Ešte máme jedného žolíka v rukáve, vyhlásil Helmut Marko | Magazín F1 - F1online.sk

Čo môže Maxovi Verstappenovi pomôcť so sťahovaním náskoku Oscara Piastriho a Landa Norrisa? Okrem toho, že sa v posledných týždňoch dostal na koňa a má psychologickú, ale podľa analýz F1 aj technickú výhodu, Helmut Marko avizuje, že Red Bull si práve namiešava ešte jedného žolíka.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/217173/este-mame-jedneho-zolika-v-rukave-vyhlasil-helmut-marko

Fandíme, věříme. :blush:

3 Likes

ok, ak rb vyvija do konca sezony a to iste bude robit mcl, tak snad niekto vyskoci buduci rok, ako brawn gp :slight_smile:

Mozno AM s Newey-m, jedine coho sa bojim je GP2 engine od Hondy.

Koniec sezony bude repete 2010 alebo 2021? :man_shrugging:

Zvyšujeme tlak. :orange_heart:

Trapnej podvodnickej tým.

9 týmů se dávno soustředí na 2026, ale RedBull si vozí upgrade za upgradem. Proc asi? Protože pod stejnou střechou sídlí RBB, takže dělají vývoj za jejich čas a za jejich peníze.

Tomuhle může fandit jen mrzák. :-1:

5 Likes

Preboha! Vracia sa Masi? Či?

2 Likes

Daj to zo seba von, ulavi sa ti

10 Likes

Sebilný Marko vkusne sníva ale len snívať môže

Je otazne, ci aj McLaren este vyvija. Pred par zavodmi na tom boli tak, ze si mohli kludne mysliet, ze tohtorocny vyvoj uz mozu vypustit.

Co sa Red Bullu tyka je jasne, ze tieto upgrady boli na plane este za Hornera, ale je az zarazajuce ako sa zlepsila ich forma po jeho odchode. A nemozem sa ubranit pocitu, ze to nie je tym co prezentuje Marko, ze Mekies do toho vlozil svoj inziniersky um plus inzinieri zrazu zacali pocuvat pilotov. Verstappen je fakt dobry, ale asi tazko uverit tomu, ze ho doteraz nikto nepocuval a musel jazdit s tym, co mu technicke oddelenie naservirovalo. Celkovo vsak asi stavili na to, ze je lepsie risknut do/pred behnut McLaren tento rok ako skusat stastie s novym motorom a novymi pravidlami

2 Likes

Sorry, nervy tečou proudem.

1 Like

Nemáš se za co omlouvat, si napsal jak to je

1 Like

Myslis, ze by nikomu neprislo zvlastne, ze VCARB travi v tuneli hodiny a upgrady nosi RBR? A nikto nekontroluje, co v tom tuneli realne je a na ake auto sa to dalo? Len sa pytam, ci je to take jednoduche, ze VCARB povie, ze testuje predne kridlo na buduci rok a o 5 VC sa zjavi na RBR aute?

3 Likes

Ne. Můžou to dělat na 1/2, na oko. Místo toho, aby to otestovali 30x, tak to otestujou 15x a zbytek dotestuje RBB. Nebo nějaký oblasti úplně vychladí. A budou mít data od nich. “Kouzlení…”
Nebo vážně někdo věří tomu, že se tam v jedné továrně pohybují jako mniši?

Proč McLaren, Mercedces, Ferrari, Aston, a další… dávno dávno přepli vývoj a jsou prakticky bez upgradu. RedBull donese podlahu, křídlo, bočnice a ještě ti řeknou, že nekončí, že ještě uprady přijdou. Já se ptám… jak to dělají? Ostatní to neumí? Nemají peníze? Nemají inženýry?

Je tam střet zájmu, který se dlouhodobě trpí, a FIA to schvaluje. Já mám pochybnosti o legalitě té spolupráce. Ale třeba to jen zrovna takhle vyšlo, že zrovna tým, který má v továrně jiný tým, tak přináší upgrady jak zběsilý, a zbytek musí šetřit, a pracovat jinak. Náhodička, náhoda.

4 Likes

Mozes nam tu posunut zdroj z ktoreho cerpas svoje napady?

4 Likes
3 Likes

Ten odkaz je k veci asi tak ako tie tvoje prispevky :kiss:

7 Likes

Tohle se tu líbit nebude, ale to co píšeš dává velký smysl. B-tým má jen RB a bylo by naivní si myslet, že to Áčku nic nepřináší.
Nechápu proč se o tom nemluví daleko víc…

2 Likes

Oni se tím ani netají…

Peter Bayer vítá „nejmodernější“ zařízení v Milton Keynes
V rámci snahy o zvýšení synergie mezi dvěma týmy F1 vlastněnými společností Red Bull se tým Racing Bulls (VCARB) po měsících tvrdé práce na přípravách přestěhuje do zbrusu nových prostor v areálu Red Bull.

Kromě hlavní továrny v italské Faenze má tým Racing Bulls již dlouho aerodynamické zařízení se sídlem v Bicesteru ve Velké Británii. Kromě aerodynamického oddělení bylo v Bicesteru umístěno také část konstrukční kanceláře, aby byla blízko aerodynamickému tunelu.

Vzhledem k výraznému rozšíření aerodynamického oddělení v posledních letech a k rozhodnutí začít v roce 2022 využívat aerodynamický tunel Red Bull však bylo rozhodnuto o výstavbě nových prostor na míru. V loňském roce byly zahájeny práce na výstavbě nového sídla týmu Racing Bulls ve Velké Británii, které bude umístěno v areálu Red Bull Technology v Milton Keynes, vedle budov Red Bull Racing a Red Bull Powertrains.

3 Likes