Piloti F1 a letečtí piloti měli k sobě vždycky blízko
Vývoj a výroba TU-144, na tu dobu společně s Concorde vrchol osobní dopravy, bohužel oba projekty skončily dost neslavně…
Piloti F1 a letečtí piloti měli k sobě vždycky blízko
Vývoj a výroba TU-144, na tu dobu společně s Concorde vrchol osobní dopravy, bohužel oba projekty skončily dost neslavně…
No tak to je trochu jina poloha
Nevedel jsem ze Cesi jsou mistri ve stavbe leteckych replik, hlavne WW2 stroje jsou v jejich podani neskutecne. Mustang je sice stavebnice z USA ale i tak.
Tohle Zero je uz ale original projekt, sila.
Když se člověk zaposlouchá co se v tomto dokumentu říká, tak se zákonitě musí zamyslet nad genialitou naších předků. Byli to lidé typu Šustala, kteří se zaloužili o progres vědecko technické revoluce a žádné tetrisy, ani ajťáky k tomu nepotřebovali a přesto dokázali během pár měsíců vymyslet, sestrojit a rovnou vytvořit několik světových rekordů.
Přitom celý pracovní tým od vývojářů, přes dělníky ve výrobě až po pumpaře, který nakrmil letadlo palivem čítal pár desítek kusů skutečných profesionálů.
Dnešnímu světu trvá pouhé okopírování xnásobně déle i s pomocí o 100 roků modernější technice.
Mimochodem pana Šustalu stavím na mnohem vyšší příčku, než byl Baťa.
Presne, me se libi jak dokazali to letadlo presne nakonfigurovat pro dany ucel a kdyby bylo v te Africe kde pristat tak by leteli dalsich 200km
Mi se líbí především hledání čisté linie. Při troše drzosti by se dalo tvrdit, že si z Tatry bral příklad Colin. Tomu by taky nevadilo, že že vozy z jeho dílny nepůjdou zastavit, ale hlavně že dojedou dál a rychleji.
To jsem taky ocenil, hledani ciste linie. Tatrovaci byli borci. No proste i ten rok 1939, neuveritelny kdyz ostatni v ty dobe litali dvouplosniky. U te pitotove trubice jsem si vzpomnel na BT46B.
Cuba ze Slusovic to ve svy dobe taky pekne rozjel, nezbyva nez pred temi lidmi smeknout, doporucuji dokument.
K Tatře se dá říci pouze jediné. Tam už vyráběli závodní vozy, ale ve Škodovce ještě tahali na dvorku dřevěného kačera.
Integrale je skvost
Jasny, takovy zapadni mestecko v socialistickym state, meli vsechno, i tu Lancii.
Ja radsej deltu a samozrejme 037
Stratos je součást mého mládí a to se přebít nedá.
Než Delta se mi více líbil Renault 5 Turbo. Vražedná toť zbraň.