Vasseur: Cítime frustráciu, mali sme vyhrať | Magazín F1 - F1online.sk

Studená sprcha pre Ferrari! Po famóznom víťazstve v Monze prišlo kruté sklamanie. Bezradný Charles Leclerc v uličkách Baku nestačil na skvelého Oscara Piastriho z McLarenu a zaknihoval „len“ druhé miesto. Do toho tiež prišlo nečakané vypadnutie Carlosa Sainza v samom závere pretekov po kolízii so Sergiom Pérezom. Šéf stajne z Maranella Frédéric Vasseur preto v danej situácii nemohol prekypovať šťastím.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/171706/vasseur-citime-frustraciu-mali-sme-vyhrat

Mclaren musí byť diskvalifikovaný z VC, to zadne kridlo nemôže splňovat regule FIA.

A to im aj ochránilo Piastriho aby sa LEC bližšie priblížil. Není možné že všetky autá išli obehnúť ale LEC sa ani raz nedotiahol na úroveň Piastriho aby ho nemohol totalne zavrieť vonku. Tak isto Norris keď nebol deficit pneu nikto ho nedobiehal. To stále DRS musí byť nelegálne

a čo tak si priznať že na to lec nemal :smiley: nebo nemal tak lahko pustiť to prve miesto a či je niečo legalne alebo nie tak nech to daju FIA a a ta rozhodne a nebude treba dalšie diskusie o tom či je to podla pravidiel alebo nie

Nic sa s tym nebude robit, bud si isty. Jedine ak to vsetci nasadia, tak potom to zakazu.

1 Like

Mal také zadné krídlo aj Norris ? Inak Leclercovi chýbala skorej odvaha a Piastri mu to tam vždy zavrel na tom istom mieste Leclerc mal skúsiť dačo iné.

1 Like

Odkial uz len ty mozes vediet, ze je zadne kridlo McLarenu nelegalne?

1 Like

nikto tam nekluckoval v brzdnej drahe pri 340kmh ako mlady Pia. Preto ho Lec nepredbehol, lebo by sa tam boli obaja zabili.

Pozriem do pravidiel a neriešim flexibilitu. To krídlo bolo viditeľne otvorené bez systému. Hotovo dovidenia.


Takže bude DQ i u Ferrari a RBR?

2 Likes

Sorry ale toto vidí aj slepý

Co znamena “X- aligned axis (Y,Z)= (480, 670)” a co konkretne je Y=490?

Vies mi v slovencine a v jednoduchsom jazyku vysvetlit, co sa pise v bode 3.10.10 b.?

Ja nie som prilis dobry v technickych veciach.

Myslím si, že CHLE bol ryvhlejší, ale na maximálku bol nejakým zázrakom McL aj bez DRS rychlejší. Je veľká škoda, že ho McL predbehol. Možno ak by šiel o jedno kolo skôr do boxov, tak by to uhral až do cieľa a hlavne ak by bol vpredu, tak by si tak neničil pneu, ale jazdou v úplne tesnom závese sa až divím, že jeho pneu tak dlho vydržali … :wink:

To by McLaren musel byt RB.

Rovnako pri prednych kridlach. Keby mal RB prvy flexi predne kridla, tak uz su davno zakazane a RB ich musi upravit.

Ta cervena vodorovna ciara je presne to, co RB zakazali v 2021 prakticky z tyzdna na tyzden (hoci to bolo dovtedy legalne).

A ta otvarajuca sa klapka je presne to, co Mercedesu zakazali v 2021 okamzite, lebo to bolo uz vtedy nelegalne.

McLaren ma v podstate dve veci len na zadnom kridle nelegalne a FIA je taka, ze:

Len aby ten RB zdolali. :slight_smile:

Vidis, ze by sa RBR a Ferrari otvarala klapka tak ako McLarenu ty de.ment? :clown_face:

Tobě se očividně otevřel otvor na vypuštění mozku

K teme sa vyjadrit nevies? Pekna ukazka toho, ze si opat v koncoch. :slight_smile:

To sa vyhrava s nelegalnym autom…


K tématu nic nemáš a k datům taky nic, klasika