Podľa Hornera dáta nesedia: Nemôžeme veriť vlastným vývojovým nástrojom | Magazín F1 - F1online.sk

Max Verstappen pred týždňom stratil na víťaza veľkej ceny 20, v Monze však až 40 sekúnd. Trend nie je dobrý a celý Red Bull začína prepočítavať body v oboch šampionátoch. Christian Horner cíti, že situáciu treba urgentne riešiť, no jeho tím má problém: Nemôže sa spoľahnúť na svoj veterný tunel.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/170077/podla-hornera-data-nesedia-nemozeme-verit-vlastnym-vyvojovym-nastrojom

Tp je zvláštní ne? RBR byl jediný tym co s tím ground effectem dokázal fungovat, loni měli nejdominantnější monopost v historii, letos začali, jako válec a najednou nemůžou spoléhat na ty stejné nastroje? Nebude to spíš personální změnou v technické struktuře?

1 Like

Myslím že to bude tým, že sa hornou časťou priblížili mercedesackemu konceptu bez bočnic,ktory zjavne nefungoval. Toto mi napadá ako rozdielovy prvok oproti vlaňajšiemu autu.

3 Likes

Inu me se to tak jevi. Na zacatku sezony jsem si delal srandu jak Newey nauci auto Mercedesu fungovat. No a ono si to dela porad co chce.

Wolf se asi za bricho popada. Bohuzel.

Jasně, najednou za to může Adrian :joy:

1 Like

Triper vždycky tvrdil, že když RB něco dělá, tak jsou v tom nejlepší z nejlepších. Viditelně to není pravda. Pokud domuji o 0,6 desetin a to samé za pár měsíců ztrácím, mělo by se to pojmenovat jinak. Ono když soupeři vybavili továrny stejně jako kdysik RB, začlo být vše jinak. Ale dobrý, stane se, každý občas tápe.
Já jsem hodně zvědav na motor jaký předvedou.

2 Likes

Newey faktor sa ukazuje

1 Like

Je vidět, že mě máš rád, i když jsem ti tenkrát pohanil McLaren :slightly_smiling_face:. To je příkladný přístup.

Oni to kluci od limonád zvládnou, a kdyby náhodou ne, tak je to úplně jedno. O to víc zábavy bude následující sezony.

1 Like

Když ho poháníš tak, že se pak ukáže že jsi měl pravdu nemám s tím problém. Když ty se ale ohledně Mclarenu pořád pleteš a manipuluješ se slovy.
Jasně že to nějak zvládnou( RB), úplně stejně jako Mclaren to zvládnul.

Vždyť si to po sobě přečti , je to v diskuzi : preco-je-novy-veterny-tunel-pre-mclaren-taky-dolezity

Brown to někam vyběrem lidí dotáhl , Mclaren ač dělá chyby každý chvalí …a ty jsi přijdeš hloupě kopnout. Tak jsem se jen vymezil. To je celé.

Nemyslím, že jsem nějak kopal do McLarenu, měl jsem ho rád.
Nemám rád Brawna, to přiznávám, snažím se, ale nejde to.
Dnešní McLaren beru jako úplně jinou firmu, ta původní přišla napřed o kredit, potom o nemovitosti, svoji historii, zadlužila se, nesplácela a nakonec byla převedena do majetku emirátů…
Takže žádné násilné převzetí, ale chytře řízený bankrot.

Každopádně uznávám, že progres dnešního McLarenu je úžasný a jestli na tom má zásluhu Brown a není to jemu navzdory, tak na něj musím změnit názor, ještě teda musí zhubnout :wink:.

tak, ked uz su strateny aj s veternym tunelom tak to vymalovane. S tym sa uz neda moc co robit. Nez to pochopia a vyladia bude pred koncom sezony. Takze o tituloch je rozhodnute :disappointed_relieved: :cry: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob:
Avsak toto auto pojde aj do buducej sezony, takze ziadne ruzove vyhliadky :cry: :cry: :disappointed_relieved: :disappointed_relieved: :disappointed_relieved: :sob: :sob: :sob: :sob:

Tak zhubnout by potřeboval. O tom žádná,a nejen on, :smiley:

Jo, Mclaren je teď jiná firma. Jestli to byl řízený bankrot nevím, v každém případě měli to přes Covid těžký a někdy musíš jednat v krátkodobém horizontu nějak s tím že víš že dlouhodobě to idelaní není. Ona i ta F1 se změnila, dneska to je super bussines pro dané týmy.

Já netvrdím že Brown je ve všem ok…jen ale někam Mclaren posunul a je fér to říci. Ono to stejně bude v módu, každý chvilku tahá pilku, takže někdy jé lépe a někdy hůře.

Tak tady souhlasím se vším, teda vyjma té narážky v úvodu na tloušťku :zipper_mouth_face:.

Vzal jsem to zase osobně, opakuji, mám 12% tuku…

Tvl. jsem narcis, to je evidentní, když mě toto rozhodí :smiley:.

To je tak ked postaviš monopost okolo jednej jedinej fičurky kde ako povedal Horner keby maju menej pritlaku tak su na tom lepsie. Lenže bez tej zakazanej fičurky musia pridať prítlak a zrazu má auto čooo ? Problémy . Alebo teda len Maxo má problémy.

A toto je len potvrdenie mojej teorie alebo teda verejnej. Ktoru si ale RB fans nepripúštaju… A v RB len placaju omáčky co a kde je problém. Ved oni dobre vedia kde ten problém nastal.

ano je to zvlastne, lebo z +30 sa dostat na -30 behom pol sezony je nieco co sa len tak nevidi a oni nestratili len na jeden tim, oni stratili na vsetky timy

1 Like

Ale já nemyslel vůbec tebe…

1 Like

to s tym mclarenom mas trochu popletene
ziadny riadeny bankrot, ziadne prevedenie do majetku emiratov
ono bahraj niesu emiraty, bahrajn je kralovstvo :slight_smile:
emiraty su dubaj, abu zabi,… spolocne oznacovane za SAE, bahrajn tam nepatri

a mclaren bol majetkom bahrajncov este v case ked tam sefoval ron dennis uz od rozchodu s mercedesom mal ten bahrajnsky fond 50% plus bahrajncan ojeh 25% a dennis 25%
potom sa to po neuspesnom prevzati ojehovho podielu dennisom rozne prelievalo, ale bahrajnsky fond tam mal cez 50% a v tomto roku ten fond odkupil zvysne akcie
ziadny riadeny bankrot normalna kupa akcii od mensinovych akcionarov

navyse ten bahrajnsky fond bol vzdy najvacsim donorom mclarenu
treba si uvedomit, ze mclaren odkedy zacal vyrabat cestne auta seriovo tak je vacsinu casu v strate a to rocne v stovkach milionov
bez bahrajncov by ta firma uz neexistovala, v tejto podobe urcite nie. niekto by odkupil f1 cast a zvysok by islo do konkurzu a rozpredalo sa takpovediac na suciastky
dnes naozaj nieje velky dopyt po kupe zadlzeneho vyrobcu supersportovych aut. na trhu ich je vysoky pretlak

1 Like

aka ficurka ? povedz viacej