Bol to priklad, ty vole!
Samozrejme že sa opotrebavaju gumy aj kvoli inym silam ale ja som priklad dal len specificky k vykonu motora. Tým prikladom bolo, že ziadny inžinier sa nikdy nesťažoval motororarovi že majú príliš velky výkon a kvoli tomu sa im zodieraju gumy. Je to na inzinierovi podvozku/ pilotovi ako to manažovať.
Podobne je to aj s pritlakom. Nikdy ho nemaju dostatok ako si to ty domyslas. Ak by mali problem len tak jednoduchy že maju vela pritlaku pre svoje potreby zvysili by len svoju svetlu vysku alebo by volili tuhsie tlmenie aby nedoslo k porpoisingu. Lenže to nieje ich problém. Ich problem je ovela komplikovanejsi s celym konceptom. Oni nemaju konzistentny pritlak a preto to nevedia manažovať tu korelaciu medzi tlmenim/ svetlou výškou/ pritlakom.
Ked je minimalna svetla vyska stanovená pravidlami ako je podla teba mozne že sa dostavame k ich problemu/ porpoisingu?
Vsak nizsie podla teba ako je v pravidlach podlaha byt nemoze nie? Ibazeby sa ta svetla vyska mohla naturalne meniť…
Ty vážne nemáš potuchy o čom píšeš.