Na začiatku sezóny nebudeme mať všetko „plne maximalizované“, upozorňuje Brown | Magazín F1 - F1online.sk

Všetci si spomíname na začiatok tohtoročnej sezóny, keď sa pri predstavení nového monopostu MCL60 postavil Zak Brown a priznal svetu, že vývoj jeho tímu zaostáva. Nový monopost sa objavil až v neskoršej fáze sezóny. Za tento prístup si McLaren zlizol nemalú kritiku, ale keďže v druhej polovici sezóny povstal z popola ako bájny fénix, nikoho to napokon netrápilo. Teraz sa zdá, že Brown stavil na rovnaký spôsob komunikácie.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/137377/na-zaciatku-sezony-nebudeme-mat-vsetko-plne-maximalizovane-upozornuje-brown

Aje, poslední dvě sezony McL záhadně začátky nezvladl, tady doufám, že jde jen o korceni očekávání, než, že by byl další problém

Brown si hledá alibi jako ty s Astonem.
Nevyčítej mu to.

1 Like

Ty s tou kampaní nepřestaneš jo? Tak ti to budu vracet s Hamem a tím titulem příští rok no, se neda nic dělat. Btw jaký alibi? Však Alo s 8 podii byl za RB jezdcema v tomhle ohledu, kolik měl pódií Ham a Mercedesem? :stuck_out_tongue:

8 pódií a stále za…
Konzistentnost chybí…

Sázky uzavřem příští rok. :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

Stále za? Alo s 5 nej autem a Ham s 2, nevím komu chybí konzistentnost :stuck_out_tongue:

2 Likes

Sázky příští rok…
Zatím můžeš vymyslet o co. :slightly_smiling_face:

Vsadíme se o flašku whisky

Mercedes ani zdaleka nebolo 2 najlepsie auto. Za RB by som zoradil - McL, Ferrari a potom na striedacku Aston a Mercedes. Takze medvede boli max 4-5 naj auto. Je zazrak, ze skoncili druhi. Viac zasluhou konkurencie, ktora dovrzala co mohla, ako svojim vykonom.

Mercedes byl ze zbytku světa nejvíc konzistentní, takže to náhoda nebyla. Ukazalo se to i v posledních závodech, kdy Ham byl jakž takž na bodech a v klidu skončil 3 v PJ

1 Like

Myslím že autor článku špatně interpretuje slova Zaka - on netvrdí že by McL měl mít takové problémy jako na začátku 22 a 23, ale tvrdí že na plný útok na titul to vidí spíš 2025 než 2024 … tak to interpretuju já.

To co pises nevylucuje moje tvrdenie. Ano vdaka konzistentnosti skoncili druhi. No aj ta casto plynula z toho ze to proste ostatni posrali. Na “keby” nehrame, ale len sa zamysli ako by to dopadlo nebyt poklopu v Las Vegas napr…

McLaren byl první třetinu sezony mimo, takže v součtu celé sezóny nemůže být před Mercedes, Aston tahal nahoru hlavně Alonso. Otázka co Ferrari. Oni sice byli silní v kvali ale pak v závodě často trpěli. Já bych dal 1)RB, 2-3)Mercedes -Ferrari, 4-5)Aston -McLaren

Rekl bych ze Mercedes toho dovrzal taky dost. Strategie v Singapuru ( meli podle me vyhra), Austin (Hamiltonova podlaha a strategie), zbytecne koloze jednoho, tak druheho apod.

Podle me jednoznacne druhe nej auto v sezone. V kazdem pripade bych rekl, ze bylo asi lepsi sedet v AM, Ferrari, nebo McLarenu, protoze v urcitych okamzicich a na urcitem typu okruhu, to byla vynikajici auta, coz Mercedes (asi krome Singapuru), proste nebyl. Samozrejme k tomu prispeli i piloti, ale ani Mercedes nema uplne nazdarky.

Člověče nevím, ale mám pocit že McLaren měl navíc než Ferrari :thinking: U Ferrari to vskutku zkresluje ta jejich kvalifikační forma (nebo horší práce s pneu v závodě). Asi to bylo hodně těsné mezi nimi, ale vybrat si asi celkově (i s nezdarem v první třetině) vybral bych McLaren, tam taky nebýt k Landovi nováček ukázali by víc.

1 Like

No takhle, mít McLaren dva Norrise, tak se hodně přiblíží Mercedesu…ale pak je nefér nepočítat Mercedesu dva Hamiltony a tam by zase poskočil Mercedes. Nejvíc by samozřejmě stejnou logikou poskočil Aston :smiley:

A k McLaren vs Ferrari, McLaren ztrácí v konečném součtu 100 bodů, to není vůbec málo. Kdyby šampionát začínal až v Evropě, tak okej, to možná McLaren až na druhé místo. Ale kvůli hodně slabému začátku za mě McLaren až 4.

1 Like

Takže … , je to jak to je a dopadlo to jak dopadlo :smiley: Nakonec, výsledek je spravedlivej. S 5 týmem v konstruktérech to již lépe nešlo :stuck_out_tongue_closed_eyes: :muscle: :green_heart:

První info od AM, zlepšení se teď pohybuje od 1,8s do 2s a přípravy na 2024 pokračují

Cože? Nespletl jsi si jednotky? :grin:

Ferrari is the team with the biggest performance difference between qualy and race pace.

Median qualy diff to fastest: 0.17%
Median race diff to fastest: 0.68%

Haas is the second team with the biggest difference.