Musím konať v najlepšom záujme Mercedesu, hovorí Wolff aj na margo Sainzovho trestu | Magazín F1 - F1online.sk

Keď Carlos Sainz prešiel cez kryt kanála v Las Vegas, zničil svoje Ferrari a následne musel akceptovať trest straty desiatich miest na štarte, dočkal sa širokých sympatií naprieč laickou i odbornou verejnosťou. Nech to bolo akokoľvek nespravodlivé, španielsky pretekár sa trestu nevyhol. To sa vtedy veľmi hodilo aj Mercedesu, ktorý v závere sezóny odrážal útoky Ferrari v boji o druhé miesto Pohára konštruktérov.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/137082/musim-konat-v-najlepsom-zaujme-mercedesu-hovori-wolff-aj-na-margo-sainzovho-trestu

No mna normalne odyebe zase :thinking::joy:

Je to F1, ne kroužek mateřídouška, kde by si všichni pomáhali, to tak je a vždycky bylo. Přijde mi zvláštní se nad tím pozastavit, když každý šéf týmu lobbuje pro svůj tým a to vždycky

Hlavne že poďakoval Leclercovi za ferovosť že nebrdzil Russella…

4 Likes

A to je takovej malej vlastňáček. :slightly_smiling_face:

Týmy do toho vstoupily s nějakou absurdní peticí nebo žádostí, do které jim nic není a nikdy neměla žádnou šanci na úspěch. I kdyby to podepsalo 12 týmů z 10.

Takže ano, týmy do toho zbytečně vstoupily a vytvořily tlak na FIA a vytvářely negativní vlny na ostatní.
Přitom bylo/je od začátku pravidlově jasné, že to nemá šanci na úspěch a že má jasně přijít trest. :wink:

Podepsali by tu petici všichni, kdyby se tohle stalo Hamovi 2021?

Mne je na grcanie keď vidím tohto pokrytca. Nikto sa nespráva tak svinsky ako on.

1 Like

Nikdo by takovou absurditu ani nežádal.

Preto nech nech nemoralizuje, keď niečo nevyhovuje Mercedesu

1 Like

Ne, tak tady se jede zas, jak je Wolff zlej atd. Přitom víme, že kdyby byl někdo na těsno s Ferrari jinej, tak s tím taky nesouhlasí

Keby bol poklop vo vynimkach tak by bolo vybavene

Jo a prejazd curbom ci studene gumy je smiesne prirovnanie

7 Likes

Pravda leží na stole a je napsána.
Tak ať si to každý přebere jak potřebuje. :slightly_smiling_face:

Prečo smiesne? :thinking:

Tak víš, že pravidla jsou občas, jak trhací papír

Lebo ma rozosmiali rano :grinning:

Já nevím, ale s obrubakama byl problém třeba v Rakousku a pak se museli dát pryč

Tak mne pride ze ked prejdes po sausage curbe napr alebo mas studene gumy tak je to tvoja zodpovednost ze si nechytil apex resp si nezohrial dostatocne gumy … ale to ze trafis kanal ktory je v jazdnej stope, trafis vtaka alebo kunu alebo varana atd tak to mi pride smiesne porovnavat…

Ale mozno sa mylim

4 Likes

Několikrát se stalo, že obrubník zničil vůz nebo se auto roztočilo a byla nehoda, protože obrubníky nebyly uzpůsobeny pro F1 auta. Pak dělali změny.

A vlastně ani nemusíš chodit daleko.
Sainz se v Abu vyboural kvuli nerovnosti.
Přes noc asfalt obrousili a nerovnost zmírnili.

Russell to schytal ve Williamsu v Baku od kanálu, žádná diskuze tam tehda nebyla. Mě přijde směšný, jak se z toho dělá zas story, protože Wolff

Však jasně, kanál v Baku, kanál v Monaku (a ne jednou) a nikdo to neřešil. Tady se zas vytváří nějaký story, jak je Wolff zlej, ale v minulosti se tohle vůbec neřešilo, že by měli být kompenzace a argumenty typu, že to nebyla potřeba, protože nebyl strop, tak zrovna Russell byl myslím už ten rok, co cost cap byl a navíc vždycky to týmy stálo prachy.

1 Like