O podvodech se ale přece mluvilo především v technice a to zas tak moc za ředitelem závodu nejde. Techničtí komisaři jedou víceméně samostatně a dost pochybuji, že by měl ředitel ze své pozice možnost něco systematicky zametat.
A nemá zas tak extrémní pravomoci ani kolem penalizací při závodě atd., časy, kdy byl Whiting absolutní autoritou jsou pryč, Massi už byl trochu limitovaný a po AD21 se to dále rozvolnilo.
V podstatě dnes ředitel řeší hlavně safety car, redflag atd. a popravdě mne nenapadá kolem těchto věcí nějaký velký skandál, který by byl na okamžitý vyhazov. Jasně, v Brazílii dost zpackali to VSC na konci sprintu a sporná byla doba reakce do RF v Q2, ale zas to nebyl nějaký extrém, navíc to mediálně naprosto překryl extrémně dramatický závod.
Je to fakt nějak divné, tady musel někdo lobovat opravdu extrémně, ale vlastně mi vůbec není jasné, kdo by to měl být, nemám pocit, že by šli někomu na ruku nějak do extrému.