Na současné F1 je hezké, že se nám stará o zábavu i o prázdninách .
Který tým ho přeplatil? Aston, nebo Audi? Taky by ho mohl k sobě přetáhnout Flavio.
Plomby na modrem aute a konec beztrestnosti Slimaka, to jednoho nastve, kdo maze ten jede, treba posilit klicovou pozici v zavodech, kdyby nahodou.
Na něco přišli jemu společně s Fallowsem, se zdá .
Spravodlivý medzi národmi? Hlavne nech je zábava
Já si hned říkal, že jsi buď tady, nebo na fotbale.
Taky jsem se nad tím okamžitým odchodem pozastavil. Vlastně letí rychleji než Masi a to je hodně divné.
Přitom musí být jeden rok mimo F1, než by mohl pracovat v nějakém týmu. Že by mu některý tým zaplatil prázdniny odměnou za mlčení?
Když si vzpomeneme, že se v poslední době hodně mluvilo o různých podvodech, tak by na tom něco být mohlo.
A jeje. Bylo co zlepsovat, ale clovek mel pocit, ze to cca fumguje. Jestli to bude druhej Masi a zase se bude cekat na nejakej megapruser a nechaji ho tam radit jak Masiho, tak potes koste.
A me se zrovna libil. S teamama se moc nebavil a rozhodne jsem nemel pocit nejake one man show v jeho podani.
Zajímalo by mě, co se stalo.
Práce Fia tristní, ale to spíš práce Fia jako takové než aby to šlo za ředitelem závodu.
V závodech se děly zvláštní věci téměř vždy.
Nic tomu nenasvědčovalo, takže takovýhle odchod je celkem šok.
I když nikdo ho nikdy neviděl, nikdo ho nikdy neslyšel.
Tak to jsme za jedno. A Sulayem zjistil kdo je tady vetsi.
Načasování skutečně ukazuje na nějaký velký třesk. Během pár dní se možná dozvíme více. Média si téhle situace určitě všimly a nepřestanou se v tom vrtat dokud pravda nevyjde najevo.
Myslím, že do závodu ve Vegas budeme mít o zábavu postaráno.
O podvodech se ale přece mluvilo především v technice a to zas tak moc za ředitelem závodu nejde. Techničtí komisaři jedou víceméně samostatně a dost pochybuji, že by měl ředitel ze své pozice možnost něco systematicky zametat.
A nemá zas tak extrémní pravomoci ani kolem penalizací při závodě atd., časy, kdy byl Whiting absolutní autoritou jsou pryč, Massi už byl trochu limitovaný a po AD21 se to dále rozvolnilo.
V podstatě dnes ředitel řeší hlavně safety car, redflag atd. a popravdě mne nenapadá kolem těchto věcí nějaký velký skandál, který by byl na okamžitý vyhazov. Jasně, v Brazílii dost zpackali to VSC na konci sprintu a sporná byla doba reakce do RF v Q2, ale zas to nebyl nějaký extrém, navíc to mediálně naprosto překryl extrémně dramatický závod.
Je to fakt nějak divné, tady musel někdo lobovat opravdu extrémně, ale vlastně mi vůbec není jasné, kdo by to měl být, nemám pocit, že by šli někomu na ruku nějak do extrému.
Teraz mi uz naozaj spadol kamen zo srdca
Whiting byl jiný kalibr. Jeho pracovní doba byla nonstop a na ten zápřeh doplatil.
Týmy za ním chodily převážně za technickými radami a ptali se. Je tenhle postup legální? Můžeme nasadit takové křídlo? Můžeme použít takové vzpěry na zpětné zrcátka?
Na takové dotazy odpovídal neustále.
Co se mu dost vyčítalo, bylo že byl hodně opatrný. Třeba moc nepoužíval restarty z pevného místa, nebo na vodě se dlouho kroužilo a přitom už byla trať dostatečně suchá.
Ale vše co dělal mělo svůj řád i rytmus.
Dnes se ale rozhoduje každý závod úplně jinak. Jednou komisaři trestají traťové limity jako smyslu zbavení a hned další závod si jich nevšímají. Jednou vytlačování tolerují a hned další z něj dělají zločin. Třeba tohle byl velký problém minulých závodů. Nebo Magnum, toho vyloučili za totální blbost, které by si FIA vůbec nevšímala, kdyby ji spáchal jiný jezdec.
A tak by jsme mohli vzpomínat hodiny.
Ano neměl, ale byla to chyba FIA, že vůbec nevěděla kde Gasly je.
Snad se to tam nebue stridat jak ponozky.
Já to klidně vezmu
Stejně jako současná FIA.