Piastrimu sa nepáčila penalizácia ani tempo: Rýchlosť nebola taká, ako si predstavujem | Magazín F1 - F1online.sk

Neopřel Ferdo, udržel si vnitřni stopu a Kimi ho zavřel.

1 Like

Mezi nikdy a vždycky jsou další alternativy, proto jsem se ptala, kdy je to povinné - jinak to samozřejmě nikdo neudělá. Stalo se to před apexem, to v televizi malovali. Ale třeba nám do týdne z FIA řeknou, že měli rozhodnout jinak, to už se taky stalo :woman_shrugging:.

Nesouhlasím.
Piastri od Kimiho vlítl s neovládatelným vozem se zablokovanými koly.

Hm, pak nesouhlasíme.

1 Like

Všichni tři? :slightly_smiling_face:

image

… máš tam video

2 Likes

ale on nemal kde to auto v tom momente ovladat, napravo bol BGT a nalavo nebola uz trat :slight_smile: on mal auto podkontrolou lebo isiel len rovno a prudko brzdit musel len preto, ze mu BGT zavrel zakrutu. piastri sa predsa nijak tym zablokovanim kolies neposunul k BGT aby to opravnovalo mu za to dat trest

piastri v momente narazu bol na uplnom kraji trate, kde este mal ist?
BGT mu tam nemal otvorit dvere ako vrata od kravina a potom ich na prasaka zavriet

BGT absolutne nevie jazdit v subojoch, kazdy vaznejsi suboj smrdi narazom, asi priliz sledoval maxove suboje maju v nich velmi podobny styl v subojoch, obaja si myslia, ze zakruta je zakazdym len ich a ti druhi sa maju pratat z cesty

Piastri promeškal svůj brzdný bod a proto vjel do Kimiho dráhy.
Jde to napsat jednou větou.

1 Like

To je lež, Kimi tam vjel větší rychlostí než Piastri. Piastri byl těsně před zatáčkou plně vedle Kimiho, ten tam vjel ale rychleji a zavřel Piastriho.

1 Like

Koukni na Piastriho přední kolo na zadním kole Kimiho.
Evidentní důkaz, že tam měl Kimi legální přednost.

z fia ti nikdy nikto presne nepovie kedy je povinnost nechat a kedy nie a hlavne nikdy ti to neukazu na roznych typoch subojov, lebo by sa ukazalo, ze vlastne rozhoduju uplne nahodne a to co raz vyhodnotia ako porusenie pravidiel o pretek neskor vyhodnotia uplne ti isti ako v sulade s pravidlami

ak raz si da niekto tu pracu a prezenie velke mnozstvo koliznych subojov cez AI a skusi podla toho akoze natrenovat virtualnych komisarov tak tu AI upecie, lebo z tych rozhodnuti nebude mozne natrenovat nic zmysluplne :slight_smile:

Já v tom vidím důkaz že Piastri byl plně na vnitřku a Kimi si najel do jeho prostoru.

1 Like

ty si fakt srandista :slight_smile:

Já v tom vidím Piastriho opakovanou špatnou postartovní orientaci.
Ještě bude muset spapat víc polívčičky, než dozraje a uvědomí si, že se závod v první zatáčce nevyhrává.

Za mě to udělal správně, pokud už na rovince šel bok po boku, tak jet po vnitřní stopě je plně pochopitelná a správná věc. Vypařit se považuji za nemožné a vzdát to ještě na rovince by bylo zcela proti závodění.

2 Likes

Chape tomu aj nevinny smoliar Charles :slight_smile:

1 Like

Rozumím tomu, že Piastri bojuje o vlastní titul i to, že je hodně rychlý, ale zatím mu ještě chybí ta správná rozvaha. Taky si měl uvědomit, že má vedle sebe novice, který je na tom se zkušenostma ještě hůře a že neprodá svou kůži zadarmo. Kimi neudělal nic špatně, byl před Piastrim a proto měl nárok volit stopu. Ono i v F1 platí pravidlo, co neubrzdíš neobkecáš a to si Piastri neuhlídal.
Všechny tyhle zkušenosti má Leclerc, který se mlaďochům vyhýbal velkým obloukem a stejně mu to nepomohlo.

… a co Piastri neubrzdil?

Jsi viděl, že ani zablokované kola Piastrimu nestačily.

Právě že stačily, aby se udržel ve své linii uvnitř. Takže co neubrzdil?