Aston Martin predstavil skutočný monopost AMR22 | Magazín F1 - F1online.sk

Kratší ? Mne práveže príde z obrázkov hrozne dlhy a úzky ale ro som asi ja :joy: opticky možno tou farbou pôsobí hrozne dlhy- najmä z boku

Mne sa tie tričká Ferrari náhodou celkom páčia, na to som celkom zvedavý.

Mclaren podľa mňa bude vyzerať rovnako/podobne ako v minulých rokoch.

Na Williams som tiež zvedavý, vyzerá že sa vracajú viac k modrej, čo je fajn. Tá biela po odchode Martini vyzerala tak nejak ako prázdny reklamný banner.

Haas má príšernú livery, tá ruská vlajka je úprimne celkom hnus a to je to, čo mi na tom monoposte najviac vadí aj keď viem, že samotné auto bude vyzerať teochu inak. A Red Bull podľa mňa tento rok vyzerá ešte horšie než keby to nechali úplne na rovnako, to Oracle je tam strašný nezvyk.

1 Like

Zajtra majú filmovací deň. Možno preto ukázali reálne auto, lebo zajtra ho aj tak niekto nafotí.

Dali si s představením pro fanoušky práci a toho si po Haasu a RB cením.
:+1:

1 Like

pardon, kratsi voci oficialnemu konceptu a redbullu.

pri AMR22 a VF22 konci nos podstatne skor a nevycnieva cez predne kridlo(pohlad z profilu)

1 Like

Jako lev!

nos omnoho kratší ako v prípade RB, takto to vyzerá omnoho lepšie ale ťažko povedať čo nám vlastne RB ukázal. Čo sa týka AM tak ma velmi príjemne prekvapil no a dizajn/lakovanie by som za posledné roky asi hodil na druhé miesto hned za Sauber 2017. Silne pochybujem, že niekto toto tromfne, bravo :slight_smile:

1 Like

Má to nejaké prvky. Celkovo pekné auto. Jediné čo mi vadí je ten nos, označil by som to za také niečo medzi formula e a indy car nosom, ale tak ktovie aké riešenia budú mať iné tímy. či tam nie je moc priestoru na kreativitu? už ani neviem.

vazne sa ti tak pacil c36? alebo uz necitim tu ironiu ako kedysi

Tu aj verím, že ukázali skutočné auto… Je vidno, že každý detail je už v nejakej podobe spracovaný… RB ukázal len veľmi hrubé črty auta… Otázkou je, do akej miery bude skutočné auto vyzerať inak… A Haas… Tam verím tomu, že auto sa už veľmi odlišovať vzhľadom nebude…

U Ferrari sa tiež obávam, hlavne po tej príšernosti, ktorú predviedli minulý rok. Ale čierny pruh na tričkách možno prezrádza, že budú mať červeno-čiernu farebnú kombináciu. Keďže nové autá nosom pri zemi pripomínajú autá z prelomu 80. a 90. rokov, kedy malo Ferrari tiež červeno-čiernu farbu, tak by sa mohli pokúsiť o nejaký retro vzhľad, čo by naopak mohlo vyzerať skvelo. Ak im niečo také napadlo…

1 Like

c36 ma vtedy prekvapil a páčil sa mi, bez irónie

Po vizuálnej stránke pekné, ale to je tak zatiaľ všetko. Aston Martin určite nevyložil na stôl všetko, hoci predviedol na míle viac než Haas (Red Bull sa ani nedá počítať), no zatiaľ tieto odhaľovačky vo mne vyvolávajú nepríjemný dojem, že nové pravidlá sú až prehnane rešktriktívne. Mnohé hlavné arodynamické znaky auta ako predné krídlo a bočnice sa líšia v hrozne malom počte detailov, hoci ešte pred 2-3 rokmi pravidlá umožňovali naozaj široký záber, čo sa týka technických riešení - nos Mercedesu vs nos Force Indie alebo Ferrari, inovatívne nové bočnice Ferrari v roku 2017 a podobne. Obávam sa, aby sme niečo takéto vôbec videli a aby sme nezostali zaskočení, aké sú autá tento rok rovnaké.

1 Like

Každý chce vyrovnané pole, vyrovnané závody do poslední vteřiny.
To znamená, že pravidla musí být uzkoprsá. Bohužel.
2022 bude ještě dobrý, ale 2023 to bude ctrlc ctrlv.

Som príjemne prekvapený čo sa týka lakovania auta. Konečne sme sa dočkali tejto farebnej kombinácie lepšia ako s tou ružovou minulý rok. Fungovalo to na DBR9 funguje to aj na novom monoposte.
500x_racing_aston_martin_dbr9

Taktiež sa mi pozdáva tvarovanie nosa auta, len tak na porovnanie s minuloročným, súčasný pôsobí oveľa subtílnejšie a elegantnejšie než ten minuloročný falus :point_down: :point_down: :point_down:, lepšie povedané, hociktorého nosu od začiatku hybridnej éry.

Taktiež tam vidím podobnosť (nosová čať) v dizajne s autami z prelomu milénia, napríklad McLaren MP4-17 alebo hociktorý iný monopost z tejto éry (Williams, Jordan, Renault). Zásadný rozdiel však vidím v pomere dĺžky a šírky samotnej nosovej časti.


Zvyšok auta sa mi tiež pozdáva (predné krídlo mi príde mohutné), avšak ráfiky, zadné krídlo potrebujú čas, musia si oči zvyknúť.

3 Likes

Aká irónia? Ten modro-zlatý Sauber (posledný pred príchodom Alfy) vyzeral krásne. Rozhodne jedno z najkrajších aut za poslednú dekádu. Práve preto ma aj štve, že po príchode Alfy (a Kubicu) si to idú na štýl poľskej vlajky, to ma úprimne moc neťahá

Stroll takto vyzerá snáď celú svoju kariéru v f1 :smile: ozno az na jednu sezónu keď mal dlhé vlasy

ako uznavam ze je pekne a elegantne. nie moc vykonne a tak zanikne v smetisku dejin

Vůz působí kompaktně, takže za mě mírný optimismus.

Podle prvních analýz má auto - v rámci možností, protože nová pravidla jsou dost striktní - odvážné tvarování podlahy, ale tady uvidíme, jestli AM “pouze” předznamenává trend nebo se bude odlišovat.

Pozitivně vnímám skutečnost, že tým jako první uspořádal prezentaci skutečného vozu, jakkoli se některé detaily mohou ještě změnit. Snad to vypovídá o sebevědomí a o tom, že tým nehoní posledních pět minut ve snaze vylepšit nevylepšitelné.

Nezbývá než popřát hodně úspěchů a pogratulovat Sebovi k spoustě vlasů. Na fotce zdálky to vypadá trochu divočeji než při záběru zblízka. :slightly_smiling_face:

Po stránce lakování spokojenost, tak snad nebude v záběrech tak splývat s tratí jako loňský AM.

Na finálnu podobu monopostov by som ešte počkal až na prvých testoch / prvý závod sa uvidí či nám predstavovali upravenú maketu od FIA alebo nám predstavovali reálnu podobu monopostov. Zatiaľ má AM azda najkrajšie lakovanie ale stále nám ostáva 7 tímov ktoré musia predstaviť širokej verojnosti.