Marcus Ericsson pomáha Cadillacu s prípravami. Pre tím pracuje už aj Pat Symonds | Magazín F1 - F1online.sk

Od 2. januára môžu tímy začať s vývojom monopostov pre rok 2026. Oficiálne je dátumom 1. január, ale v tento deň stále platí povinná zimná uzávierka tovární a zamestnanci sa smeli vrátiť do práce až 2. januára. To platí aj pre novovznikajúci tím Cadillac, ktorý delí už len rok od oficiálneho vstupu do Formuly 1.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/184727/marcus-ericsson-pomaha-cadillacu-s-pripravami-pre-tim-pracuje-uz-aj-pat-symonds

Tesim sa tymto spravam + poprosim este team č.12 :slight_smile:

1 Like

Fandim im, aby v prvom zavode boli v quali do 1,2-1,5 sekundy. to podla mna bude uspech.

Len aby v prvej kvalde boli aspoň autá v top ten v tej 1,5 sekunde.

To by si mi taky líbilo, ale moc si to reálně neumím představit, když si ještě pamatujeme ten tyátr kolem týmu č. 11 :smile: . Aspoň že tak…

Škoda, že nešel Mattia Binotto do Cadillacu.

Pata už tam mají, měli by i Mata a bylo by to kompletní.

1 Like

Kto je tam ten Pat?

Bez ohledu na morální profil Pat Symonds asi přínosem je. Celkově mi ale sezóna 2026 pro ně připadá jako hůř než šibeniční termín vzhledem k tomu, že nepřebírají stávající tým, ale začínají úplně od nuly. Co dosud vybudoval Andretti si netroufám odhadnout. Od kdy se na ně budou vztahovat omezení testování, rozpočtový strop atd.?

image

…davam si novorocny zavazok docitat aspon nadpis

5 Likes

Pokud vím, tak rozpočtový strop i čas na testování mají všichni stejný.
Samozřejmě vyjma výrobců motorů.
Jsou tam ale skulinky v pravidlech, jako třeba, že FIA může udělit výjimku pokud bude nezbytná k dosažení konkurenceschopnosti, nebo vyjimku pokud to podpoří vývoj zelených technologií…
Na to bych se zaměřil já, tam se dá schovat hodně :grinning:.

Ohledně Symondse si nedělám žádné iluze, očekávám, že ten tým bude podobná díra na peníze jako Aston a jejich pohádky o vlastním motoru od 2028 snad nebere vážně nikdo.

Není Mat jistý Mattia Binotto? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Renaultu vyjímku nepovolili.

1 Like

Nepracoval už se zelenou technologií Mercedes v tom smyslu, že náklady na ekologické palivo pro přesun by se nepočítaly do rozpočtového stropu? Něco mi to říká, ale možná kecám… Nevím, jak to měl Aston s náklady na stavbu továrny, něco šlo asi ještě mimo strop (?). Angažmá správných lidí je důležité, ale uspěchat se stejně nic moc nedá - to vidíme právě u Astonu. Pak stačí netrpělivý majitel, průběžná stálá výměna lidí a můžeš začínat vlastně pořád znova…

Pat Symonds :grin::point_up:
Fandime :muscle:

Jenže Pat po Renaultu vyhořel všude kde se vyskytl. Z Williamsu pláchl jako malý kluk a ve FIA taky nic moc.
Myslím, že do Cadillacu půjde poučovat jak se čtou pravidla.

Tvl kluci, vy jste po tom Silvestru ještě nějací zpomalení :grinning:.

2 Likes

Pod ekologii se dá schovat cokoliv.
Já mám s ekologama rozsáhlé zkušenosti a navzájem si zpestřujeme životy.
Oni mě třeba kvůli žábě zakázali postavit parkoviště, já je zase na oplátku nechal zaplatit fa.sádu kvůli instalaci budek pro rorýse :grinning:.

2 Likes

Cadillac je zatím ve fázi US F1, tudíž ve fázi pomníku.

Jestli jsi prozatím uhrál plichtu, tak jsi borec :+1: :smile:! Hlavně že nemají možnost pozvat si na pomoc památkáře…

Snad Ti památkáři nenamalovali ptačí budky na f.asádu? :grin:
Netušil jsem, že F.asáda je sprosté slovo. :nerd_face: