Nic ve zlém, ale jednoduchá opravdu není. Navíc kdo lobuje za co? Právně je Abú Zabí uzavřená kapitola a ať už se pravidla upraví jakkoli, předvídat, komu bude vyhovovat nějaký zvrat daný havárií v posledních kolech závodu, je nemožné. Tudíž mi není jasné, co si má kdo vylobovat. Masi možná skončí, ale paradoxně i proto, že by nemusel posuzovat případné budoucí hříchy Mercedesu dostatečně tvrdě, v obavě, že ho budou obviňovat z nějaké předpojatosti (což není můj poukaz, ale poukaz Martina Brundla).
Navíc bylo předem řečeno, že vše bude oznámeno v březnu.
Vyřešit klíčový oříšek, a to restart závodu v posledních kolech (protože závodění se prostě bude obnovovat, na tom panuje všeobecná shoda všech stran), není lehké. Převzetí režimu z amerických sérií by bylo ideální, ale tady se F1 chytila do pasti vlastního pravidla se zákazem tankování.
Jedna věc je něco sdělit týmům, druhá věc je ta, že týmy na tom možná budou chtít něco změnit (takže oznamovat totéž veřejnosti by prostě bylo předčasné). Protože jako v případě Spa (kde už je to asi definitivní, takže to sdělili i médiím) nejde ani tak o to vynést nad někým verdikt, ale stanovit, jak takové situace řešit do budoucna. Což stále některým uniká, tady si stále někteří myslíte, že se tu koná nějaký neformální soudní proces v rámci FIA, v němž figuruje Mercedes jako oběť a Masi jako obžalovaný.