Nesouhlasím. Byl to spíše Alonso, kdo si stěžoval, že nemá to auto, zatímco Vettel byl ten typ, kdo hledal cestu, jak s tím autem najít soulad a vylepšit ho. Ostatně výsledky to říkají jasně: v roce 2012 také musel přepracovávat svůj styl, ten titul se nerodil snadno. V roce 2014 i přes nepodporu týmu vytáhl výborné výkony v Singapuru nebo na mokru v Japonsku, a to se říká, že Japonsko patří mezi tratě, které pilota prověří nejvíce. I tehdy, kdy se mu vysloveně nedařilo (Spa a Monza 2019, kde byl v hlubokém útlumu), dokázal najít sílu zvednout se (Singapur a Rusko 2019), bez toho, aby peskoval tým, který byl stejně v té době už opojený Leclercem (natolik, že bez váhání zlikvidoval Sebastianovy šance vyhrát v Rusku, aby mohl opět vyhrát Leclerc - jenže ten nevyhrál). A pokud si Max zaslouží uznání za své momentální výkony, pak Vettel v sezóně 2017 a prvních dvou třetinách 2018 nepředváděl o nic méně.
Míru pružnosti nemusí mít Vettel takovou, ale u Alonsa se ve Ferrari interpretovalo i druhé místo jako vítězství a nejlepší výkon závodu, což u Vettela neplatilo. Dvojí metr jako vyšitý.