LIVE: Druhý tréning na VC Kanady 2025 | Magazín F1 - F1online.sk

Milan Kubaladnes 22:49

Program Formuly 1 na Okruhu Gillesa Villeneva pokračuje druhým voľným tréningom. Ďalších 60 minút jázd je na programe hodinu pred polnocou nášho času.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/203746/live-druhy-trening-na-vc-kanady-2025

No chvalabohu ma Leclerc poskodene iba zavesenie, ako tu pisal @Nordotor .

5 Likes

Wau lebo z onboardu to tak vypadalo. Zo zadnej kamery to bolo aj na prevodovku. Poškodenie šasi neočakávaš.

Z onboardu to tak vobec “nevypadalo.”

1 Like

vraj menia chassis

Nie len že sa nedarí, Lewis sa nechytil ale ešte aj takéto veci … neskutočne náročná sezóna pre Ferrari

1 Like

Ešte je tu nejaký ďalší “odborník”??

1 Like

Tento okruh vyzerá byť náročný na predné zavesenia. :upside_down_face:

1 Like

McL má nový layout.

2 Likes

Williams sa zatiaľ drží celkom fajn.

Franco by tento víkend mohol bliknúť a nesvietiť na poslednom mieste

3 Likes

Haters gonna hate. :relieved:

Dpč doslova aj komentátori na F1TV to.povedali…

Popcorn

Pohonnú jednotku?

1 Like

Spíše výkonný orgán Ferrari, ne?

Červenú farbu. Ale nie, asi chce zrušiť talianske noviny ako to Todt urobil.

kategoriu?? …,’

Sudí, pískej konec.

Tá preteková inžinierka Laura Müller z Haasu mi pri pohľade zboku trochu pripomenula herečku Evu Mendes.

2 Likes

Mercedes znovu zavádí nové odpružení W16.

Cílem je zmírnit „anti-squat“ efekt, tedy ponoření zadní části vozu při akceleraci. Po premiéře v Imole byl nový paket testován na simulátoru a zkušebních stolicích, aby mohly být provedeny korekce.

Hovoří se o tom, že jedno z ramen zavěšení je umístěno o 30 mm níže než původní verze, a není vyloučeno, že byly provedeny úpravy upevňovacích bodů na převodovce.

Záměrem je lépe využít mechaniku vozu W16, otevřít pracovní okno pro pneumatiky, překonat problém s přehříváním zadních pneumatik a na trati, jako je Montreal, zdůraznit dobré trakční vlastnosti Stříbrného šípu.

3 Likes