“Za účelom zníženia pravdepodobnosti výskytu nehôd v čase pred vjazdom safety caru do boxov, piloti po zhasnutí svetiel musia pokračovať takým tempom, ktoré nevykazuje známky nečakanej akcelerácie alebo brzdenia, ani žiadnych ďalších manévrov, ktoré by mohli ohroziť ostatných jazdcov alebo zdržať reštart.”
Trest pre Oskarka opravneny a uz len potrebujeme zistit, ci bola Fia konzistentna v oboch pripadoch.
To sa da zistit podla tohto useku pravidiel.
“ktoré by mohli ohroziť ostatných jazdcov”
V 1.pripade komisari prizmurili oci a netrestali, lebo asi ostatni piloti neboli ohrozeni pocinanim Oskarka. Mozno su na nete nejake videa,co to vyvratia, ale vo vseobecnosti nedoslo k naplneniu pravidiel,aj ked bol manever nebezpecny.
V 2.pripade vsak uz museli konat,kedze okrem Maxa a Landa aj video v clanku (Nico) ukazuje, ze porusenie pravidla bolo do bodky naplnene a doslo k ohrozeniu ostatnych pilotov.
Podla mojho nazoru konala Fia podla pravidiel a bodaj by toto bol trend,ktory Fia bude presadzovat nadalej.