Ano, je pravda, ze Verstappen je konzistentnejsi a povedzme, ze robi menej zavazne chyby a ked aj nejaku urobi, dokaze ju napravit.
No Verstappen ma aj ovela priaznivejsie podmienky na to, aby nerobil chyby. Tim za nim plne stoji a podporuje ho. Red Bull funguje ako hodinky, cim sa Verstappen nedostava pod tlak.
Ferrari je presny opak toho a Leclerc musi casto kompenzovat ich zlyhania a to nehovorim len o vacsom tlaku, ktory je spojeny s nevyhnutnostou ziskat spat stratene body. Ferrari casto voli aj strategie, ktore nutia Leclerca riskovat alebo ho dostavaju do neprijemnych situacii. Red Bull sa tomuto vyhyba.
Ako priklad mozeme uviest Rakusko. Tam bol Verstappen pod tlakom a rychlostne to z jeho strany bolo zle, tak ho Red Bull velmi skoro povolal do boxov, aby nemusel celit rychlosti Ferrari. Tym ho zachranil z tazkej situacie a Verstappen si mohol pohodlne dokruzit po druhe miesto.
Ferrari naopak v takom Francuzsku vystavilo Leclerca najvacsiemu moznemu tlaku, ked ho prinutili zachranovat vitazstvo na starych pneumatikach. A prisla chyba.
Vplyv timu na konzistentnost jazdca sa da pekne vidiet na prikladoch Vettela a Hamiltona. V rokoch 2011-2013 bol Vettel ako stena a nikdy nechyboval. Hamilton bol presny opak toho a najma v roku 2011 zlyhal snad v kazdom druhom zavode. Po zmenach timov sa to vymenilo, Hamilton sa v Mercedese stal synomymum konzistentnosti, kym Vettel sa vo Ferrari v roku 2018 rozsypal.