Réžia ignorovala Hamiltonov boj o prežitie. Posledné dve kolá odjazdil bez bŕzd | Magazín F1 - F1online.sk

Lewis Hamilton sa na zisk siedmeho miesta nadrel viac, ako za svojho pôsobenia v Mercedese na väčšinu víťazstiev. Ferrari v Singapure nedokázalo držať krok s top tímami a napokon bojovalo skôr samé so sebou a s vlastnou technikou než s konkurenciou. Réžia si to však nevšímala.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/215619/rezia-ignorovala-hamiltonov-boj-o-prezitie-posledne-dve-kola-odjazdil-bez-brzd

S jizdou bez brzd mam bohate zkusenosti, ale nejni to vono.

Tak nebo tak, Lewis mel asi auto odstavit, nebudu se divit trestu.

2 Likes

Tady má @PUFF vysvětlení, proč jsem nechápal.
Ještě bych dodal, že dneska byla režie celkově mimo. Docela vtipné byly ke konci replaye 10-15 kol starých situací. :grin:

5 Likes

Za toto mala byt diskvalifikacia. Dalsi fail komisarov. To akoze auto ktore nebrzdi nie je nebezpecne? Preco nedostal vlajku?

2 Likes

Réžia je celkom mimo už pekných pár rokov

Kdyby to odstavil tak by byla pravdepodebne RF a Lewis nechtel dat Emilovi sanci, je to jednoduchy.

Bobik ono sa da aj zaparkovat v boxoch, o tom uz si pocul?

1 Like

No ale kdyz uz byt zodpovedny tak musis zaparkovat hned po tom co ti odejdou brzdy, , ne ze to dojedes do boxu, ne jako ja ktery jsem si v pohode dojel do prace a potom z prace kdyz mi ruply brzdove trubky.

Jemu nic neruplo, sam si tie brzdy upiekol a nebolo to v sekunde. O brzdy prichadzal postupne, mal kedy zastavit. Vedome jazdil s nebezpecnym autom.

1 Like

To nedelas dobre Bobe s tema brzdama :rofl:

1 Like

Nuž to je smola. Si pamätám, ako po výmene nových bŕzd mi odišiel hlavný brzdový valec (nový). Asi príde trest …

1 Like

On sa ti môže vykašľať na celého “Emila.” Umrel mu psík a z jazdenia za Ferrari už musí byť na prášky, však obdobne ako tifosi :face_with_diagonal_mouth:

1 Like

Stalo se, na druhou stranu, kdyz ti sklouzne brzdovy pedal na podlahu neni to sranda, diky tomu vim co delat.

1 Like

U me pomohlo brzdeni motorem, vsechno dopadlo dobre, zazil jsem to dvakrat, podruhe uz jsem byl pripraveny, doporucuji natrenovat.

V dobe kedy máme kilometrové výbehové zony lebo bezpečnosť, kedy nepretekáme keď prší lebo bezpečnosť, necháme jazdiť auto bez bŕzd. Lujzo je zákonom chránený zase? Najskôr červené vlajky si vysvetlí po svojom a teraz ho necháme bez bŕzd chodiť krížom krážom.

1 Like

Napis Ferrari ze jsou mantaci, tohle uz nejni mozny.

Davno-pradavno som to zazil - tiez brzdovy valcek (Skoda 100) - ale mal som skvelu rucnu brzdu (a bola rovina - takze rovno do servisu) a dosiel som :grinning: a to auto som aj siel iba na sytici ked mi prasklo plynove lanko (uz sme to tu aj preberali s inymi, ktori maju podobne skusenosti z bujarej mladosti)
Teraz uz len odtah :grinning:

3 Likes

Uz som nad tym rozmyslal, ze co by som spravil teraz - viem si prepnut hned z automatu na rucne radenie a znizit prevodovy stupen rucne a na tempomate mam aj nastavenie max rychlosti a viem ju znizovat po 1, 5 alebo aj po 10km/h a pekne hned reaguje brzdenie motorom a samozrejme elektricka rucna…
Ale nechcem to zazit :grinning:

1 Like

Zalezi na situaci, kdyz znas cestu a neni narocna, dlouha, da se “bezpecne” dovezt auto kde je potreba, motor je dobra brzda.

1 Like

Prudke kopce aj na automate riesim “preventivne”, na Jeep GCH a Lexus RX som mal moznost zadat maximalny prevoodvy stupen ktory radilo, teraz na medvedikovi je to obmedzovac cez tempomat a fakt sa nenahanam… ono ten automat musi mat silnejsie predne kotuce, to v JGCH nebolo a aj som “improvizoval” vo ValMeze - roztrhnute prasiatko na prednom kolese a 2pekne dni v meste kym to spravili - som si spravil neplanovane volno…

1 Like