Motorsport.com: Doohan sa blíži k podpisu s Alpinom | Magazín F1 - F1online.sk

Po oznámení plánov Carlosa Sainza na rok 2025 očakávame postupný pád ďalších kociek domina. Posledné voľné sedačky majú tímy Alpine, Sauber, RB a Mercedes. Jazdecká zostava v prvých dvoch menovaných zostáva nateraz záhadou, ale podľa informácií portálu Motorsport.com sa plány francúzskeho tímu vydali smerom k rezervnému pilotovi Jackovi Doohanovi.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/166936/motorsport-com-doohan-sa-blizi-k-podpisu-s-alpinom

Doohan to miesto ziskava kvôli tomu, ze Briatore je jeho manazer. Zasluzil by si to Mick. A predtym, nez tu vy neprajnici zacnete pisat nieco o cenach nehôd pod Steinerom, chcem poukazat na to, ze Mick v rozstrelovom teste na Paul Ricard bol rychlejsi nez Doohan.

Uprimne, miesto v Alpine nie je ziadna vyhra a cely cas som si vravel, ze aj tak by to pre Micka asi nebola spravna pozicia, ale aj tak ma to nakoniec mrzi.

2 Likes

Mám pocit, že Mick nemá za sebou nikoho opravdu vlivného, kdo by ho dokázal prosadit. Wolff se ho tak nějak ujal, když zůstal úplně s prázdnýma rukama, ale není pro něj žádná priorita. To potom pro případný návrat do F1 potřebuje opravdu specifickou situaci, třeba kdyby někdo potřeboval záskok a on byl zrovna nejlíp k dispozici. Jinak to nevidím reálně, bohužel.

2 Likes

Úplný súhlas. Ja si myslím, že meno mu skôr uškodilo ako pomohlo. Každý asi očakával, že keď má meno Schumacher, tak bude hneď jazdiť prím. Nakoniec vysvitlo, že je pilot F1 ako každý iný a potrebuje čas a priestor na rozvoj. U Steinera sa mu ho nedostalo(ako sa to dostalo napríklad Tsunodovi, Zhouovi, Strollovi a iným). Pre mňa škoda, stále verím, že ak vyhral F2 a F3 tak je rýchly. Určite rýchlejší ako Doohan. Bohužiaľ nie len športová forma rozhoduje o sedačkách(viď Perez, Rici a pod.).

3 Likes

Briatore je kámoš s Wolffem. Myslím, že Wolff má být v jeho baráku nebo tam má Briatore dole kavárnu. Každopádně se vidí denně.
Kdyby byl Mick skvělej, tak by mu to Wolff řekl.
Už ani maňáska za Wolffem nedělá.

Jako že by Briatore vzal jezdce od kámoše místo svého vlastního :smile: ? Ale no tak…

1 Like

Kdyby Mick neměl tak slavné jméno, tak by se nejspíše nedostal ani do F3.

Kdyby mu říkal jak je Mick skvělej, tak by určitě vzal Micka.

No když myslíš. Briatore je přesně z těch dobráků, kteří se radši vzdají vlastních procent pro kámoše, se kterým chodí na kafe, a jeho svěřence. Pokud je pravda, že Mick byl lepší než Jack Doohan v “rozstřelu”, tak nemusí nikdo nic říkat, to snad každý vidí. Ale přesvědčovat Tě nebudu :slight_smile: . A vítám Doohana v F1, proč ne. Není důvod proč by neměl dostat šanci.

1 Like

Kdyby byl Mick lepší, tak nevidím důvod, proč by ho nevzali. Evidentně lepší nebyl, tak berou Doohana.

Však se chtějí vzdát i motoru, tak proč by se nevzdali Doohana, kdyby byl Mick lepší.

To je zas co za hlupost… ako jasne, peniaze pomozu a urcite mal v tom vyhodu trebars oproti mne ako chudobnemu Slovakovi, ale ked si to tak vezmes, tak je to proste sport pre bohatych. Väcsina tych jazdcov ma za sebou nejake zazemie. Povedat vsak, ze tam je kvoli menu, je hlupost.

Pretoze o tom rozhoduje osoba, ktora je manazerom jedneho z jazdcov? To je tak, kdyz je kozel zahradnikem…

Nechápu proč se na Renault ukazuje prstem jak je k Mickovi nevděčný, když on jediný Mickovi nabídl skutečnou práci. Je to sice “jen” ve WEC, ale aspoň tam nemusí dělat reklamního pajduláka, nebo sedět v simulátoru, kde ho nikdo neuvidí.

1 Like

Nikto nepise, ze Renault je nevdacny; ale podla mna nie je od veci poukazat na to, ze Mick by si miesto zasluzil viac a zrejme by ho aj dostal nebyt talianskeho mafosa.

A čím si místo v F1 zaslouží více než třeba Doohan?

Titul v F2 narozdiel od Doohana, titul v F3 narozdiel od Doohana, celkom silné výkony vo WEC za Alpine napriek velkej konkurencii, skúsenosti v F1 a najmä - bol rýchlejší na rozstrele v Paul Ricard než Doohan.

A mimochodom, všetci tí, čo píšete o protekcii a Mickovom mene, dúfam, že viete, kto je otec Doohana. Tam je tá situácia ohľadom mena úplne totožná.

Ja nevravím, že Doohan je úplne márny. Sledoval som ho v F2 a celkom sa mi pozdával, ale napriek tomu mi Mick jednoducho po všetkých stránkach vychádza ako lepší pilot.

2 Likes

F2 je proti F1 pouhé pískoviště. Tam se dá slabý jezdec ještě protlačit, ale F1 je trochu jiná liga.

Ale nezoufej. Do F1 se vrátil Binotto, který toho ví o Mickovi úplně nejvíce, když protlačoval už v přípravných sériích. Přitom je současný Sauber kromě barvy tak neviditelný, že by se mu nějaké zviditelnění hodilo.
Na druhou stranu to byl právě Binotto, který Micka pustil k vodě.

Nj, to máš sice pravdu, ale nemůžu si pomoct - k tomu titulu (F2) ho jakýmsi “zázračným” způsobem dostrkali. Ten progres v druhé půli sezony byl prostě zarážející, až podezřelý.
S těma novejma m.dkama to asi nejde úplně snadno, ale trochu se obávám, že podobnou story teď pozorujeme u Antonelliho. Byť ten manévr teďka z EauRouge, ten teda chtěl gule :smiley:

Bavite sa tu o hovne. Alpine je smetiak.
Mick by mal zabudnut na f1 a vybudovat si karieru v inej sutazi. V f1 bude vzdy v tieni svojho tatka.

Ať je to jak chce, tak to nejspíš vypadá, že třetí rok po sobě zůstane nepochopen.

Ještě ta Audi je asi poslední naděje.