David to je starej troll. Ten by odsouhlasil, že je RB výkonnostně na 11. místě.
Jakože McLaren měl všude jinde náskok 1s? To jsem asi nenapsal ne?
A nebo to byl zrovna ten trolling
Teraz neviem, ci nevies co si pisal, alebo to mam brat rovno ako sympaticke priznanie trollingu, aj ked este krajsie by to bolo bez neho
Být to jen jedna direktiva a ne dvě, možná by se dopad upřesnění vyjasňoval lépe. Takto se hypotetické dopady mohou křížit nebo překrývat, eventuálně jeden efekt komplikovat druhý. V případě McLarenu je možná kritický spíše brzdový systém než samotná pneumatika, to, jak a kam systém emituje teplo generované při brzdění, zvláště když se brzdí z vysokých rychlostí do pomalejších zatáček. McLarenu se patrně daří směrovat vzniklé teplo lépe než jiným týmům mimo samotný povrch pneumatik, takže zadní gumy se přehřívají méně. Pokud se k tomu přičte vyšší teplota trati, potom McLaren zůstává pod kritickou hranicí déle než konkurence. V Imole ovšem byla teplota trati poměrně vysoká, takže otázka zní, co vedlo k tomu, že Red Bull si tady vedl podobně nebo dokonce o něco lépe než McLaren. Samotný charakter trati se středně rychlými zatáčkami by to teoreticky mohl vysvětlit, ale Red Bull zatím ztrácel na McLareny prakticky všude, jen někde v malém intervalu, který Verstappen dokázal uhrát.
V Džiddě jsou třeba teploty tratě znatelně nižší (max. 30 stupňů - v Imole to bylo 40) + Džidda je chrám rychlosti, nejrychlejší okruh v seriálu, což by s výše uvedeným korespondovalo.
a nerobia to tak vsetci?
Ak chladil brzdy kvapalinou a na to sa pýtal RB a FIA povedala, že je to nelegálne, tak McLaren nelegálne mal, akurát mu na to neprišli. Rovnako ako Ferrari s motorom 2019.
Nikde netvrdím, že zaručene bol McLaren nelegálny, hovorím ak je to tento prípad. Pravdu vie len FIA a samotný McLaren.
Keď niekoho zabiješ a neprídu ti na to, neznamená to, že nie si vrah.
2021 hodnotím presne rovnako - flexibilita krídel je šedá zóna, ktorá sa meria statickými testami, nie nelegálnosť, nakoľko pravidlá neurčujú maximálny povolený ohyb a úplná tuhosť je nereálna. Ak krídlo prejde statickými testami, je legálne - RB 2021 aj McLaren 2023 má predné aj zadné krídla legálne (klapka DRS je samostatný prípad, tam sú striktné pravidlá, ktoré určujú exaktné povolené miery).
Vôbec nie. Tieto ich brzdy som označil za inžinierske majstrovstvo. To len ty tak vnímaš, lebo sa držím pravidiel, čo sa týka klapky DRS. Ak považuješ motor Ferrari 2019 za legálny, tak potom môžeš aj mini DRS považovať za legálne - hoci je to proti pravidlám, nedá sa to zmerať spôsobom, ktorý by obstál z právneho hľadiska. Ja nepovažujem ani jedno za legálne, keďže je to proti pravidlám (opäť prípad s vraždou).
Ostatné top tímy nemali top auto a zároveň pilota, ktorý bojuje o titul, v zóne ohrozenia. Podmienky neboli také, že by sa rýchlo zlepšovali, tým pádom nebol dôvod čakať na úplný záver a mali ísť na istotu, bola to Q1, z ktorej by McLaren postúpil snáď aj na zjazdených hardoch.
Narýchlo som si vyfiltroval slová “pasa” a “sviňa” v mojich príspevkoch a použil som ich jedine na Honziho a feťácku sviňu Floyda. Tak na čo zase tieto klamstvá o mojich vyjadreniach?
Áno, Zak má zásluhy na finančnej situácii McLarenu a jeho inžinierskom zložení, ale čo sa týka samotného šéfovania pretekovému tímu, realizácii pretekov a manažmentu svojich jazdcov, tak je ďaleko za možnosťami auta, ktoré postavili inžinieri. To je pravda, ktorú nevieš prekusnúť.
Rovnako si zaujatý ty na McLaren, napísali to aj iní ľudia, nielen ja.
Ak McLaren hodnotíme ako priemerný tím, tak áno preháňa. Ak ich hodnotíme ako top tím s top autom, ktorý má poraziť Red Bull, tak je kritika na mieste. Rovnako kritizujem Red Bull keď je za čo - za pitstopy v nedávnej dobe som ich tu tiež skritizoval rovnakým metrom ako McLaren.
A sme doma. To nie ja, to oni, ja nič, ja som iný. Takýto tu už jeden je, len v zelenom.
@Matti ty mi odcituj, kde som podľa teba ja zaujatý. A môžme sa točiť dokoliečka.
