Moc drahá záležitost. Jak vývoj pneu, tak vývoj motoru.
Vývoj olejov externých dodávateľov (ak napr Shell) asi tiež nebude pod rozpočtovým stropom, rovnako ako vývoj pneu firiem. Question.
Ako ďaleko by si zašiel v reguláciách pre kráľovnú motošportu?
Do Pirelli se střílelo, když se gumy odcházeli po x kolech, do Pirelli se střílí, když pneu hodně vydrží. Hoši vy jste v tomhle horší, jak ženské
Áno, toto je naozaj zbytočné. Ak je niekto dosť rýchly a zároveň jemný k pneu, nemal by byt potrestaný zastávkou v boxoch.
Přesně jako vždy.
Když by si to nenapsal, tak bych proti tobě v tomhle nebyl
Však nejde o stropy. Někdo ten vývoj musí zaplatit.
Kdyby každý vyvíjel vše, tak F1 zkrachuje za měsíc a ani se nevyjede.
Není pravda, Arabove by to zaplatili
Já mám rád gumy, které vydrží i když jezdec přidá plyn.
Když si vzpomenu třeba na drážkované pneu, tak bylo moc fajn, že se s nimi dalo jet i když spadlo pár kapek. Dnes už většinou přeruší závod. Na obranu Pirelli ale musím upozornit, že to není jejích vina, ale příčinou je vysavač ground effectu.
Dodávateľské retazce F1 sú dlhé a košaté. Svet mimo F1 míňa veľké peniaze aj na F1. Shell míňa milióny na R&D pre ich oleje a ťaží z toho aj F1. Zaplatí to celý trh, keďže fungujú aj inde. Rovnako by to bolo aj s pneu, nie?
Fyzika nepustí. Zatlačíš, ideš rýchlejšie, zničíš skôr. Na konci dňa je to ale rovnaké pre všetkých. Lebo nemajú na výber. Lyžiari majú možnosť vybrať si dotykové plochy s planétou. Mne by sa to pacilo aj v F1.
Však na nynějších pneumatikách by dokázal celý závod kroužit každý.
Já mám 100iq… Ty 160.
To je jasný, ty si byl vždycky pro válku, kde je 300 pohlaví
Já to mám divný…
X pohlaví
Euro
Hotovost
Mír
EU USA.
Jsem speciální.
A proč faktury platíš převodem?
v zasade ako som nacrtol. co je mozne odoberat to by malo byt rovnake. Nema zmysel riesit konstruktersku sutaz ked sutazia dodavatelia s odberatelmi. Tam uz je z principu konflikt zaujmov. Je to sice len sport, ale nici to ferovu sutaz.