Leclercovi praskali nervy. Vysielačku som sa snažil zapínať čo najmenej, hovorí | Magazín F1 - F1online.sk

Ferrari má za sebou ďalší príšerný víkend. Siedme a ôsme miesto za jedným z Williamsov je poriadna facka v dobe, keď sa po nedeli v Saudskej Arábii tím začal nadychovať do ofenzívy. Miami však Scuderiu zrazilo na kolená a aby toho nebolo málo, tím sa musel vyrovnávať aj s frustráciou a nespokojnosťou vlastných pilotov.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/197952/leclercovi-praskali-nervy-vysielacku-som-sa-snazil-zapinat-co-najmenej-hovori

Nechce byť Charles dvojka v RB?

Bol by to taký win-win, Lestappen chce aj tak každý vidieť. :grin:

Po týchto vyjadreniach si nie som istý, či si Charles uvedomuje, že tým, ako brzdil Lewisa, tím taktiez zbytočne strácal drahocenný čas … samozrejme chyba je na strane Ferrari, ak by správne pustili Lewisa pred Charlesa a potom si pozície zase vymenili, možno by sa obaja dostali pred Antonelliho

Leclerc je frustrovany pravom. Nerad pouzivam tento pojem, ale v tomto pripade mi pride trefne povedat, ze Hamilton si tu timovu reziu vyslovene vyplakal. Situacia na trati si ju vobec nevyzadovala. Rychlejsi Hamilton od Leclerca nebol, bol v dosahu DRS, takze DRS robilo to, co robit ma- umoznovalo mu s lahkostou sa drzat auta pred sebou, teda Leclerca. Akonahle im pozicie prehodili, surprise surprise, Hamilton zrazu zacal brzdit Leclerca. A nevidim ani ziadny vyssi ciel, ktory by odovodnoval pouzitie timovej rezie. Jedna miniaturna sanca ohrozit Antonelliho v boji o 6 (!) miesto, to ma byt ten velky dovod, preco treba prehadzovat jazdcov? Ved to je smiesne. Neviem si predstavit vhodnejsiu situaciu na to, aby nechali jazdcov volne bojovat. Ak sa Hamilton citil rychlejsi, mal Leclerca ferovo predbehnut.

3 Likes

lewis vcera totalny naplakavac. tolko sa hadzal o zem, az mu to proste dali. rychlejsi nebol. a ak mu leclerc za tie dve tri kola taaak strasne znicil gumy, tak antoneli by mu ich urcite znicil este viac v realnom suboji. a to naplakavanie, ked musel Vratit poziciu, ktoru si vydupal, uplna hamba.

fandil som mu prvy polrok v f1, ked doneho vsetci hustili kvoli farbe pleti, co bola samozrejme uplna blbost, ale odkedy sa v to leto s alonsom ukazalo, aky je povahovo, tak uz nie.

a teraz bude asi zazivat vrchol svojej “oblubenosti”, ked si mysli, ze svaty charles bude jeho handra a taliani mu to budu tolerovat. primadona.


Dobre, že ale na vysielačke neoponoval, ukazuje to naňho lepšie v svetle

Ak by ho pustil bez tímovej réžie, tak by mu Lewis tú pozíciu nevrátil. :slight_smile:

Však ja viem. Romýšľal dva kroky dopredu. Lewis ho mal dať bez TR a mohol si to nechať

1 Like

Lewis by ho bez TR v živote nedal. :slight_smile:

A bez VSC by bol rád aj za bod za 10. miesto, nie? Sa mi vidí, že on tiež pitol pod VSC.

Možno vyplakal, ale kvôli tomu, že team nič nerobil. Minule všetci pindali na McLaren v Japonsku, že nič neskúsili výmenou pozicii. A teraz ma jeden jazdec mäkšie gumy s nechajú ich nevyužité. Poviem jeden scenár ktorým mohli uspieť…nechať Lewisa ísť, aby sa dotiahol na Kimiho, trosku na neho zatlačiť. Zatiaľ by sa Charles zviezol za Lewisom a Kimiho by dorazil alebo spolocne predbehli. S Charlesom vpredu by nemali nič a takto nemajú tiež nič. A to sa bavíme, že riesia 8. miesto…

Vsetci nie, ja som urcite nepindal.

Nie nemohli, Hamilton nemal rychlost na to, aby dotiahol a predbehol Antonelliho. A nemal ani lepsiu rychlost, ako Leclerc. Preto pisem, ze si to vyplakal.

Čína bola úplne iná situácia… obaja mali v tom case rovnaké gumy a Lewis cítil že skôr či neskôr ho Leclerc aj tak obehne čiže nemalo zmysel bojovať a ešte si tým získal aj sympatie nás fanúšikov

inak charles uz na konci ani len nechcel menit pozicie, hovoril vo vysielacke ze v tomto bode uz je lepsie nech to lewis skusi na antonelliho, ze uz ho vidia pred sebou…ze to chcel potom prebrat interne po pretekoch

A Ferrari na to: swap positions

Inak toto není formulafakers toto není cvičenie. Toto je Ferrari v rozklade.

Nejsem vůbec přítelem týmové režie, nicméně je v závodech přítomná. Překvapuje mě hlavně to, že pokud má tým jezdce na odlišných strategiích, v tomto případě na odlišných pneu, nemají předem vydiskutované, co má být cílem jednotlivých variant a co to případně znamená, pojedou-li za sebou. Jistě že to taky vyplývá z průběhu závodu, ale těch variant zase tolik není. V závodě už by měli jenom postupovat podle toho, co si domluvili. Jak se začnou dohadovat a tím zdržovat, potenciální výhoda se zmenšuje, pokud vůbec nezmizí. A pokud s tím oba jezdci nejsou srozuměni, ať to vůbec nedělají, takhle je z toho víc škody než užitku.

3 Likes

Myslíš tím i Multi 21 u RBR? :thinking:

2 Likes

To si právě nedomluvili, podle všeho, co je známo, se Vettel netajil tím, že podobný pokyn nebude respektovat. Takže ano, platí poslední věta, kterou jsem napsala.

2 Likes

No naopak, i Red Bull potvrdil, že je to formace, co byla potvrzená a praktikovala se i v závodech předtím. Proto nerozumím tomuhle pohledu, že u Vettela ok, jinde je to špatně.

2 Likes

No a Vettel s tím zjevně srozuměný nebyl, proto to dopadlo jak to dopadlo. To si každý tým musí rozmyslet, než chce po jezdcích, aby kolegovi uhýbali, což je proti jejich přirozenosti. Pak jsou s tím přesně takové problémy, o kterých píšu v prvním příspěvku.

Je mi to líto, ale líp to vysvětlit neumím.

1 Like