale to je tak zatiaľ všetko. Aston Martin určite nevyložil na stôl všetko, hoci predviedol na míle viac než Haas (Red Bull sa ani nedá počítať), no zatiaľ tieto odhaľovačky vo mne vyvolávajú nepríjemný dojem, že nové pravidlá sú až prehnane rešktriktívne. Mnohé hlavné arodynamické znaky auta ako predné krídlo a bočnice sa líšia v hrozne malom počte detailov, hoci ešte pred 2-3 rokmi pravidlá umožňovali naozaj široký záber, čo sa týka technických riešení - nos Mercedesu vs nos Force Indie alebo Ferrari, inovatívne nové bočnice Ferrari v roku 2017 a podobne. Obávam sa, aby sme niečo takéto vôbec videli a aby sme nezostali zaskočení, aké sú autá tento rok rovnaké.
Každý chce vyrovnané pole, vyrovnané závody do poslední vteřiny.
To znamená, že pravidla musí být uzkoprsá. Bohužel.
2022 bude ještě dobrý, ale 2023 to bude ctrlc ctrlv.
Som príjemne prekvapený čo sa týka lakovania auta. Konečne sme sa dočkali tejto farebnej kombinácie lepšia ako s tou ružovou minulý rok. Fungovalo to na DBR9 funguje to aj na novom monoposte.
Taktiež sa mi pozdáva tvarovanie nosa auta, len tak na porovnanie s minuloročným, súčasný pôsobí oveľa subtílnejšie a elegantnejšie než ten minuloročný falus , lepšie povedané, hociktorého nosu od začiatku hybridnej éry.
Taktiež tam vidím podobnosť (nosová čať) v dizajne s autami z prelomu milénia, napríklad McLaren MP4-17 alebo hociktorý iný monopost z tejto éry (Williams, Jordan, Renault). Zásadný rozdiel však vidím v pomere dĺžky a šírky samotnej nosovej časti.
Zvyšok auta sa mi tiež pozdáva (predné krídlo mi príde mohutné), avšak ráfiky, zadné krídlo potrebujú čas, musia si oči zvyknúť.
Aká irónia? Ten modro-zlatý Sauber (posledný pred príchodom Alfy) vyzeral krásne. Rozhodne jedno z najkrajších aut za poslednú dekádu. Práve preto ma aj štve, že po príchode Alfy (a Kubicu) si to idú na štýl poľskej vlajky, to ma úprimne moc neťahá
Vůz působí kompaktně, takže za mě mírný optimismus.
Podle prvních analýz má auto - v rámci možností, protože nová pravidla jsou dost striktní - odvážné tvarování podlahy, ale tady uvidíme, jestli AM “pouze” předznamenává trend nebo se bude odlišovat.
Pozitivně vnímám skutečnost, že tým jako první uspořádal prezentaci skutečného vozu, jakkoli se některé detaily mohou ještě změnit. Snad to vypovídá o sebevědomí a o tom, že tým nehoní posledních pět minut ve snaze vylepšit nevylepšitelné.
Nezbývá než popřát hodně úspěchů a pogratulovat Sebovi k spoustě vlasů. Na fotce zdálky to vypadá trochu divočeji než při záběru zblízka.
Po stránce lakování spokojenost, tak snad nebude v záběrech tak splývat s tratí jako loňský AM.
Na finálnu podobu monopostov by som ešte počkal až na prvých testoch / prvý závod sa uvidí či nám predstavovali upravenú maketu od FIA alebo nám predstavovali reálnu podobu monopostov. Zatiaľ má AM azda najkrajšie lakovanie ale stále nám ostáva 7 tímov ktoré musia predstaviť širokej verojnosti.
Tak tady by to už v hlavních obrysech mělo být to, co vyjede na trať. Některé subtilní, ale důležité detaily se mohou změnit, ale radikálně jiný koncept AM určitě nepředstaví, díly podléhají nějakým předpisům + auto muselo projít crash testy apod.
To, že Red Bull fakticky ukázal jen show car, takže fakticky představil pouze lakování, bych bral jako daň za to, že vývoj loňského auta se táhl dlouho do hloubky sezóny a teď využívají zbylý čas na maximum, aby všechno stihli vyladit. AM fakticky hodil loňský vůz přes palubu hned po první třetině sezóny a pracoval na novém monopostu.
RB to má ale podle mě z větší čá■■■ taky hotovo, spíše to doladění detailů ještě může váznout.
A navíc RB možná tají nějaká Neweyho aerodynamická řešení, zatímco Aston využívá příležitost udělat si reklamu.
Čistě výtvarně si mi líbí důsledné uplatnění žlutých linií od zadní čá■■■ monopostu až po přední křídlo. Ústřední linie přes boky odděluje černou dolní část monopostu od horní zelené, má plynulý tvar, který evokuje rychlost a razanci, nic ji neruší a doplňkové linie (např. přední křídlo) převracejí černou nahoru do okrajových částí příslušných komponent". Velmi pěkné řešení.
V tom súhlasím. Hrubé obrysy sú dané, autá sa budú líšíť v detailoch a práve v detailoch je krása v tomto prípade sú to sekundy, desatiny, stotiny, tisíciny…
Má to logiku, stále si myslím že finálna podoba monopostov sa predstaví na testoch / prvom závode sezóny do vtedy to berem ako maketu. Maketu ktorej hrubé obrysy sú dané a líšiť sa tu bude od väčších po menšie detaily. Žiadne prekopávanie a prestavba konceptu nebude totižto každý jeden team vstupuje do hry s vlastným monopostom/konceptom čo znamená že motyka môže vystrliť v prospech jedného až po niekoľko tímov alebo v prospech nikoho. Myslím si že rozhodujúcim faktorom konkurencieschopnosti bude, okrem iného, práve tvarový koncept a hlavne správne vyriešené a doladené detaily blízko k dokonalosti a preto si myslím že tímy nemajú čo skrývať (prípad Aston Martinu) lebo momentálne je priam nemožné povedať ktorý z predstavených konceptov bude fungovať najlepšie.
Aston ukazalo hotove auto, ktore dnes pojde na testovaci den.
Auto na testy bude obsahovat upgrady.
Na prvy závod sezóny pribudnu dalsie upgrady a tak to pojde celu sezonu.
RedBull chce ist na titul a kope inu ligu = ukaze auto az na testoch a ani to nebude to, ktore sa postavi na prvy pretek.