Vo Ferrari považovali ďalšie víťazstvo v Le Mans za „nemožné“: Toyota mala prevahu | Magazín F1 - F1online.sk

Tohtoročná sezóna Majstrovstiev sveta vytrvalostných pretekov sa pre Ferrari vyvíjala veľmi nelichotivo. Ako to však už býva, víťazstvo v Le Mans je prestížnejšie než titul v celkovom hodnotení. Mnohí Ferrari obviňujú, že taktizujú s pravidlom balance of performance a ich slabé výkony v úvode roka boli len snahou nedostať priveľký balast na najdôležitejšie preteky sezóny. Samotní šéfovia stajne však tvrdia opak.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/158697/vo-ferrari-povazovali-dalsie-vitazstvo-v-le-mans-za-nemozne-toyota-mala-prevahu

Tak hlavní Toyotu odstřelilo druhý Ferrari.
A když byli s palivem na totální hraně, a potřebovali zázrak, tak nějaké auto značky Ferrari to zapichlo a vyvolalo žluté vlajky, takže nakonec dojeli s 1-2%.

Takže nemožné ihned, zázraky na počkání. :slightly_smiling_face:

Zarezala si to toyota. Ten spin ku koncu ich vyradil. Doslova tie dvere zmazali hociakú výhodu Ferrari ku koncu. Ferrari zlyhal hrybid a čo má spoločné nejaký random tím čo kúpil Ferrari a závodí s ním vs továrenská značka Ferrari?

Dokonalá týmová práce. Hartleyovi vzali šanci na vítězství a stálo je to 5s, neber to.

Jinak tady to taky neberou ohledně Ferrari dobře
https://www.motorsport.com/lemans/news/bmw-wont-accept-ferraris-very-unfair-penalty-for-vanthoor-kubica-crash/10624207/

1 Like

A to si opomněl, že Ferrari prominuli unsafe vjezd do fast lane

Do fast lane nikdy nevstúpil a to isté urobila neskôr toyota #8 a predtým zase niekoľko iných tímov, to je teda OK? A podotýkam tých ani nevyšetrovali

1 Like

A vynecháme to, že by sa to nikdy nestalo? Keby BMW polovicu kola neignorovalo Blue flags a v snahe nespadnúť o kolo by necutli šikanu aby ich #83 neobehla

1 Like

A tá nehoda s BMW neje starosť Ferrari. To bol predsa zákaznícky tím.

Nechci dělat zlou krev, je jasný proč jsou u BMW z toho naštvaný. Ten Hartley za 5s osobně považuji za nepřijatelný.

1 Like

A samozrejme s “trestom”, alebo prikazom opravit uvolnene dvere, cakalo riaditelstvo pretekov az do zaciatku klaickeho pitstop okna, aby ich to vlastne nic nestalo…

pitovali o pol stintu skôr ale však okej, to že riaditeľstvo je pomalé tam nebolo iba u Ferrari

Tak Hartley hej ale čo by to zmenilo? Tam bolo Drive through správne. Keby sa riešilo, že zase Toyota tam nechala málo miesta okej minimálne 10 ale DT bolo správne. U BMW nechápem. Môžu si za to z polovice sami. Komisári to dali takto iba pretože boli s pomalený a už dávno BMW malo mať Black White flag za modré vlajky.

bol tam jasny zamer pomoct Ferrari… keby pitovali o jedno kolo skor, zrejme by nevyhrali, ak by pitovali o dve kola skor, nevyhrali by urcite… Ale vsetci tie dvere videli pol hodinu, kym sa zobudilo riaditelstvo pretekov… A miesto povolania do boxov to natahovali ako sopel az kym to uz nebolo bezpecne…

Fiari zase vyhrálo :sunglasses:

presne tak klasicky, ale tak všetci plačú ale každý si môže zabezpečiť výhru. Ale tak zvykli sme si na RBFIA, MERFIA ta aj FIARI čo už

??? Kámo doslova to rozbilo stratégiu nebyť tých dverí, tak si pohodlne idú podobné ako Toyota lenže tá bola za nimi by musela ona zmeniť stratégiu

Toyota si to prehrala sama ako minulý rok. 2 roky po sebe jazdec pod tlakom nutný niečo doručiť robí chybu? Doslova Ferrari vyhralo o ten náskok koľko stratili v tom spine

Tam Toyota skutocne nenechala miesto a bol to typicky zavodny incident, ale Fer dostalo +5s.
Kedze vyhralo Ferrari, tak je tu zase plac “najferovejsich” jedincov.

Co uz len to bola za strategiu? Dva dlhe stinty az na dno do ciela… Keby im riaditelstvo nepomohlo odlozenim pokynu opravit dvere, Lopez nemusel riskovat, a nespravil by tu chybu… Jasne ako facka…

Fast lane je ta část, od kud se vyjíždí do pitboxu a kam se vjíždí z pitboxu. Davidson to řekl jasně.