Ok, víc to rozvinu v předešlém příspěvku
Myslim ze to nesmysl neni. Oddelit osobu ktera rozhoduje, od samotneho rozhodnuti nelze. Jak se to rozhodovani muze zlepsit, kdyz se nebude resit personalni otazka?
S tim souhlasim. Jen dodavam, ze neni potreba se zabyvat nazory nikoho. Nazory jedincu se meni v case, viz. Brown, Stella a Horner a Marko v teto kauze. Absolutni autorita neexistuje.
Jeho nazory na obranu, nebo zpusob jizdy jeho syna me nezajima a ani se jimi nezabyvam.
Pro me je ale tenhle aspekt, Briti ve formuli 1, dost podstatny. Jejich vliv na celou formuli je podle me naprosto zasadni.
Pro tebe je to treba marginalni vec. At tak, nebo tak, netreba se o tom dohadovat. Takze jak vzdycky rikas. Sve jsme si rekli a muzeme se posunout dal.
tiMure, že ti u toho příspěvku narostl knírek a zvedla se pravá ruka?
No, já bych řekl, že za T4 mělo být 5s a za T8 stop and go (což je 25s trest - 20s je jen průjezd boxy). Ve výsledku 10s a 10s bylo pro Maxe ještě štěstí, jinak by skončil 8
No vždyť, pamatuješ si snad, že bych se nějak pohoršovala nad výroky šéfů týmů? A ti jsou aspoň v oficiálních funkcích (teď nebudu rozebírat oficiální postavení Helmuta Marka, to je věc RB). Britové asi mají v F1 vliv historicky, možná se vliv postupně přesune třeba do Saúdské Arábie a bude to lepší . K tomu asi opravdu nemám co říct, ale jestli je u víc jezdců tenhle pocit, ať to řeší. Mají k tomu svoji asociaci.
Upřímně nevím co víc k tomu napsat, než co už jsme napsal v původní příspěvku. Přečti si ho znova a snad to pochopíš.
Ale však já vím, že vytlačovat a zároveň předjíždět mimo trať je dost obtížné. Bylo to myšleno jako jedna pokračující situace.
Ok, tak jinak. Ukázal jsem na to já. Ježek se pral, jakej delarship zase (ty si mu to ještě lajkoval), vysvětlil jsem to a žádná reakce nepřišla. Cca týden na to, tu někdo přijde s tím, jak někdo vyplakaval o pomoci RBR u komisařů, a pak dají ještě Herberta, že je Brit. Sorry Dejve, ale to je nějaká diskuze? Já jsem slušně a věcně napsal, že je za mě problém, když komisař ma vazby na účastníka MS, nic víc, nic míň. Reakce přišla tahle. A je to tak dokola, před rokem naplekovani hater a toxic, teď překrucovani s narážky na vyplakávání.
Ty urcite ne. Treba zrovna tebe bych si jako komisarku klidne dokazal predstavit.
Sebe teda taky, ale rozdil je v tom, ze zatimco tebe by si tam dovedla predstavit vetsina, tak me asi tezko.
Pytat sa timura ci doma hajluje je nejaka diskuze?
Co som ti akoze mal na to napisat? “Wow ty si na to prisiel dakujeme za objasnenie situacie”?
Napisal som ze je to prinajmensom zvlastne ked je tam warwick a aj ten typek z mclarenu, viac k tomu nemam co napisat
Dávám Ti srdíčko za sebekritiku, myslím, že většina lidí by si naopak dovedla jako etalon objektivity představit právě sebe . Mě tam nenavrhuj, to by to dopadlo! Já bych je všechny hnala !!!
No vzdyt to pisu. Ty ses na to idealni. Taky by si to zaslouzili.
Jasné, ťažko nájsť komisiu bez akýchkoľvek väzieb, ale musíš uznať, že syn spoluzakladateľa McLarenu, ktorý práve bojuje o titul, je dosť výrazná väzba a vážny konflikt záujmov.
Tak isto je asi takmer nemožné zložiť komisárov bez národných väzieb, ale malo by sa prihliadať na to, kto práve bojuje o titul / víťazstvá a buď sa vyhnúť týmto národnostiam alebo zastúpiť všetky. Ideálne zloženie v aktuálnej situácii Brit - Holanďan - Španiel / Talian - Nemec (napríklad).
Dezolé je ten, kto si ma dá do ignoru a potom dennodenne na mňa reaguje.
@Situs zas ti ušiel z pivnice a bez náhubku, to je nebezpečné.
Ale já přeci říkám, že to je slabej argument od obou stran. Ze strany ježka to ber tak, že tímhle rejpnutím do zaujatosti Herberta a nevím koho ještě, ukazují právě tu slabost vašeho původního argumentu o Warwickovi. Na každého se něco najde, záleží na úhlu pohledu.
No vidíš Dejve. A to uz je hned blbost.
Vykrácení trestů. Logiku by to dávalo, kdyby jezdili 1vs1. Ale jezdí i ostatní.
Vlastně v Mexiku šlo o 3 incidenty.
Vytlaceni T4, potom vytlaceni T8, a předjetí mimo trať a získání pozice v T8.
Úplně správně do puntíku pravidel to mělo být 3x10s.
Bylo z toho nakonec 2x10s, ale přesto to je asi moc.
David už je moc průhlednej
Ne, pokud ten dotyčný spoluzakladatel přerušil veškeré vazby na McLaren před 42 lety, před 15 lety zemřel, dotyčnému synovi je 58 let a má svoji kariéru zcela nezávislou na McLarenu, tak z toho fakt nelze udělat výraznou vazbu a vážný konflikt zájmů.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Mayer