Vylepšený Haas vystrelil na štvrté miesto. Hülkenberg vnímal odlišnosti | Magazín F1 - F1online.sk

Tím Haas priviezol do Silverstone obrovský balík vylepšení. V oficiálnej správe FIA sa objavilo až sedem noviniek a žiadna nebola pripravená špecificky na Silverstone. Americký celok sa pokúša zlepšiť výkonnosť vo všetkých oblastiach a štvrté miesto Nica Hülkenberga v druhom tréningu je tým najlepším možným začiatkom.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/162057/vylepseny-haas-vystrelil-na-stvrte-miesto-hulkenberg-vnimal-odlisnosti

Visa RB tras sa :+1:t3:

Ruka noveho riaditela Komatsu sa zacina krystalizovat, 6.miesto v pohari konstrukterov ak tento rok daju tak Gene si moze potlapkat po pleci ze vyhodit Gunthera bol fajn krok

2 Likes

Může být. Já vidím výkony Haasu spíše jako spojenou nádobu s výkony Ferrari. Haas toho totiž sám moc neudělá, proto je závislý na práci Ferrari. A když Ferrari vychází slušně i B plán vývoje, tak se holt daří i Haasu.

Teraz ale pises nezmysly. Fer sa trapi s vyvojom, nevedia, preco im nefunguju vylepsenia a este maju pomahat Haasu tak, ze ich vylepsenia vyzeraju, ze su funkcne. Ferdo,toto nemozes mysliet vazne ani ty ako zaryty odporca Haasu. Je vidiet,ze stacilo vyhodit jooodlaka a ten tim ma na viac,nez ako sa na Netflixu predvadzal jeho sef.

3 Likes

Podívej se jaký Ferrari udělalo za Vasseura pokrok. Sám musíš uznat, že odpad Ferrari za Binota byl mnohem horší než odpad ze současných vozů.
Další výhodou Haasu je, že bude v příštím roce zaučovat Bearmana.
To všechno jsou střípky na které se člověk musí podívat a teprve až se dají dohromady, tak začnou dávat smysl.

podla mna ziaden. su presne tam kde boli ked vyhadzovali Binotta ak nie este horsie.

1 Like

Nevšim jsem si, že by Ferrari zase dostalo od FIA nějaký další neveřejný trest.

Za Binotta bylo asi líp.
Tam vlajky vlály jedna za druhou.

1 Like

Rozumím. Víno, ženy, zpěv je pro zaměstnance vždycky příjemnější, než tvrdá práce.

1 Like

Ty fakt myslis vazne,ze FER pracuje na vylepseniach Haasu,ktore su lepsie, ako ich vlastne? Mam rad sc-fi zaner.:sunglasses:

Haas si sám nedokáže postavit vůbec nic a bez Ferrari a Dallary by se do F1 nikdy nedostal.

Ale dokazu to zlozit ako Lego. To uz je uspech.:grinning: Karbonove aerodynamicke casti si predsa oni navrhuju a vyrabaju.
Ani jeden tim si kompletne auto nevyraba. Brzdy maju od Bremba, riadiacu elektroniku od Mcl, elektromotor od nejakeho specialistu a mnoho dalsich dielov tiez. A vacsina timov nema ani vlastny motor, tak o com to je? Az ked kazdy tim bude mat vlastne sasi, vlastny motor a prevodovku, vlastne elektricke diely, vlastne aero prvky, tak sa budes moct bit do prs, ze to je pravy Pohar konstrukterov.
Inak Haas nerobi nic,co by im predpisy nedovolovali,takze pravom patria do F1.

1 Like

Nebudeme si přece lhát do vlastní kapsy, že je Haas konstruktérem. Není. Dyť i tu montovnu co má pronajatou je vlastnictvím Ferrari.
Něco málo si asi Haas navrhuje sám, ale i to dělají zaměstnanci Ferrari, kde je tým odložil pro případ kdyby se náhodou stropy zrušili, případně s nimi Ferrari spokojeno nebylo, takže ve skutečnosti je Haas opravdovým smetištěm Ferrari.

Na zaklade clankov by to tak malo vyzerat, ale realita je inde, naozaj si kazdy tim ide vlastny vyvoj.
Rakusko Ferrari :-1: Haas :+1:t3:
Kanada Ferrari :-1::-1::-1: Haas :+1:t3:

Vsetci sme si na Vianoce mysleli ze Visa RB bude premalovany Maxov monopost z minuleho roka a nie je to tak, podobne to je s Mercedesom & Williamsom.

2 Likes

Velké týmy nikdy nejedou vývoj pouze jedním směrem, ale zkoušejí více možností. Nakonec se rozhodnou pro tu lepší možnost a tu horší dají Haasu, nebo v případě RB Vise. Visa je ale mnohem soběstačnějším týmem, proto není na RB tak moc závislý.

Akokolvek tu chrlis na nich siru,su v F1, maju vlastne auto,ziskavaju body a na zaklade nich prachy a navzdy budu zapisani v historickych tabulkach. Zmier sa s tym,ze Haas je plnohodnotny tim F1 ako ktorykolvek iny v jej historii.:muscle:

V PK jsou paraziti. Věřím, že nová Concordská dohoda bude férovější.

Verit mozes comukolvek a komukolvek a nikto nema pravo ti v tom branit.
Skoda len,ze si o parazitoch nehovoril v pripade britskych garazistov zo 60-70 rokov, ktori si kupovali cele auto s motorom a tvarili sa ako konstrukteri.

1 Like

Mi se éra předkvalifikací líbila.
Jenže FIA a FOM se rozhodli pro F1 na vyšší úrovni a proto vznikly pro konstruktéry nové pravidla, které se upravily kvůli RB a TR. Přitom zbytečně, když TR byl zcela soběstačný tým a když odešla Honda, Toyota a BMW, tak se upravily pravidla pro Haas. Bohužel FIA nemyslela dopředu a nepovolila tuhle změnu pouze dočasně.

F1 po 2008 s odchodom automobiliek nebola lakava pre vznik novych timov. Logicky Fia chcela ulahcit vstup novych hracov za malo penazi a vytvorila nove oravidla, vdaka ktorym vstupil aj Haas, aj ked to nebolo spravne biznis prostredie. Teraz, ked je super biznis prostredie,tak by chcel vstupit kazdy milionar na cele s Andrettiovcami. Mali byt hrdinovia pred 15 rokmi, nie teraz.