Netreba ho ľutovať. Cunoda je najhorší Verstappenov kolega, myslí si Villeneuve | Magazín F1 - F1online.sk

Jenže jinde se minimálně střídají, podívej se na minulý rok, jak se Lance vztekal, když jednou měl Alonso vylepšení co on ne a to bylo v jednom závodě. V RB je dvojka neustále pozadu a když jsi neustále v tomto pozadu tak se ta mezera logicky bude jen zvětšovat.

Ty tu budeš psát něco o mýtech? Však drtivá většina toho, co jsi tady kdy napsal byla nakonec přesně naopak. xdd

Třeba Gasly muže jen naznačovat, ale byl tu ted článek, kde je škoda, že nezabrousil do detailů co ví o fungování v RB z vlastní zkušenosti dvojky jak řemen.

4 Likes

Lance se může vztekat, protože je syn miliardáře a prominentního akcionáře AM.

Navíc jeden rozdíl přece musíš chápat i ty: Red Bull letos stále potají doufal (teď už to pominulo) v titul pro Verstappena. Stále tam doutnala naděje, že by nějaký hypotetický zvrat sil (viz Barcelona) spojený s vývojovým vzestupem Red Bullu vrátil Verstappena zpátky do hry o titul. Proto se tam všechno podřizovalo tomu, aby Verstappenova ztráta na duo McLarenu byla co nejmenší a závěru sezóny by bylo možné ji zdolat. Tyto naděje už aktuálně padly, ale podstatné je, že formulovaly politiku a cíle týmu zhruba v první polovině sezóny. Proto se tam všechno podřizovalo Verstappenovi. Cílem nebylo vytvářet co největší rozdíl mezi jedničkou a dvojkou, jak tu chybně dovozujete (odtud mé “mýtus”), ale relativně udržet krok s McLareny, když Verstappenovy výhry v Japonsku a Imole dávaly naději, že by to pro Red Bull nemuselo být tak beznadějné.

Aston, BTW, je v úplně jiné situaci. Tam se velké cíle v této sezóně absolutně neřeší, žádné totiž nejsou. Navíc Lance je syn, takže si něco vydupat, být vedle Alonsa někdo jiný, vydupe si něco asi jako Massa.

1 Like

Podla mna Tsunoda nie je bohuzial nicim zaujimavy, asi iba tym, ze je japonec. Zrejme v F1 skoncil, a zrejme asi aj tak presluhoval.

Co se za Cunodu postavil Jirka, bylo jasné kam to s ním půjde :face_with_hand_over_mouth:

2 Likes

Já ho lituju tak napůl, přála bych mu, aby uspěl. Ve výsledku ale nic neztrácí, RB s ním do budoucna stejně na 99,9 % nepočítal a šance z jiných týmů by taky těžko přišla. Takhle to aspoň zkusil.

…dává ti to smysl? Mně ne. :thinking:

Dokud nepochopíš ty, proč je pro mě složité někoho vedle Verstappena realně porovnávat, tak se asi nedomluvíme. K článku kde se tohle s Yukim popisovalo si nic nenapsal, u Gaslyho taky ne, ted tady plácáš zase něco o mýtech…

3 Likes

Dává. Peníze.

Museli bychom vidět materiální náklady. Bez stropu by to smysl nedávalo, ale jednoduše to mohlo být levnější. Ekonomové tomu říkají náklady obětované příležitosti a fakticky v době stropu jsou týmy nuceny tyto “náklady” neustále provádět. Snahu torpédovat Yukiho v tom opravdu nevidím, zvláště když Red Bull má nového šéfa týmu.

Pokud jde o Gaslyho, ano, tam si myslím, že Red Bull tu situaci nezvládl. Měl s Gaslym pracovat trpělivěji.

Význam slova “mýtus” jsem jasně vysvětlil, jsi to naopak ty, kdo tu zavádí útržkovité informace bez kontextu a podává je jako důkaz fakticky konspirační teorie (o systematickém spiknutí Red Bullu proti každému pilotovi číslo 2).

Jinak s Albonem měli zase trpělivosti dost. Navíc skrze thajskou filiaci lze odvodit, že pilot 2 poškozován určitě nebyl. A protože Albon rozhodně není špatný pilot, a přesto ho Verstappen těžce přehrával, je to naopak pádné potvrzení toho, čím jsem začal výše, podporou Villeneuova výroku o tom, že základní problém v Red Bullu je Verstappenova jezdecká liga.

