Osobně si myslím, že situace v Red Bullu se pod vlivem bulvárních výstupů Jose Verstappena přeceňuje. Napětí v tak vrcholovém týmu může vznikat a tady asi také vzniklo, ale stadia rozpadu určitě nedosáhlo. Řekl bych, že Ferrari procházelo horšími krizemi interních vztahů, ať už v roce 2014, kdy se dvakrát měnil šéf týmu, z vrcholového managementu byl odstraněn Montezemolo a Fernando Alonso třískal dveřmi obzvlášť hlasitě, nebo především po smrti Sergia Marchionneho. Odchod Adriana Neweyho má přirozené vysvětlení (důkazy chybějí naopak pro hypotézu o gentlemanovi, který se už nevydržel dívat na Hornerův postoj k podřízené a milence v jedné osobě), taktéž odchod Jonathana Wheatleyho k Audi (kariérní postup, podobná situace jako Vowles). Spory v RB, především o zásluhy na fenomenální loňské sezóně, patrně propukly (úspěch stoupá do hlavy), ale v současné době tým působí normálně, věcně komunikuje, neřeší se, kdo za to může (že se tolik nedaří), nálada je spíše “musíme reagovat na poslední výsledky”. Z tohoto hlediska rozpoložení asi není ideální, ale ani takové, jak ho líčily bulvárně pojaté články v médiích.
Jinak souhlasím s tím, že dědicové, resp. nástupci už nemají k F1 takový vztah jako Mateschitz a je to znát.