Sú pred nami vzrušujúce časy, verí Norris | Magazín F1 - F1online.sk

McLaren si v Abú Zabí s prehľadom udržal štvrté miesto v Pohári konštruktérov. To je kľúčové a azda aj najpozitívnejšie konštatovanie posledného vystúpenia britskej stajne v tejto sezóne. Pretekové tempo totiž mierne zaostalo za očakávaním.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/134789/su-pred-nami-vzrusujuce-casy-veri-norris

Uvidíme, nakolik se v příští sezóně McLaren zapojí do boje od začátku, ne jako letos od půlky. Mohli by, už kvůli Landovi, aby konečně utrhl první vítězství.

3 Likes

Já se přiznám, že mi McL přišel, jako by trochu opadl po Brazílii, Vegas beru, že jim hodně nesedlo, ale tady v AD měl ibýt 2 nejrychlejší a rychlostně na tom byli líp v Q, než v závodě, což u nich není úplně trend

Může být. Možná se u nich začal projevovat mírný pokles formy, ale měli to docela slušně načasované až na konec. Proto jsem zvědavá, jestli tohle auto opravdu znají a dokážou ho přes zimu vyvíjet, aby se chytili od začátku.

Můj tip je, že pořadí týmů před prvním závodem bude: 1. RB 2. McL 3. Merc 4. Ferrari 5. AM 6. AT 7. Alpine 8. Williams 9. AR 10. Haas

Tak to zatím tipovat nebudu :slight_smile: .

1 Like

Už teď mi začíná připadat, že pauza bude moc dlouhá :grinning:

Chudáčik jemu nikto nepovedal že v aute má Wolfmotor?Ak rasista budúci rok bude už vyhrávať tak určite Wolf nedovolí aby im nikto s ich motorom kvapkal do kšeftu

Kam sa stratila degradacia pneu Ferrarka? Mali byt v tom najhorsi zo zvysku a nic! Ani Medved, ani Mekac ani Astonko sa nechytali na Charlesa.
ChuckyN priznal, ze mali vyssiu degradaciu. Kde su predpovede po kvalde,kedy tunajsi mudrlanti predpovedali bednu s Mekacom a Medvedom bez Leclerca. Vraj Ferrarku odidu gumy a bude mimo,ale nic take sa nestalo. Zaujatost a kratkozrakost je svina.:slightly_smiling_face:

A kam se poděla dlouhodobá rychlost a vyrovnanost Ferrari? Kratkozrakost a zaujatost, když hodnotis sezonu po posledních dvou závodech

O akej vyrovnanosti v suvislosti s Ferrarkom pises? Ta tam nikdy nebola, ked raz boli 2.najrychlejsi a o 2 preteky až 5.tim. Co ti nesluzi pamat?
Za to Astonkova vyrovnanost z 1.polky sezony sa akosi vytratila v 2.polke. 2.najrychlejsi tim od zaciatku pocas sezony vyvyjal “vytecne”. Da sa napisat, ze napredovali dozadu a skoncili 5. v PK. :stuck_out_tongue:. Ferrarko vsak najvacsie problemy s degradaciou vyriesilo. Stvrty a miestami az piaty tim z uvodu skoro ziskal 2.miesto v PK. A to mal o hafo % menej casu v tuneli a cfd. Good job Ferrari.:+1:

A v Brazílii Ferrari nemělo problém s degradaci pneu? :slightly_smiling_face: no ptám se na to, že si otevřel tohle téma ohledně Ferrari a hodnotis to na základě jednoho závodu. A nevím, jak AM souvisí s Ferrari a jejich letošní výkonností

V Brazílii nebola adekvátna vzorka. Bez Leclerc tie dáta sú skreslené. Keďže Sainz vždy odvarí pneu lebo moc tlačí

Ale no :grinning: zase tu nedělej Sainz vs Lec vlny

No v oblasti deg sa Leclerc vypracoval k jedným z najlepších

1 Like

Ale prosím tě :grinning: zlepšuje se, ale top to ještě není

No myslim ze Leclerc je v tuhle chvili opravdu jeden z nejlepsich. Ono to moc neni videt, protoze ta formule je takova divna. V tomhle ma podle me @Nordotor pravdu.

Ale zase spis souhlasim s tebou ze Sainz je celkem OK. Nemyslim ze ma Ferrari vsechno vyresene a netrpi vykyvy formy. Takze ano Brazilie muze byt ukazatel. Sainz je pomalejsi, to ano, ale gumy zase nejak extra nenici. Urcite neni Piastri.

Ale hadat se o Sainzovi nebudu. V Abu Dhabi nic nepredvedl.

Uvidíme. Inak Leclerc bude možno meniť inžiniera. Terqz vyšiel inside, že tá hlavná strategička alfy, by mala ísť do Ferrari a je spájaná s Leclercovým novým inžinierom.

Všechno máš samozřejmě úplně špatně.
Teda skoro všechno.

Samozřejmě všechno mám správně :slightly_smiling_face: