Co jsem četl, tak u Pereze je z hlediska ekonomiky dnes už vlastně jedno, kolik za něj dává do rozpočtu Carlos Slim, daleko více peněz má RB skutečně z růstu prodejů v střední, ale i jižní Americe a také (neopomíjet!) na hodně španělském jihu USA…
Tohle je poměrně unikát, platících jezdců tu byla spousta, marketingově zajímavých je taky více, ale vůbec si nejsem jistý, zda existuje jiný příklad takhle přímočaré vazby na prodeje. Ostatně je v tomto atyp i RB jako takový, jiné týmy tak přímočarou vazbu na prodej nějakého výrobku koncovým zákazníkům nemají.
V tomto ohledu je asi nevalné výsledky Checa hodně mrzí, to, co přináší, by chtěl každý finanční ředitel
Na okraj, mně je spíš divné, proč ve VCARB podepsali Cunodu… Nic proti němu, ale zas tak skvělý není a není tajemství, že ho do týmu dostala Honda, se kterou ale příští rok spolupráce končí. Podpis Jukiho blokuje jednu jezdeckou sedačku a ekonomicky ani jezdecky přitom takový přínos není.