V Mercedese veria, že Džidda monopostu W14 sadne lepšie, ale nečakajú zázraky | Magazín F1 - F1online.sk

Veľkú cenu Bahrajnu označil šéf Mercedesu Toto Wolff ako jeden z najťažších dní vo svojej bohatej pretekárskej kariére. Monopost W14 sa na okruhu Sachír dosť trápil a od víťazstva bol vzdialený priepastných 50 sekúnd. Podobne ako Ferrari, aj Mercedesu zostáva len dúfať, že na okruhu v Džidde to bude lepšie.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/91018/v-mercedese-veria-ze-dzidda-monopostu-w14-sadne-lepsie-ale-necakaju-zazraky

Na extremnu prevahu RB nepomože žiadny okruh. Keby Verstapen ide na plný plyn tak je náskok nie 50s. Ale kludne 100. Ukázali svoj potenciál až príliš okato. A ostatný vedia že toto nedoženú aktualizaciami ani okruhom ani kombinaciou oboch.
Takže tie keci su viac ako oprávnené.

stat sa moze cokolvek, robit zavery je zbytocne, rb ma mozno vytoceny motor na maximum a moze prichadzat k velkym opotrebeniam, mozno chcu co najskor nahnat dostatocny naskok, kym v druhej 1/2 pride nejake obmedzenie, Aston ma mnzostvo casu, Ferrari je zial Ferrari a uvidime co s tym Mercedesom, ake budu mat casy, ked privezu novu koncepicu. Mozme dufat, ze to nebude totalna dominancia a nuda, lebo tym sa u mna straca zaujem o sledovanie, tak ako to bolo za dominancie Hamiltona

2 Likes

Porazí Ferrari a Aston? :thinking:

ano, to bude v tom. v Bahraine to isto vytocili na maximum, cista glory run, asi potrebuju ziskat sponzorov alebo co…

1 Like

Nevím přesně jak to je, ale pokud by měl RedBull na maximum vytočený motor, musel by ho mít i AT, a to tak uplně nevypadá :thinking: RedBull to bude mít všecko velice komplexní a vyladěné, jako by utratil více než rozpočtový strop nebo co :grimacing: :stuck_out_tongue:

S tím vytočením na max mi to nepřijde. Nerozumím motorům, mapování atd, ale točí na stejnou rychlost o cca 400 ot/min méně než Ferrari a MB. A do toho ten lift and coast co tam Max předváděl když to ostatní rvali na plno až k brzdnému bodu. Kéž by byla sezóna zajímavá, ale bojím se že nebude. Snad se alespoň ten Checo sesbírá a něco předvede. Ale i kdyby, tak ho RB beztak utne.

Puff ti vysvětlí, že Mercedes bude lepší díky degradaci, ale zase zároveň horší skrz přítlak, tak si vyber :smile:

Tak záleží co si představíš pod vytočeným motorem, to mapování nastavený určitě mají vždycky nějakým způsobem, ale podle mě to nepotřebují přehánět, stačilo překročit cost cap :smile:

Jsem rád, že Wolff potvrdil moje vedení 4:0.
I když to zase tak těžké není.
Jsem Messi proti jednonohým.

Tak Aston oznamil noveho sponzora Saudi airlines. Už teraz je jasné prečo mali výtočné motory na maximum v testoch​:joy::joy::joy::joy:. Potrebovali súrne nového sponzora

1 Like

Ani nepočkáš co skutečně předvedou? :thinking:

1 Like

Ani ne. Je to jasně daný… Bojuju s dezinformacema.

1 Like

To je součást Masterplánu :+1:

Mám mu napsat, že nemá pravdu? :smiley:
Malichernost.

Stačí, že to mám 4-0 s Hogrem… Nemusím to mít 1-0 s Eiselem.

Zase nebuďme nenasytní.

Max rozhodne naplno nešiel. Niekedy po 30. kole (neviem presne kolo) dostal príkaz jazdiť časy 37.0, hneď na to zajazdil tuším 36.3, tak mu inžinier zopakoval príkaz a odvtedy to začal dodržiavať. Hovorilo sa aj o tom, že RB v druhej polovici pretekov stiahol výkon obom autám. Takže čakať, že niekto v úvode sezóny kvôli inej trati dotiahne RB je veľmi optimistické.

Ale nedělej si umělé vedení, vedu 3:1 :sunglasses: a nevím v čem tady máš mít pravdu?

Takže jsem vedl 3:0 a prohrávám 3:1.
Klasická Hogrovina.

To vedení 3:0 sis vymyslel ale ty, tohle ti nikdo neuznává :grinning: bod jsi měl za ty náklady za crashe a tim to skončilo. Data z Bahrajnu jsi pak potvrdil, s tim co jsem tvrdil a o tom talentu jsme se shodli, takže žádné 3:0

Podle me ma Mercedes a Ferrari vyhodu oproti AM v konfiguraci, jaká je Saúdská Arábie, takze 6/7 místo bude maximem, pokud se na čele neco nestane