Wolff je spokojný: Som rád, že riaditeľ pretekov tentoraz nepodľahol tlaku | Magazín F1 - F1online.sk

Je uplne jasne, ze tohto sa Wolf chytí.
Velka prilezitost si do niekoho kopnut a odbavit sa.
Tak Toto, uzi si svojich par minut frustrácie a slávy.

Ale má pravdu ne?
Max vedl celý závod. Zaslouženě vyhrál.
A zaslouženě by vyhrál i bez něj.
SC bylo ok. Nikdo nemůže říct na nic 1/2 slova.

2 Likes

s tymto nemozem suhlasit

kontroverzia je, ked sa urobi nieco, co je ide prinajlepsom na hranu (vacsinou za) pravidiel/zakona a niekto z toho profituje

to, co sa stalo vcera nebola ziadna kontroverzia, proste sa dodrzali pravidla presne ako sa mali… to, ze sa nerestartoval pretek, lebo sa to proste nestihlo, to nie je ziadna kontroverzia
dokonca aj vysledok zavodu zostal uplne spravodlivy a nemenny, absolutne nikto nemoze tvrdit, ze mu to pokazilo/zvratilo vysledok, nikto nebol okradnuty o vysledok, nie to este o titul…

uplne rovnako malo dopadnut Abu Dhabi, sice by par malinovkarov citilo ze nedostali este 1 sancu, ale vysledok by bol absolutne sportovy a spravodlivy… dufam, ze po Monze 2022 tomu uz konecne pochopili vsetci…

2 Likes

Puffe nerob si srandu.
Safety Car 3 kola nedokazal najst prveho jazdca.
3 kola tam mal byt a nebol.
To nebolo v sulade s pravidlami.
A dlhe odpratavanie McLarenu, to bolo asi tiez v sulade …
RedBull s inziniermi a jazdcom vyhral zasluzene.

Mě tady nepřijde nic kontroverzního, prostě se to už nestihlo a je dobré si uvědomit že NIKDY nemůžete zaručit že daný závod skončí pod zelenou vlajkou. Můžete jen zvětšovat takovou pravděpodobnost zda k tomu bude vůle a zanést to do pravidel. Když má přijít ke konci SC tak bylo na stole zda nedat červenou ale to se zamítlo a asi je to dobře. Už se o tom hodně mudrcovalo a moc toho na úkor bezpečnosti vymyslet nejde. Je to škoda ale někde to musí mít strop. Možná ještě zvážit zda třeba automaticky neprodlužovat konec závodu přidáváním kol pokud se jede pod SC - třeba za každé 2 kola pod SC prodloužit závod o 1 kolo - prostě to propočítat protože na to pochopitelně musí mít palivo, ale počítám že jízdou za SC se tím ušetří takže by to šlo. Tím by se zvětšila šance že se to ještě rozjede.

V tomto sa nehadam. Ku kontroverzii v Abu Zabi som sa uz rozsiahlo vyjadril, pricom som sa snazil zohladnit vazne porusenie pravidiel pri dodrzani respektu k obom jazdcom, ktori v tom celom boli nevinne a volil som tomu primerany slovnik. Link na moj komentar pripajam tu, opakovat sa nebudem.

Islo mi len o to poukazat na to, ze Masi bol v narocnej situacii a to, ze nechcel preteky ukoncit za SC, mi pride po vcerajsku pochopitelnejsie. Ze sa rozhodol nespravne, na tom sa samozrejme nic nemeni.

1 Like

Pozri tak ako si Max vcerajsie vitazstvo s dojazdom pod SC zasluzil, tak si zasluzil aj minulorocny titul. Bez debaty. Objektívne urobil podstatne menej chyb ako Lewis.

s tymto samozrejme plne suhlasim :+1:

zaroven si myslim, ze niektori zaslepeni fanusikovia mercedesu by si toto tiez mali uvedomovat; blamovat Masiho za to co sa stalo je fer (myslim tym utocit na situaciu/rozhodnutie), ale proste treba byt ferovy a uznat, ze aj ked to pohnojil (a ano, rozhodne bol tlak na to, aby sa majster sveta zmenil),tak proste je absurdne si mysliet ze to bolo skorumpovane a presne nalinkovane (hoc pristupil na presny vyklad Hornera)… ked na to pozeram spatne, ovela vacsi problem je podla mna zamietnutie protestu mercedesu po pretekoch, kedy uz ten tlak nebol a jednoducho tam bol este priestor to zvratit; opat to ide za FIA a jej neschopnostou… ale nechajme to uz tak, uz sa nic nezmeni a tento rok max ziska svoj prvy titul, hoc ich bude mat teda uz dva…

Ono ta zaslepenost fanuskov Hamiltona sa mi vcera ukazala aj v inom svetle.
Ako skvele sa predieral zozadu Sainz a ako Lewis, to bol velky rozdiel.
A fanuskovia Hamiltona budu donekonecna poukazovat na Braziliu 21, aky bol skvely, bla, bla, pritom to bolo len o nacipovanom motore na 3 preteky.
Pozrite si ako sa vcera Lewis posuval dopredu …

1 Like

Max si včera zasloužil vítězství pod dojezdem SC.
Hamilton v Abú si zasloužil vítězství pod dojezdem SC.

Nebo ne?

3 Likes

Sainz byl skvělý 14 míst z 18 na 4.
Hamitlon byl hrozný 14 míst z 19 na 5.

3 Likes

Puffe, minuly rok Max urobil podstatne menej chyb ako Lewis.
Z tohto dôvodu si titul zasluzil viac.

1 Like

Titul si zasloužil víc, ale já myslel, že se bavíme o závodě.

Puffe, ano, su nazory ze dojazd pod SC by bol z hladiska pravidiel korektný.
FIA vsak namietla porusenie pravidiel kvôli neprepusteniu vsetkych o kolo pozadu dopredu.
Voci zavedeniu posledneho ostreho kola nenamietla nic.
Pride mi to zbytocne - preco este dnes posledne ostre kolo musime riesit.
To kolo ako take bolo korektné.
Preto neviem preco by som mal suhlasit s tym, ze Lewis si zasluzil aby to kolo nebolo a mal by dojazd pod SC.
To je oxymoron.

ked zase zabudol prezut Hamik jasne ze je spokojny:D

2 Likes

len vdaka tomu ze dokruzili na SC

Taky trapny dojazd za SC…toto su preteky? Nastastie to min rok nebolo a titul sa ziskal na trati v suboji ked boli podmienky pre oboch adeptov rovnake. Nie dokruzenim za SC

Dokruzilo sa kvôli neschopnosti vodica safety caru a usporiadatelov konat rychlo.
Traktor mal prist hned a Mayländer si mal odchytit Maxa na startovej rovinke.
Ale suhlas, nastastie minuly rok sa tieto dva kixy nestali.
Inak by ziskal titul ten, ktory si ho zasluzil menej.

Traktor nemůže jít dřív než Maylander zneutralizuje pole. Ale nechápu, proč to trvalo 3 kola. Má si ho někde odchytit hend…
Jak to vlastně nakonec udělal.

V AD vyslovili týmoví hlavouni přání, aby se nedojelo pod SC a tak se i stalo.
Teď v Italii taky nechali předjet SC jen některé auta.