RB rozohrali v podstate dost spinavu hru na vsetky strany a dostavaju sa do momentu, ked uz su aj oni tlaceni do konecneho rozhodnutia.
Najprv ich os*ala Honda, ktora si to na poslednu chvilu chce rozmysliet, ale vlastne nikto nevie, ake maju realne plany a nadeje teraz. RB si dokonca chvilu mysleli, ze vyuziju ich know-how a budu to sami spravovat dalej a de-facto ponuknu Porsche pre inspiraciu. Nech by japonci chceli akokolvek, v momente vzniku RBPT by uz nedokazali uchranit uplne vsetko.
Lenze Porsche za to vsetko tiez nieco chce. A chce vlastne ovela viac, dokonca zautocil na taku vec ako ega vodcov RB. A to sa im (samozrejme pochopitelne) nepaci. Pre Porsche nema zmysel vstupovat s vplyvom mensim ako 50%, pretoze by boli v roli statistov. Ale pre RB je to strata plnej kontroly.
Nech to dopadne akokolvek, na tahu je RB a maju vlastne najlepsie karty. Ak sa ukaze, ze budu naplno pokracovat s Hondou, nech to znie akokolvek sci-fi, tak maximalne pridu o vyhodene peniaze za RBPT. Aspon s ohladom na F1, nie je samozrejme vylucene, ze projekt vedia uzivit aj mimo F1 a teda nemuseli by to byt uplne vyhodene peniaze a mali by potencialne zalozny plan o 10 rokov neskor. Alebo pojdu do toho s Porsche (mozno sa im aj podari vyboxovat si svoj vplyv a Porsche ustupi) a budu mat svoju vlastnu motoraren a ziadne vyhovorky… lenze aj risk, ze co ak to proste nevyjde. Najdolezitejsie je si ale uvedomit to, ze RB na to teraz pozera takmer cisto z pohladu vykonnosti, o peniaze im realne nejde. Pod rozpoctovymi stropmi a s ich aktualnym marketingom a sportovou formou tak ci tak len generuju obrovske zisky, takze o prachy tu tento krat fakt ide mozno az v druhom rade. Ak tie prachy neodzrkadluju len nalestene a neustupne ega samozrejme…