Privítajte Boost, Overtake a Recharge režimy. FIA a F1 predstavili nové pravidlá | Magazín F1 - F1online.sk

Formula 1 si v budúcom roku prejde veľkou zmenou technických pravidiel. Nové autá i motory sľubujú vzrušenie z neznámeho. Všetkým zmenám sa budeme podrobne venovať v nasledujúcich týždňoch. FIA a F1 ich v stredu podrobne predstavili spolu s novou terminológiou.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/223569/privitajte-boost-overtake-a-recharge-rezimy-fia-a-f1-predstavili-nove-pravidla

Predpokladám že pár krát sa stane a to hlavne na začiatku sezóny , že sem tam niektorý pilot to s tými gombíkmi na volante aj pokazí, teda že spraví dáky kiks a buď pôjde veľmi pomaly alebo naopak veľmi rýchlo do zákruty a havaruje. Dúfam že toho druhého bude čo najmenej . Nerozumiem prečo to jazdcom tak moc skomplikovali. Viem že majú už teraz veľa nabehané na simulátoroch a aj budú mať už v Januári testy a potom dva krát ale , to nie je psychika v preteku . Osobne si myslím že budú samotný jazdci na to frflať a nebudú to chcieť. Je ešte aj riziko že pri veľkej rýchlosti mu môže zlyhať uzatvorenie jedného alebo druhého krídla. Za mňa je to celé zlé. Ale pripadá mi to ako keby Domenicali a spol chceli formulu ešte viac zatraktívniť hrozivými haváriami a nebezpečnými situáciami. Uberá sa to naozaj zlým smerom, teda aspoň z môjho pohľadu.

Skvele

1 Like

ak nahodou opat uvidim tie p**********************(kazdy nech si dosadi svoje) odporne puklice a nie tieto na renderoch tak budem velmi znepokojeny :frowning:

dufam ze tato aktivna aero bude prvy krok k polohovatelnym kridlam. na rovinke si nastavis strmost kridel na najblizsiu zakrutu, napr od 1 do 5. ako drs, len viac stupnov.

s lahkym autom si v tej istej zakrute mozes davat plochejsie uhly, naopak a teraz dolezita vec - ak ides za inym autom, nastavis si strmsie kridlo, aby ti nesmykali gumy. vo vysledku by si mal vediet jazdit blizsie bez toho aby sa ti znicili gumy. neni zac.

Boost a Overtake, nebylo vysvetleno jak to do sebe zapada, kdyz budu vepredu a pilot za mnou chce utocit, ja budu pripraveny a taky dam Boost, nebude mit sanci me dostat.

nie na to tam sú tie prídavné komponenty nie sklon.

Veď je tam že musíš byť max sek. za jazdcom aby si mohol 1x použiť za kolo ten Boost Overtake čiže útočný režim ako kedysi DRS len ho môže použiť hoc kde a samotný Boost hoc kedy keď je nabitý. Radšej som to doplnil aby bolo všetko jasné.

Jaka je ale ma situace, pilot za mnou do 1s da boost a ja nebudu mit moznost se branit? Co je to za nesmysl…

Tu je hlavne riziko, že pilot pôjde na maximum a zatvárať to bude chcieť čo najneskôr a dôjde k nejakej škaredej nehode. Alebo nebodaj T crash nehode

Nie overtake musíš byť v detekčnej zóne a ptm môžeš používať na tých rovinkách a boost môžeš použiť kedy chceš na obranu, ale budem tam nejaké obmedzenie kapacitou tvojej batérie

veď ak máš nabitý boost dáš tiež , ak nie si slimák

No, tak dame oba boost a co jako :thinking:

ten vzadu môže použiť aj Overtake Boost

ako píšem úplne na začiatku , za mňa je to hlúposť ale zjavne pridá nových fandov v Amerike , oni radi zízajú na crash preteky.

A ja overtake ne?

nie , veď to je hore v článku je to miesto DRS

Strašne komplikovaná blbosť. Proste mali nechať push to pass + aktívne aero / klasický manažment baterky

Ako duchovný nástupca DRS je tu Overtake Mode, ktorý bude prístupný iba pilotovi v jednej sekunde za súperom. Rozdiel bude v tom, že na okruhu sa bude nachádzať iba jeden detekčný bod. Ak bude pilot v tomto bode do jednej sekundy za súperom, môže dodatočný výkon využívať kdekoľvek, nielen vo vymedzených miestach ako v časoch DRS.

No, myslim ze to vydrzi par zavodu a pak to snad bloknou, pochopit se to da, ale za me totalne zbytecne.