Osobně si myslím, že touto poddajností Ricciardo zase tolik neztratil. Přece jen je to teprve druhý závod a všeobecně se soudí, že zkrácení testů přestupujícím pilotům neprospělo. Rosberg přepustil - daleko fragrantněji - pozici Hamiltonovi v Malajsii 2013 (jenom proto, aby na pódiu byl Hamilton), Vettel přepustil pozici Ricciardovi v Bahrajnu v roce 2014. Dalo by se namítnout, že jak Rosberg, tak v roce 2014 Vettel začali tahat v týmu za kratší konec provazu, ale Rosberg každopádně nevystupoval jako dvojka, nýbrž jako konkurent v boji o titul, a pokud jde o Vettela, Ricciardo si okolo Spa stýskal, že by ho měl Vettel podporovat v boji o titul (v kterém dle svého - iluzorního - názoru byl), k čemuž se Vettel ovšem neměl, v Singapuru a Japonsku dojel vždy pozici před Ricciardem a s nějakým darováním pozice se nenamáhal. Připomnělo mi to situaci ve Ferrari v roce 2008, kde se Massa rovněž dožadoval Kimiho pomoci, ale dostal ji až v Číně, kde už bylo jasné, že Kimi titul neobhájí.
Zatím se to proti Ricciardovi nemusí obrátit. Spíše by ho v týmu poškodilo, kdyby na dráze trval na svém, jakkoli by to bylo jezdecky (= závodně) sympatické.
Proti Ricciardovi se spíše obrátí, pokud konstantně bude jezdit hůř než Lando Norris. Ale je v adaptační fázi + loni Lando zpočátku vypadal jako jasně lepší Sainze a karty se potom srovnaly.
(A jinak si myslím, že Ricciardo je sice dobrý, ale trochu přeceňovaný.)