to nebola len ciastocne jeho chyba on na tom ma najvacsi podiel, on prisiel s tym konceptom auta ktore potom nevedel dotiahnut do konca. auto williamsu bol nedorobok, lebo si technicky sef nedokazal rozdelit zdroje
za paddyho cias peniaze nechybali, mal ich viac ako jeho predchodca. to ze nemal tolko ako v mercedese to snad vedel ze to tak bude, ci?
nemohol cakat, ze zrazu williams zozenie desiatky milionov navyse, odkial by to asi tak zohnali? vsetky timy zo stredu pola maju problemy zhanat sponzorov
lowe nastupil do williamsu v 2017 a prve vacsie vylepsenie auta ktore uz riadil on prislo v rakusku a zrazu auto ktore predtym bez problemov postupovalo do q3 sa ocitlo takmer na konci pola a trvalo im niekolko pretekov kym prisli na to, ze cele rakuske vylepsenia treba hodit do kosa a ked to spravili tak sa tomu autu vratil vykon aj ked samozrejme pozicie uz neboli take kedze ostatne timy sa za ten cas zlepsili
v roku 2018 uz bolo auto plne z jeho pera a bola to katastrofa, v 2019 sa to este zhorsilo
v roku 2017 bola sanca dostat pereza do williamsu aj s jeho sponzormi samozrejme, lenze prave vtedy ked sa o tom jednalo tak prisiel ten prepad williamsu a tak ostal radsej v krachujucej FI
vo williamse velmi rychlo zistili, ze s paddym spravili najvacsiu chybu v historii timu a uz v roku 2018 tajne rokovali s jamesom keyom, ktorym chceli paddyho vymenit ale nevyslo to a on dal prednost mclarenu
kto by to povedal, ze najatie jedneho z udajne najlepsich inzinierov v f1 sposobi definitivny koniec jednej a asi najslavnejsej ery v f1