V počtu závodů nevidím žádný problém. Když si spočítám, že jeden závod zabere pět pracovních dnů, tak je to v celku pouhá třetina roku.
Pravda, ani jeden z těch hošanů běžně nemívá pravidelnou osmihodinovou směnu, ale asi běžně jedou dvanáctky, takže se už pracovně dostáváme někde jinde.
Ale … motosport byl je a bude řehole. Třeba když si vzpomenu na Křesťany, Hošky, Havly nebo Krále, tak ti chodili do práce, pak po šichtě vlezli do garáže a sami makali na své bugině a byli štastní když jim večer po osmé donesla manželka do dílny večeři.
Závody se jely každý druhý víkend, ale zimní pauzy bývaly delší. Samozřejmě jen pro nás diváky. Závodníci stejně byli v garážích, nebo sháněli nějaké díly, které nebyly běžně dostupné. Nebo seděli doma u rýsovacího prkna a sami sobě si hráli na Adriana.
Lidi já Vám nevím která doba byla lepší?
Kdysi se jezdcům nevyplatilo umývat ruce před spaním a dnes si jezdci zase musí vypláchnout huby před neustálými tiskovkami a reklamními recepcemi.