@Hedgehog ty zaujatý prevít. Bad Jos Boh ťa víta naspäť na temnej strane. Vidíš podľa Mattiho a Honziho grupy si to zlo ty. Takže realita je taká, že nie ja som tu všetkých nahuckal proti alzákom, ale ty prostredníctvom mňa.
Mam taky pocit, ja som na tie pocity
Ty voci mne predsa
Sak to sa vedelo odzaciatku ze jezo tu je najvacsi farizej
Vůči každému, protože seš strašně poctivej. Pak to my ostatní máme u Tebe těžký .
Nebrečelo se tu včera, že se tu řeší F1 okrajově? A jen tu někdo napíše svůj názor, tak se shazuje a sklouzlo to jinam? Neskutečný.
Josovia chytali bany za teba, ty si sa skrýval za nich. Ešteže sme ťa prekukli všetci.
Mal by si sa namiesto “Forza Ferrari” vrátiť k majiteľovi, no tentoraz “majiteľ temnej strany”.
Preco zase raz odporne a od podstaty klames?
Kde pisem o jezkovi ako o zle a pod? Opakujem, preco klames? Pricasto prekrucas a zvelicujes.
Pytam sa ho, bez urazok a vecne, podobne ako ty v mnohych inych pripadoch s inymi uzivatelmi, ked chce niekto svoje nazory podlozit faktami.
A akych som sa dockal?
V inych pripadoch sa tu viete hadat desiatky komentov s kopu citaciami a teraz je odpoved strohy pocit
Ja by som vedel uviest desiatky urazajucich a znevazujucich komentov (len k McLarenu, celkovo ich je este viac), ale v ramci objektivity sa dockam hlbkovu analyzu: pocit
Takze OK @Hedgehog , ja tak ako ty Jos, pisem o inych sefoch timu ze je cu.rAk (o svini pisali asi “kolegovci”, podstata zostava), ja pisem o nelegalnosti RB (kde vsetok argument proti McLarenu je jedno velke AK, napriek clankom o legalnosti a samotny fakt, ze ak by to bolo nelegalne, nemusia menit TD a DSQ moze byt hned, vyjadril sa aj Wolff atd.), ja urazam inych, veducich sampionatu teraz aj v minulosti oznacujem za babrakov, sasov, amaterov a pri McLarene davam plamene atd. Tak je to, ze?
Preto tolko “faktov a citacii” a pocit…
Moj pocit, strata casu… Gratulujem
Tak mne je napr jedno ci niekto o vasseurovi pise ze je zbytocny a neschopny, takisto o leclercovi ci lewisovi po novom … mam vlastne oci usi a kognitivne funkcie aby som vyhodnotil ci to tak je alebo ci mam vobec mat pre tuto vec nejake citove zafarbenie
Kazdy fandi inak, u teba mam POCIT, ze fandis trosku viac srdcom aj ked to skryvas za racio
Procházel jsem, co jsem napsal za posledních pár dní a našel jsem toto. Z kontextu dalších mých příspěvků tam má být “AŽ o vteřinu rychlejší”.
Ještě mě napadá - a ať se vrátíme k meritu věci - že Red Bull možná svými dotazy na FIA nedosáhl ani tak toho, že by FIA vyloučila nějakou vychytávku konkurenčních týmů, jako toho, že si sám něco ujasnil ohledně vlastní konstrukce a následně to implementoval. Samozřejmě teď píšu strašně obecně, ale fakticky mohli vyjít z premisy: McLaren to má v pořádku (třeba konstrukci brzd), my máme několik návrhů, jak na to, vesměs hraničních, dotazy na FIA zjistíme, které neprojdou = nemá je ani McLaren (protože ten u FIA prošel), a to, co zůstane, zkusíme aplikovat.
Možná ta logika není “McLaren podvádí”, ale výše popsaný postup.
Je to nemožné?
V poriadku, ked vidim co vsetko tu casto kritizujes a nevadi ti zaroven neustale navazanie sa do lidrov sampionatov (uz od minulej sezony) so slovami ako cu.rak, tlstoch, babraci a amateri za kazdu drobnost (najma Jos, ale nie len), u mna bez konkretnych citacii vidis nieco (pritom neurazam a nekonspirujem), ale inde s ohnami a urazkami a dokola hadkami nie, tak asi mame naozaj aj to srdiecko inak nastavene.
Btw., tu racio debatu nevies viest teraz prave ty, kedze sa odvolavas na pocity. Nemusime uz viac komunikovat, ked to ma byt o miestnych bojoch a pocitoch, bude to tak lepsie
Ja s tebou nemam problem komunikovat len mam pocit ze od zaciatku po mne nieco chces, kamo ja nesom ziaden prototyp nicoho tvrdim to tu celu dobu
Ale raz je zle tento moj prispevok raz je neuplny tento moj prispevok tak proste take it or leave it viesco
Ale vazim si toho, ze ma chces pushovat k bytiu lepsim clovekom