Celou dobu píšu o srovnání Verstappena vs druhá sedačka, momentálně Yuki. Poslal jsem ti fakt, kde Yuki dostane “novou” podlahu, která není vlastně nová, je staronová. Pod to sem poslal tvuj vyrok, že Yuki nehraje ani ligu ve které je Hamilton. Dává ti smysl ho řadit do nějaké ligy, když se k němu přistupuje v RB takto? Nemyslíš si že by to náhodou “malinko” mohlo zkreslovat obrázek o jeho kvalitě? :thinking:

abych to taky spojil s tímto článkem, tak právě na základě tohodle s Villeneuvem souhlasit zkrátka nemůžu, protože sedačka vedle Verstappena u RB je velmi, velmi specifická.

2 Likes

Proboha, Yuki by Verstappena neohrožoval, ani kdyby dostal ten upgrade jako první. Výše máš uvedené, co všechno se koncentruje v rozhodování týmu ohledně nasazování komponent. Všechno to jsou racionální faktory, které vyvracejí hypotézu o cílené sabotáži pilota číslo 2. Ano, pro pilota číslo 2 je to nepříjemná situace, ale je to standard mnoha situací v mnoha týmech, nikoli maligní specifikum jediného týmu, a to Red Bullu.

Ale že s tím má problém zrovna fanda Alonsa… Protože pokud chceš příklad, kdy se z pilota číslo 2 stala v rámci týmu naprostá podržtaška, pak to byl Massa. A to byl Massa pořád pilot s úspěchy, o jakých si Yuki, k mé lítosti, může nechat jenom zdát (výhry a boj o titul mistra světa). Podotýkám, že Massovi v USA 2012 dokonce tým strhl po Q povinné plomby na monopostu, aby dostal penalizaci a Alonso, kterého v Q porazil, se tím posunul na roštu.

Na to jsi už asi zapomněl, že?

Když to říkáš/píšeš ty, tak to musí být pravda. Discord_xMdVPGA28x

3 Likes

Jistě je to z mé strany velmi nerealistický předpoklad…

Nerealistický by mělo v uvozovkách, teď jsem samozřejmě ironický. Oběhej všechny piloty, šéfy a komentátory v paddocku a zeptej se jich na to. :grin:

Tohle neni diskuze o Ferarri 2012, tohle je diskuze o Yukim vedle Verstappena. Ale jasně, pokud to chceš porovnávat, tak si počkáme jestli Verstappen skončí alespon 3 body za titulem. Discord_xMdVPGA28x
Zatím jich ztrácí skorem 100.

2 Likes

No je úžasné, jak kritizuješ Red Bull za pouhý odvar toho, za co jsi Ferrari vynášel do nebe. :grin:

Gasly podle mě doplatil na odchod Ricciarda, asi by mu prospělo se ještě chvíli vyjezdit v Toro Rosso. Těžko říct, jak by se celý příběh vyvíjel, kdyby Daniel v RB zůstal. Nevěřím, že by Maxe nějak stabilně porážel, ale tým by to mohl být lepší než všechny pokusy potom.

2 Likes

Víš co, je fajn, že aspon odepíšeš a už se neschováváš. To ocenuji. :+1: Ale to je tak vše…xdd

3 Likes

Ad Pierre, souzní to s mým názorem, že z Pierra udělali rychlokvašku. V TR měl krásné 4. místo, tuším v Bahrajnu, to byl podobný výsledek, jaký udělal v své první sezóně Leclerc (ten tuším v Baku). Takže to vyvolalo velká očekávání. Když tak nad tím přemýšlím, Red Bull tehdy musel být ze své líhně v euforii, vypěstovali si Vettela, jednoho z nejúspěšnějších pilotů historie, který jim dovezl čtyři tituly, velmi solidně se v té době jevil i Ricciardo, byť euforickou sezónu 2014 korigoval nepovedenou sezónou 2015, ale pak se zase zvedl, Verstappen prokazoval obrovský talent hned od začátku, i takový Vergne, kterého - podle mě velká škoda - pustili k vodě, udělal dva tituly ve Formuli E (byť to nebyla a dodnes není tak prestižní série). Měli přetlak. Takže základní problém tkvěl v příliš velkých očekáváních, kterým ještě Pierre nebyl schopen dostát. A bohužel ho odepsali poměrně rychle, byť mu alespoň dali možnost pokračovat v juniorce, kde pokračoval v dobrých výkonech a dokonce se mu podařilo vyhrát Monzu.

@spineIesssheep Přeargumentoval jsem tě a ty to dobře víš. :wink: Ale posílám na závěr smajlíka. :slightly_smiling_face:

3 Likes

To nevím čím, když si ani nepochopil, co se ti snažím vysvětlit. :smiley: Ale dobře no…anything to help you sleep better.

3 Likes

Postavil, ale ted už se za něj nepostaví. Celej Jirka. :100:

2 Likes

To je to, o čo dnes ide tým najväčším samozvaným demokratom - ak s nimi nesúhlasíš, nemal by si mať verejný priestor.

1 Like

Niečo ako Renault kedysi na Alonsa? Chudák Trulli a Fisichella. :grin:

1 Like