To je reci.
Minulou eru tam byl Mercedes se svym olbrimim rozpoctem, kteremu nahral zetonovy system a velmi flexibilni pristup ze strany FIA. A kdyz bylo Ferrari v roce 2019 kreativni, tak zasahla FIA a potencialni problem Mercedesu vyresila.
V soucasne ere meli na zacatku nejlepsi auto, jen trosku chyboval team a Charles, pricemz RBR i s jejich obrim uctem za krevetove chlebicky, diky kteremu prekrocili cost cap ( a FIA trestala velmi mirne, byt mohla byt zlejsi), nebyl tehdy lepsi.
Bohuzel v polovine roku FIA byla opet velmi vstricna ve prospech Mercedesu ( nejnebezpecnejsi bylo tehdy auto Mercedesu, ktere bylo jednoznacne zdravi poskozujici, dle jezdcu), kteremu to ve finale stejne nepomohlo, ale rozhodne to nakoplo RBR a zarizlo Ferrari.
Tehdejsi herecka etuda Christiana, braniciho se Totovo napadu, aby z toho posleze RBR vysel vitezne a Toto zajistil titul pro RBR i na nasledujici rok, asi vejde do dejin.
V kazdem pripade ma Ferrari spise smulu na momentum a jejich politikum je, nebo bylo slabsi, nez politikum Mercedesu, RBR a jak se ukazuje i McLarenu ( viz kauza zadnich klapek a prednich kridel).
Ja bych je tolik nehanel.