Vowles a Sargeant vraj prestali komunikovať: Nedostávam spätnú väzbu, priznal Logan | Magazín F1 - F1online.sk

Asi si nemusíme zakrývať oči pred skutočnosťou, že tohtoročná sezóna je labuťou piesňou Logana Sargeanta vo Formule 1. Williams verejne koketuje s Carlosom Sainzom a Valtterim Bottasom, kým americký pretekár je spájaný s úplne novým projektom talianskeho tímu Prema v americkej sérii IndyCar. Správy zo zákulisia i vyjadrenia samotného Logana naznačujú, že došlo k totálnemu ochladeniu vzťahov.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/165243/vowles-a-sargeant-vraj-prestali-komunikovat-nedostavam-spatnu-vazbu-priznal-logan

Jestli je to pravda, tak je to hodně neprofesionální přístup. Sargeanta nepodává výkony, no bylo to rozhodnutí Williamsu a je na nich pomáhat oboum jezdcům. Tahat prachy a pak odkopnout je hnus

6 Likes

Takové chování, pokud se zprávy zakládají na pravdě, je nedůstojné a ubohé. I ukončení spolupráce se dá zvládnout na úrovni.

5 Likes

Musi mu byt jasne, ze F1 skoncil. Snad ho nechaju dostojne dojazdit sezonu.

1 Like

Mozno prachy netecu… Kazdy maly tim to tak robi. Cash is king

Serža měl skončil vloni v létě.

Tak na to ako niektorí miestni majstri velebili Wolvesa je to riadna úbohosť. Snáď sa to dá urobiť aj na úrovni a nie týmto spôsobom. Jasne že Logan bol aký bol ale teda úroveň na tomto levely by mala byť zachovaná. Vcelku hnus :face_vomiting:

5 Likes

Bohužel je to častý úděl většiny platičů. Né každý má takové štěstí jako miminko Stroll.

Asi zabúdaš akého učiteľa mal Vowles, tu akúkoľvek morálku určite nečakaj. Na druhú stranu Sargeant na to nikdy nemal

3 Likes

Spíš proč Seržu vůbec prodlužovali? Už jsem to psal před sezónou.
Nějaký kecy o tom, že se zlepšíl na simulátoru, že cvičil jak blázen a přibral 10kg svalů.
Že to je Serža 2.0

Každý ví, že nestojí za nic. A je tam jen kvůli USA sponzorům a penězům.
Je hodně, hodně, hodně slaboučkej.
V testech byl naprosto tragický, začátek naprosto tragický. V Austrálii konečně Seržovi ukázali, co si o něm ve Williamsu myslí. Zbytečnej podpis.

Mohl tam být Vesti. Toho bych rád v F1 viděl.

No práve. To som zabudol napísať. Svätá pravda :smiley: veď som napìsal že Logan bol aký bol. Ale ako s hov.nom s ním nemusia jednať. Nejaké prachy mu doniesol takze som zvedavý co bude ďalej. A koho ta dá.

1 Like

Vestiho bych třeba taky ráda viděla, ale neuvidíme. Víš proč? Protože v F1 těch málo míst, které zbývají po pilotech, kteří tam prostě patří, těch může být řekněme 15, zabírají platiči a jezdci typu “nezajedu, ale nerozbiju” (přitom občas stejně rozbijou :smile: ). Pak se noví jezdci opravdu těžko prosazují. To říkám proto, že se zrovna Ty vyhraňuješ jak proti rozšíření roštu, tak proti nějakému programu pro pomoc novým jezdcům, protože by se měli sami prosadit. Jasně, bylo by to nejlepší, ale když se pro ně místa uvolní jenom zázrakem tak se potom prosadí dost těžko. Ale zrovna letos to vypadá nadějně, mohli bychom se mohli dočkat větší obměny, abych nebyla tak skeptická.

1 Like

A zajistí rozšíření roštu to, že tam přijdou nováčci?

Bylo docela takové volné okno v jezdeckém poli.

Do Haasu vzali nejdřív Magnussena a pak Hulka, do Visy 28 letyho DeVriese, pak se Ricciardo vrátil po neskutečném Silverstone zpátky oknem.

Mládí není zásluha.

Není, ale zralejší věk taky ne. Pokud ale mladí nebudou přicházet, budou za pár let jezdit piloti s brýlemi na blízko a revmatismem, protože nikdo nebude chtít dát příležitost mladým - jsou drazí a vůbec. Je to složitější problém, větší počet sedaček by mohl pomoci.

2 Likes

Tak Alonso a Hamilton na to pořád mají. Hulka chtějí do Audi a je dobrej.
Jediný, kdo tam je “navíc” je Bottas, Ricci a Peréz. Magnus by měl končit
Jinak to jsou všechno mladí kluci v nejlepším věku.

Vowles moc dobře věděl jaké Sargeant kvality a přesto s nim prodloužil smlouvu, takže jasně dal přednost penězům nad kvalitou, ale teď se vytahuje, že by ve Williamsu uvítal dokonce i Sainze.
Ale z čeho by ho zaplatil, když tým potřebuje platiče, aby přežil sezónu.
Jaký má Vowles k Seržovi přístup jsme krásně viděli jak Albon rozbil nejdříve svou a v zápětí i Seržovou podlahu. Jako dojná kráva se Sargeant hodí, ale i ta kráva občas potřebuje nakrmit.

Né netvrdím, že by Sargeant měl získat smlouvu i pro příští rok, ale momentální přístup mi připadá stejný jaký měl Mazepin v Haasu.

Hlavně, když teda vykopneme všechny “kdo tam být nemá” a dáme tam všechny, “kdo tam být má”.
Tak se stane to, že tam budou všichni mladí a ti co tam být mají a F1 se zabetonuje tak na 10let úplně.

Navíc je tam letos Ricci, Magnussen, Sargeant, Čou, a možná i Bottas (Péreze bych přece jenom ještě nezařadila). Čtvrtina startovního pole, která už letos není žádným přínosem, ani jeden nezačínal letos a když tam nebudou, nikdo si toho ani nevšimne. To mi připadá dost. Ano, část se jich teď vymění, naštěstí.

To není výhradně o mládí, to je o celkové malé prostupnosti F1, která se z mého pohledu dostala do pasti celkové přeregulovanosti a omezení. Nejjednodušší by bylo zvýšit počet míst na roštu a tím poptávku po jezdcích, ale to je zase neprůchozí přes týmy.

Mám strach, že kdyby jsi rozšířila týmy, tak do toho 11. půjde právě Ricciardo a ten spol. co jsi vypsala.
Nikdo nevstoupí do F1 s nějakejma uchama.

Kvantita snižuje kvalitu. A to ve všem. V inženýrech, v týmech, v jezdcích.

Ve fotbale a v hokeji by nejradši počet týmů naopak zredukovali, aby zvýšili kvalitu všeho, ale to taky přes týmy neprojde.

1 Like