Marko: Na Hamiltona v červenom si treba zvyknúť, ale je to fascinujúci pohľad | Magazín F1 - F1online.sk

Lewis Hamilton tak dlho obliekal kombinézy Mercedesu, že sme si ho v inej takmer nedokázali predstaviť. Od januára si však na novinky zvykajú nielen fanúšikovia, ale aj Hamiltonovi súperi, ktorí takisto pozorne sledujú prípravy sedemnásobného šampióna. Nová kapitola jeho kariéry zaujíma aj Helmuta Marka.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/187558/marko-na-hamiltona-v-cervenom-si-treba-zvyknut-ale-je-to-fascinujuci-pohlad

Veru, je to fascinujúci pohľad, Ham a červená k sebe pasujú ako nafta do benzínového auta…

1 Like

Jsem zvedavy na Liama, jestli to bude komedie nebo zabere.

“A” je správne…

To je staré a ohrané.

Máš tam něco dalšího a novějšího, ty “fanoušku” Ferrari?

5 Likes

S Vettlom se nám to nepovedlo :face_with_diagonal_mouth: Bože Marko-kdyby se od základu neměnila pravidla hry od roku 2014, tak by vám byl Vettel ten pátý titul přivezl s rukou v zadku, protože ten koncept vozu mu neskutečně seděl a ta kombinace RB s foukaným difuzorem + Vettel byla tou dobou neporazitelná!

4 Likes

Jo s foukačkou se to jezdí, ale bez foukačky to chce už fištróna, to jsme viděli. :smiley:

2 Likes

Tohle je asi nejlepší pasáž.

3 Likes

Foukačku měli všichni! A to, že ve Ferrku skončil “pouze” dva krát jako vicemistr a vítěz 14.GP-(což zase není tak špatné) za to může minimálně stejnou mírou neumětelství a strategické kopance týmu Ferrari!

2 Likes

Na predstaveni pusobil dost vydesene, tym by ho mel podrzet.

Pocitat u noveho motoru se ztratou dvou desetin chce odvahu, prejeme hodne stesti.

Jojo, Vettel muže děkovat Neweymu, že ten koncept dotáhl k dokonalosti a jezdilo jim to jak po kolejích.
Vettel se do roku 2013 opíral se o extrémní přítlak na zadní nápravu, který mu foukaný difuzor RB poskytoval. Jasně že ho ty vozy a změna v roce 2014 vytrestaly, kde nestíhal Ricciardovi, najednou s tím autem musel daleko víc zápasit a nedokazal se tomu přizpůsobit po celou sezonu.

2 Likes

Ja som mu uz pisal aby zacal fandit inemu teamu, ked ho Ferrari tymto krokom tak velmi sklamalo. Ale myslim si, ze este viac ho se.e ze v Taliansku maju fanusikovia iny nazor ako @callabria

Ano, ve vozech nové koncepce měl Vettel evidentně adaptační problém, možná spojený i ze ztrátou motivace.Těch faktorů tam bylo jistě i víc. No a pak ve Ferrari to je už na samostatnou kapitolu. Všichni víme, jaké kopance páchalo samotné Ferrari v otázkách strategií i přístupu k jezdcům v době, kdy Mercedes šlapal jak švýcarské hodinky, takže titul by byl malým zázrakem a to pouze za podmínky, že by tam všichni soustředěně táhli za jeden provaz-což jak víme zdaleka neplatilo! Ono je dneska v módě dělat z Vettela neumětelské kopyto, ale on si své místo musel vybojovat a doporučuji omrknout si jeho kariéru a impozantní vstup do F1. Takhle nejezdí neumětel a 4-násobným mistrem se nikdo nestane náhodou! A že to ve Ferrku není jednoduché zjistí možná i Hamilton za pár týdnů! Ale nechci mu tady dělat obhájce, pouze je dobré být trochu objektivní.

3 Likes

Kámo, diskutovat téma Vettel s fanouškem Alonsa chce hodně trpělivosti :smiley:

3 Likes

Už zase kyselej? :smile:

2 Likes

Já jsem nikdy nenapsal že jezdí jak kopyto, všichni co se dostali do F1 musí být výborní, ale jestli máš pocit že je to moderní, tak je vidět, že ten pohled na Vettela má dost lidí podobný jako já. Po RB pro mě strašně zapadl do průměru a nikdy jsem z něj jako pilota neměl ten wow efekt. Ferrari v letech 2017 a 2018 měl podržet, ale nepodržel - v roce 2018 ztratil snad skoro 100 bodů.
Nicméně jediné na co jsem s tím difuzorem a fištronem narážel je, že v té době by to vyhovovalo v RB snad všem.

2 Likes

David vzpomíná na to jakou měl s Vettelem trpělivost, když ještě jezdil ve Ferrari, všichni si to od vedle pamatujeme. :smiley:

2 Likes

Já rád kyselo :stuck_out_tongue:

Uz by si nieco nove mohol dat, ci cely rok ides ten isty obrazok pastovat ? :yawning_face: