Ja píšem o tých tvojich tvrdeniach, ako Max vyradil Lewisa v Monze a ako si za Silverstone môže sám a podobne. Všetko sú to strašne jednostranne videné a dookola opakované veci a ľahko sa to dá otočiť aj naopak s rovnakým jednostranným zaujatím. Tak ak sa ti nechce hľadať v histórii, tak ešte raz:
V Monze vypadli obaja, reálne nikto na nikoho nezískal žiadne body, teoreticky Lewis prišiel o 7 bodov, ktoré mohol získať na Maxa, ak by skončil prvý a Max druhý.
Na základe nehôd v Silverstone a Maďarsku Lewis získal na Maxa reálnych 41 bodov k dobru, ak by sme počítali aj teoretické body rovnako ako v Monze, tak tých bodov stratil Max ešte viac, lebo v tých dvoch veľkých cenách mohol kľudne skončiť pred Lewisom a namiesto straty náskok ešte zvýšiť.
Takže je to 0 vs 41 reálnych bodov alebo 7 vs nejakých 55 teoretických bodov, ktoré na základe týchto nehôd získali/stratili Lewis s Maxom. Hlavne že sa tu stále vyťahuje Monza.
Čo sa týka Monzy, za nehodu bol uznaný viac zodpovedný Max, rovnako ako bol za Silverstone uznaný viac zodpovedný Lewis. Ale stále sa tu objavujú tvrdenia, že za Silverstone si môže Max sám, lebo sa nestiahol. Akože WTF? Čo sú to za argumenty? Veď takto sa dá tiež povedať, že za Monzu si môže Lewis sám, lebo sa nestiahol. Áno, mohli sa stiahnuť, ale prečo by sa niekto z nich mal sťahovať?
Takže kľudne by sa dalo napísať, že za Monzu si môže Lewis sám, lebo sa nestiahol a navyše zámerne vytlačil Maxa mimo trate, kde ho obrubník vystrelil do vzduchu, čím došlo k nehode. Bez toho vytlačenia z Lewisovej strany by k žiadnemu kontaktu nedošlo. Voilá, našli sme hlavného vinníka. Nič také samozrejme netvrdím, ale také tvrdenie by malo rovnaké základy, ako tvoje tvrdenia vyššie.