Ralf Schumacher nepovažuje Ferrari za hrozbu pre Red Bull. Dôvodom sú jazdci | Magazín F1 - F1online.sk

Sú jazdci najväčšou slabinou Ferrari? Nuž, minimálne z vyjadrení Frédérica Vasseura môžeme usúdiť, že v tíme si to nemyslia. Ralf Schumacher je však iného názoru a on považuje práve pilotov za dôvod, prečo Scuderia nebude v nasledujúcej sezóne vyzývateľom Red Bullu.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/140267/ralf-schumacher-nepovazuje-ferrari-za-hrozbu-pre-red-bull-dovodom-su-jazdci

1 Like

Naivne som klikol a chcel si to opat s usmevom vypocut. :sweat_smile:

1 Like

Odvážný tvrzení :thinking:

Něco na tom může být. Charles a jeho nekonzistence, respektive obcanse vypnutí a dělání zbytečných hrubek a u Sainze se jede chvili stejný výkon, pak to vysivnyhne nahoru a pak úplně propadne (viz loni Singa a pak AD)

1 Like

Ale Senna rikal if you are not going for gap, you are not racing driver anymore … a Russell trefil z toho názvu Singapur právě část gap …

1 Like

Ferrari má jednu z najvyrovnanejších jazdeckých dvojíc, ale je pravda, že sem tam majú obaja mierne zatmenie mysle. Ale ak by mal Charles poriadne auto, ktorému môže naplno dôverovať a okolo seba sto percentný tím a poriadneho pretekoveho inžiniera, ktorému môže plne dôverovať tak si myslím, že by šiel ako píla

4 Likes

Ale to Max třeba taky vede závod a dostane hodiny (Maďarsko 2022) :slight_smile: . Jenom měl kliku a podařilo se mu to hned napravit. Je nesmysl dělat tyhle závěry, když zatím Ferrari opravdu v boji o titul s touhle dvojicí nebylo. Když na začátku 2022 jezdil Charles na vítězství, jezdil moc hezky a bez chyb. Změnilo se to, když Ferrari celkově začalo ztrácet půdu pod nohama. A že se někomu podaří vypadnout z prvního místa, to se taky stane - nejenom Charlesovi nebo Sebovi, ale třeba i Mikovi, a asi bychom si vzpomněli i na další.

3 Likes

Loni byl v kačírku jednou Kája a podruhé Sainz. Hezky se střídali tak často, že minimálně do půle sezóny neměl žádný jiný tým tolik chybujících jezdců jako Ferrari.

To jo, ale ve finále je to úplně jedno a neznamená to, že nejsou dobří piloti. To se ukáže, až všechno zaklapne jak má, a to se zatím nestalo. To je ten problém, to okno úspěchu v F1 je hrozně malé a pilot je až ten na konci.

1 Like

Az na to, ze jeden z tych strasne chybujucich jazdcov bol jediny, ktoremu sa podarilo v poslednej sezone zdolat RB. Ralfik by tam asi najradsej posadil Micka, ten nechybuje :smiley:

1 Like

Můj odhad je ten, že se oba chtěli ukázat před novým Vasseurem a proto jezdili přes hranu.
Jenže tak jezdí většina jezdců a tolik chyb nedělají.
Třeba Gasly byl loni v Renaultu taky nový a po komedii v Austrálii se rychle vzpamatoval a nakonec se mu to vyplatilo.

Každá situace je jiná, každý člověk je jiný. Jde o to, že zatím je to jak u Karlíků, tak u Pierra skoro jedno. Opravdu na lámání chleba ještě nedošlo - a třeba nikdy nedojde, jak je to u většiny pilotů F1 kromě úzké skupinky šťastlivců, kterým se to v pravou chvíli sešlo.

1 Like

Každému jezdci se jedná o to správné místečko na sluci. Gasly chce porazit Ocona a Karlík zase Sainze. Jinak než lepšími výkony to nedokážou a proto se všichni snaží tak moc, že to občas přepísknou.

Zabudas na dolezity faktor, a sice binottovu labutiu piesen v podobe SF-23

Vím co po sobě zanechal Binotto, ale to přece nebyl důvod, aby jezdci jezdili stejným stylem jako Binotto vedl Ferrari.
Jediná omluva je, že vozy Ferrari mělo tak mizerný přítlak, že se dokázalo utrhnout i při mírném povyskočení.

No ked mas auto co je zaroven oversteer aj understeer tak mas strasne uzke okno kedy je riaditelne, pozri ja nezhlahcujem chyby pilotov, tiez mam na to svoj nazor, len som narazal na komplexnost problemu :grinning: nikdy nejde cela vec len za pilotom alebo len za autom atd

Vidím to podobně, ale na autě záleží víc. Respektive dominantní auto toho umí dost schovat. Ale představa dominantního auta teď vedle RedBullu fakt nejde moc dohromady :thinking:

Tak jasně, že dominantní auto ti schova slabé stranky ve většině případů, proto se piloti ukážou nejvíc v horší technice, jak si s tím umí poradit

Stačilo by nastavit na trochu vyšší přítlak jako všechny ostatní týmy. To ale Ferrari nechtělo, protože vůz pak žral moc gumy.